Round 15: Japanese Grand Prix, Suzuka Circuit, Suzuka

Gestart door Maikel0230, 29 september 2014 - 23:51:47

« vorige - volgende »

Tuesday

Citaat van: robbert op 04 oktober 2014 - 09:46:23
Citaat van: Perton op 04 oktober 2014 - 08:12:15
Plus makkelijk punten scoren als ze morgen de hele race achter de safety car rijden.

In WEC is sinds dit jaar de regel dat er minimaal twee ronden onder groen moeten worden voltooid voor er punten worden uitgedeeld, weet iemand of die regel ook in de F1 is ingevoerd?

heel de race achter sc?  Laat we dan maar hopen dat het niet regent. Zie dit dus niet zitten. Maar de fia kennende, die zullen nog in staat zijn om de race mss stil te leggen. Met de weersvoorspellingen ben ik al zeker dat ik niet uit mijn bed kruip om een regenrace achter sc te zien. Zal de race opnemen en de overige normale raceronden bekijken
dan moet je in totaal wel een uurtje of 6 opnemen denk ik. De race kan eerder beginnen en/of later eindigen. En morgen ook niet te vroeg de tv aanzetten, want wie weet zijn ze dan nog bezig?

Arthur

Citaat van: Tuesday op 04 oktober 2014 - 12:41:47
Citaat van: Perton op 04 oktober 2014 - 08:12:15
Plus makkelijk punten scoren als ze morgen de hele race achter de safety car rijden.

In WEC is sinds dit jaar de regel dat er minimaal twee ronden onder groen moeten worden voltooid voor er punten worden uitgedeeld, weet iemand of die regel ook in de F1 is ingevoerd?
dat riepen ze gisteren op de BBC wel idd, 2 ronden achter SC is genoeg om halve punten uit te delen. Niet geheel ondenkbaar dat dat morgen gaat gebeuren.

Na 2 ronden onder SC punten uitdelen....??? Dat zou betekenen dat er een race zou zijn geweest...  ;D
Iets simpel houden is vrij moeilijk. Iets moeilijk maken is daarentegen vrij simpel

Tuesday

Citaat van: Arthur op 04 oktober 2014 - 17:17:05
Citaat van: Tuesday op 04 oktober 2014 - 12:41:47
Citaat van: Perton op 04 oktober 2014 - 08:12:15
Plus makkelijk punten scoren als ze morgen de hele race achter de safety car rijden.

In WEC is sinds dit jaar de regel dat er minimaal twee ronden onder groen moeten worden voltooid voor er punten worden uitgedeeld, weet iemand of die regel ook in de F1 is ingevoerd?
dat riepen ze gisteren op de BBC wel idd, 2 ronden achter SC is genoeg om halve punten uit te delen. Niet geheel ondenkbaar dat dat morgen gaat gebeuren.

Na 2 ronden onder SC punten uitdelen....??? Dat zou betekenen dat er een race zou zijn geweest...  ;D
halve punten. En in dat geval zijn het in feite dus gewoon punten voor de kwalificatie

Gerard

Ik ben dus ook niet van plan om de race live te gaan kijken. . Ik neem wel op van 3 tot 12 ofzo.. dan hoor ik wel van dochterlief of de race wel of niet voorbij is

Perton

Om 12 uur zal die absoluut wel voorbij zijn gezien het tijdsverschil ;)

Veel later dan half 11 NL tijd zal het niet worden denk ik, qua zonsondergang. Ik meen dat die rond half 6 ligt en de race begint om 3 uur lokale tijd.

Pancake Shield

Wat zijn eigenlijk de laatste verwachtingen? Want buiten dat ene bericht: "OMG, tyfoon" heb ik nergens echt meer iets gehoord of gezien
"A day without sunshine is like, you know, night."
- Steve Martin

"Don't talk out loud. You lower the IQ of the whole street"
- Sherlock


SDG

Ik zoek morgenvroeg wel een stream op de laptop of zo. Heb toch niet veel anders te doen. Ik was van plan om voor mijn verjaardag even flink de bloemetjes buiten te zetten vanavond, maar in de plaats daarvan zit ik op dit moment met buikgriep en flinke koorts thuis...  :(

Sabai

Citaat van: SDG op 04 oktober 2014 - 18:30:24
Ik zoek morgenvroeg wel een stream op de laptop of zo. Heb toch niet veel anders te doen. Ik was van plan om voor mijn verjaardag even flink de bloemetjes buiten te zetten vanavond, maar in de plaats daarvan zit ik op dit moment met buikgriep en flinke koorts thuis...  :(

Beterschap!  Weet hoe je je voelt.

Kootje

Citaat van: SDG op 04 oktober 2014 - 18:30:24
Ik zoek morgenvroeg wel een stream op de laptop of zo. Heb toch niet veel anders te doen. Ik was van plan om voor mijn verjaardag even flink de bloemetjes buiten te zetten vanavond, maar in de plaats daarvan zit ik op dit moment met buikgriep en flinke koorts thuis...  :(

Das niet zo mooi, sterkte daarmee en voor wat 't nu waard is: Gefeliciteerd met je verjaardag!  :-\

Maikel0230

#85
Citaat van: SDG op 04 oktober 2014 - 18:30:24
Ik zoek morgenvroeg wel een stream op de laptop of zo. Heb toch niet veel anders te doen. Ik was van plan om voor mijn verjaardag even flink de bloemetjes buiten te zetten vanavond, maar in de plaats daarvan zit ik op dit moment met buikgriep en flinke koorts thuis...  :(

Idem hierzo, het zit in het land SDG! In ieder geval gefeliciteerd met je verjaardag.

overigs nog een update van F1F over de Typhoon, de tijd van de start is niet aangepast dus dat wordt naar stilstaande auto's kijken denk ik.

http://www.f1fanatic.co.uk/2014/10/04/massive-threat-race-typhoon-phanfone/

#ForzaJules #JB17 #KeepFightingMichael #MS7 #JustinWilson #JW25

gloudiesaurus

Het lijkt wel over er geen gevecht mag komen tussen Rosberg en Hamilton!

@ SDG, beterschap en gefeliciteerd!

GPPits.net: als Formule 1 een passie is

gloudiesaurus

Overigens stelt Kobayashi zich op zijn thuiscircuit, en waarschijnlijk voorlopig laatste F1-race, tot nu toe wel enorm teleur.
GPPits.net: als Formule 1 een passie is

Kootje

Hmm .... dus na morgen leid Rosberg het WK weer, ditmaal met 'n halve punt. ;)

Maikel0230

Die kans zit er dik in maar laten we hopen dat we toch nog een race te zien krijgen.

Hoop doet leven!

#ForzaJules #JB17 #KeepFightingMichael #MS7 #JustinWilson #JW25