Round 15: Japanese Grand Prix, Suzuka Circuit, Suzuka

Gestart door Maikel0230, 29 september 2014 - 23:51:47

« vorige - volgende »

FolkertE

Alonso is al klaar voor vandaag. Jammer, had juist graag gezien wat hij vandaag zou gaan doen.

FolkertE

Citaat van: Kootje op 05 oktober 2014 - 08:26:39
Zo ... daar gaan we weer, nog meer rondjes achter de SC rijden. Joepie! :-\ Ben ik daar zo vroeg voor opgestaan? >:(


;D Alonso out ;D
Inderdaad zeg. Ik kon toch al niet meer slapen, maar als dit zo door blijft gaan ga ik weer slapen.
Maar als ik het zo zie, is het wel stuk droger.

Hamilton weer een probleem?

0634

Iets zegt mij dat we de volle 53 ronden niet gaan halen. Heel gek.

0634

Opflikkeren nu met die SC. Tjonge jonge. Het moet wel racen blijven (worden)

Kootje

Yup

We gaan elk moment weer van start als het aan de coureurs ligt en als ik het zo hoor qua weersverwachting, tot ronde 40 en dan weer code rood.

0634

Geweldig! Lewis richt zich gewoon aan Charlie Whiting! MotM! Nu al! ;D


robbert

ja jongens, ben net opgestaan. Heb dus niet veel van de race gemist, alleen een reden waarom dat alonso ferrari verlaat  ;D ;D
Maar jongens toch, wat een saaie race. En blijkbaar willen die piloten racen :D
Daarom dat ik nooit happy ben wanneer er regen wordt voorspeld. Dan heb je altijd van die rode vlag situaties en rondenlange sc fase. De beste omstandigheden zijn dus droogweer, dan zien we ze tenminste voluit racen

0634

Niet eens. Canada 2011 moesten we ook lang wachten maar kregen we een spektakel voorgeschoteld die het wachten waard was.

Sabai

Wanneer  gaat die SC nou eens naar binnen. Ziet er prima uit om te racen op dit moment.

FolkertE

Citaat van: Jeroen op 05 oktober 2014 - 08:33:56
Iets zegt mij dat we de volle 53 ronden niet gaan halen. Heel gek.

Heel gek ja. Ik denk dat je nog een beetje (slaap) dronken bent. En nu ga je me zeker ook vertellen dat Alonso is uitgevallen met elektrische problemen?


Citaat van: robbert op 05 oktober 2014 - 08:40:40
ja jongens, ben net opgestaan. Heb dus niet veel van de race gemist, alleen een reden waarom dat alonso ferrari verlaat  ;D ;D
Maar jongens toch, wat een saaie race. En blijkbaar willen die piloten racen :D
Daarom dat ik nooit happy ben wanneer er regen wordt voorspeld. Dan heb je altijd van die rode vlag situaties en rondenlange sc fase. De beste omstandigheden zijn dus droogweer, dan zien we ze tenminste voluit racen
Je hebt een hele boel gemist. Ontzettend veel inhaal acties, crashes rond vliegende varkens. Maar gezien de varkens, zou het kunnen dat ik het ook allemaal gedroomd hebben.

Kootje

Hehe ... SC in this lap!    Mocht tijd worden. :)

FolkertE

Citaat van: Jeroen op 05 oktober 2014 - 08:38:53
Geweldig! Lewis richt zich gewoon aan Charlie Whiting! MotM! Nu al! ;D
Dat heb ik gemist dan :P maar waarom word hij dat dan? :P

FolkertE

#118
Button voor de overwinning ;D

Inters zijn langzamer? Het is moeilijk inschatten omdat de Mercedessen zo snel zijn, maar volgens mij zijn de inters nu wel sneller.

Perton

Lol, Bianchi ligt derde? Heeft een Marussia ooit eerder zo hoog gelegen.