Menu

Toon bijdragen

Deze sectie stelt je in staat om alle bijdragen van dit lid te bekijken. Je kunt alleen de bijdragen zien waar je op dit moment toegang toe hebt.

Toon bijdragen Menu

Berichten - tazpas

#1
Citaat
::) Tenzij je 'n vleugellengte als er voorbij zijn ziet.  
Ok, "er voorbij" was slecht geformuleerd...dus: Button ging als eerste de bocht in!
Beter?
Als je met een vleugellengte wint ben je wel degelijk de eerste hoor.
#2
Citaat van: Kootje op 28 maart 2011 - 22:49:15
Ergo: zijn eigen fout !!!

En dan kan ik alleen maar concluderen dat het gewoon stom is.
Van zowel hemzelf alsook van het team.

Op het Filmpje is Button wel degelijk voor Massa bij het ingaan van de bocht hoor, daarna is groot ego Massa gewoon blind zijn eigen racelijn aan het rijden zonder rekening te houden met Button. Massa kennende (vorig jaar heeft Massa bijna iedereen wel eens getikt of geramd...) heeft Button dan geremd maar als Massa op de racelijn remt kan Button niet NOG sneller remmen hoor. Dan maar een binnenweggetje nemen. Laf van Ferrari om Alonso voor te laten dan. Groot ego Massa ging Alonso NOOIT voorbijlaten op zoeen manier in de eerste F1-race van het seizoen: dus teamorders en schorssing?
Dat is mijn mening over het incident. Ook nog belachelijk om punten af te nemen van een team die door de keuring geraakt voordat de race begint en erna niet meer. Zit ook een luchtje aan vind ik.
Hopelijk is volgende race spannender.
#3
Ligt het aan mij of heeft er nog iemand de indruk dat Webber zo gemakkelijk weg komt met al zijn veroorzaakte aanrijdingen. Wie heeft hij er dit jaar nog niet uitgetikt? En altijd geluk hebben dat zijn auto heel blijft. Misschien hebben ze in zijn auto verstevigde schockproof toestanden...Hij probeerde precies een welgemikte tik te geven aan Hamilton, en kom me niet vertellen dat hij nergens heen kan. Een beetje gas inhouden of een klein remstootje en hij zit achter Hamilton. Zoveel punten meer halen dan Hamilton uit een "raceincident"? Hij komt altijd de beste uit al die akkefietjes met andere rijders en wint nog punten op hen in het WK. Hij laat gewoon geen plaats en remt nooit om iemand toch door te laten. Misschien zie ik dingen die er niet zijn...
#4
Formule 1 forum / Re:GP van Monaco
18 mei 2010 - 23:04:37
Citaat van: Burorri op 18 mei 2010 - 22:28:53
Maar ook genoeg akkefietjes waar hij niet voor gestraft is, meer dan genoeg keer en ik ben van mening meer niet, dan wel.
Ik en mss anderen zijn van mening dat Schumacher de zwaarst gestrafte rijder uit de geschiedenis moet zijn. Elke mogelijke straf heeft hij waarschijnlijk wel gehad. Er zijn waarschijnlijk staffen uitgevonden speciaal voor Schumacher. En Flupke: "Zijn palmares is volgens mij ook groter die hij verdiende" waar slaat dit nu op? 60% van zijn F1-races op het podium staan vind ik een palmares om u tegen te zeggen hoor...en als je bijna elke wedstrijd vooraan strijdt zal je wel ooit eens tegen iemand zijn schenen schoppen ofzo. Maar wie ben ik om het palmares van Schumacher te verdedigen en wie ben jij om die in twijfel te trekken?
#5
Formule 1 forum / Re:GP van Monaco
18 mei 2010 - 21:45:38
Citaat van: Burorri op 18 mei 2010 - 21:29:00
Citaat van: meatball op 18 mei 2010 - 21:19:16
Van mij mag Hill in elk geval terug in het hol kruipen waar hij de voorbije jaren za,t ik heb die kerel nooit graag in de f1 gezien en nu mag hij ook nog eens strafjes gaan uitdelen  >:( Een stuur op de racelijn werpen is geen probleem,vroeger werd je al gestraft als je het niet terugplaatste,maar inhalen onder groene vlag jongens dat is gevaarlijk en onsportief.
Het zit jou volgens mij dieper dat Hill een straf heeft uit gedeeld, dan dat Hill moeite heeft met zijn verloren WK in 94. Kijk het eens van de andere kant: Schumacher is vaak ook goed weg gekomen met akkefietjes die best bestraft konden worden, maar daar hoor ik jou dan niet over.
Ben ook een beetje de discussie hier aan het volgen. Een beetje zinloos nu Mercedes zich erbij neerlegt...
Ik denk dat er niemand meer gestraft is voor akkefietjes dan Schumacher maar nu vind ik dat er zoveel punten in zijn voordeel wijzen dat hij deze straf niet verdient.
Een groene vlag zwaaien naar een racedriver is hetzelfde als een rode vlag zwaaien naar een stier: AANVALLEN
Dat is wat hij gedaan heeft. Moesten ze de gegevens van alle piloten opvragen denk ik dat iedereen na de witte lijn en nadat de pacecar binnen was 100% heeft geraced.
Dat denk ik allemaal, het is geen exacte wetenschap.
#6
Formule 1 forum / Re:GP van Maleisië
05 april 2010 - 22:25:04
Na een foutje van Hamilton toch? Niet omdat ie sneller was? Was wel een goeie reply van u...
#7
Formule 1 forum / Re:GP van Maleisië
05 april 2010 - 21:29:26
Man man man, situatie: Hamilton heeft Petrov bijgehaald doordat hij veel SNELLER reed, dus: Petrov kan helemaal niet aanvallen omdat hij SNELLER is...hij kan enkel proberen aan te klampen door in de slipstream te blijven en een wanhoopsuitremactie te maken op Hamilton op het einde van het recht stuk. Dit was niet racen tussen 2 coureuers die even snel zijn of een snellere piloot die probeert in te halen waar die regel volgens mij echt voor bedoeld is. Niet gezien hoe snel Hamilton er dan van weg liep eens er voorbij? Neen, het was niet echt een paar maal op de baan van richting veranderen om een snellere auto te blokkeren toch? Moest Petrov dat gedaan hebben dan zou een straf terecht zijn. Voor Hamilton niet. Als je dit uit een nuchter en neutraal standpunt bekijkt dan is dit logisch.
#8
Formule 1 forum / Re:GP van Maleisië
05 april 2010 - 11:50:41
Ik versta het niet: moet iedereen dan mooi in 1 lijn rijden en gewoon rondjes rijden? Een beetje slipstreamen en op het laatste moment 1 beweging maken? Is de F1 nog niet helemaal een schertsvertoning aan het worden? De 1ste 4 rijders bijna nooit in beeld geweest gisteren. Mooi gereden van hen maar kleurloos buiten de 1ste paar bochten. Ik heb geen idee wat iedereen hier zit te vitten dat Hamilton moet gestraft worden omdat hij wil verdedigen/ RACEN.  Nog een geluk dat Hamilton meedeed aan deze GP anders was het WEER een saaie boel hoor! Ben geen Hamilton fan maar ga het worden denk ik...
#9
Formule 1 forum / Re:GP van Maleisië
04 april 2010 - 18:50:52
We hebben toch een redelijke oneman-show geizen van Hamilton he? Al de minder snelle auto's voorbijsteken ging tot aan de Force India??????????
Ik weet niet wat we er van moeten vinden, vooraan niets gebeurd, was misschien toch een andere race geweest als de Ferraris en Mclarens vooraan gestart waren? Of net niet?
In elk geval was het minder saai dan de vorige races. Ik denk dat  we onmiddelijk de verplichte 2x banden moeten invoeren want het zal niet altijd regenen tijdens de Qualifs!!!
#10
Formule 1 forum / Re:GP van Bahrein
14 maart 2010 - 14:38:45
In de meer dan 20 jaar Formule1 is dit met verve de saaiste race dat ik live bekeken heb. En meteen ook de laatste. Mooi van Bernie & Co om er in te slagen om de Formule1 volledig naar de knoppen te helpen met hun "niet bijtanken" strategie. De Yaris Cup is 150x spanender...Ik hoop van harte dat het MotoGP seizoen alles zal goedmaken anders zeg ik mijn kabelabonnement zelfs op. Pffffffffffffffffffffffff
#11
Formule 1 forum / Re:Nieuwe wagens 2010
03 februari 2010 - 13:13:45
Lol, het zal wel een kwestie van smaak zijn zeker? Ik ben een  F1-fan die al wat langer meegaat  en de Renaultkleuren uit de oude tijd zitten er terug helemaal in.
Ik vind het subliem.
#12
Formule 1 forum / Re:Nieuwe wagens 2010
03 februari 2010 - 12:36:06
Man die Renault ziet er schitterend uit! Als ie even snel is als hij eruitziet worden ze zeker wereldkampioen. Jammer dat er geen grote naam tussen de Renault piloten zit!
#13
Formule 1 forum / Re:Stukje afsnijden
14 januari 2010 - 12:11:53
In Mariocart op de Nintendo kon (kan) je ook van hoekjes afsnijden of binnenweggetjes nemen. Ik weet niet welke paddestoelen die man eet maar er scheelt toch iets aan, of dement worden, is normaal op zijn leeftijd...
#14
Wat ik goed zou vinden is een forum direct aan een artikel linken, zoals het laatste nieuws en andere sites doen. Het commentaar direct onder een artikel. Dat mis ik hier...
#15
Formule 1 forum / Re:Vreemd ding boven op de auto's.
06 december 2009 - 17:57:51
Zou het niet kunnen dat er bij een Grand Prix zelf meer masten en ontvangers staan waardoor ze op een testdag verder moeten zenden dan op een raceweekend? Of misschien tijdens een raceweekend een gemeenschappelijke en op een testdag elk 1 voor een eigen team? Zou kunnen toch?