Round 15: Japanese Grand Prix, Suzuka Circuit, Suzuka

Gestart door Maikel0230, 29 september 2014 - 23:51:47

« vorige - volgende »

Maikel0230



Officiele naam GP: 2014 Formula 1 Japanese Grand Prix
Baan: Suzuka International Racing Course
locatie: Suzuka, Prefectuur Mie, Regio Kansai, Japan (JAP )
Baanlengte: 5,807 km
Raceafstand: 53  laps, 307.471 km
Ronderecord: 1:31.540 Kimi Räikkönen (2005, West McLaren Mercedes)
Winnaar 2013: Sebastian Vettel - Infiniti Red Bull Racing
Snelste Ronde 2013: 1:34.587 Mark Webber - Infiniti Red Bull Racing



Banden compounds van Pirelli: Medium en Hard


vrijdag 3 oktober
VT1   03:00 - 04:30
VT2   07:00 - 08:30

zaterdag 4 oktober
VT3   04:00 - 05:00
Qua   07:00

zondag 5 oktober
Race   08:00

#ForzaJules #JB17 #KeepFightingMichael #MS7 #JustinWilson #JW25

0634


Arthur

Iets simpel houden is vrij moeilijk. Iets moeilijk maken is daarentegen vrij simpel

gloudiesaurus

Ik kijk voor het eerst uit naar een vrije training.
Wellicht dat ik hem nog even live mee pak ;)
GPPits.net: als Formule 1 een passie is

Matthijs

Ik heb zelfs gedroomd over Verstappens eerste meters in de VT1 in Japan, hoe sneu is dat?

Arthur

Citaat van: Matthijs op 30 september 2014 - 14:32:42
Ik heb zelfs gedroomd over Verstappens eerste meters in de VT1 in Japan, hoe sneu is dat?

Heb je ze dus al 'gezien'.... Viel het mee?  ;D
Iets simpel houden is vrij moeilijk. Iets moeilijk maken is daarentegen vrij simpel

FolkertE

Citaat van: Matthijs op 30 september 2014 - 14:32:42
Ik heb zelfs gedroomd over Verstappens eerste meters in de VT1 in Japan, hoe sneu is dat?
Hahaha, ontzettend sneu.

Maarre, hoe vaak ik wel niet heb gedroomd over Hamilton die een race won en iedereen zoek reed(tot ik er achter kwam dat we verstoppertje speelde ::))

Ik droom ook heel vaak over crashes en ongelukken met verschrikkelijke afloop.  >:(

Gerard

Mooi circuit, mooie jaargang (met het debuut van Max) en mooie herinneringen aan vroegere races!
Ik heb er zin in!!

FolkertE

Citaat van: Gerard op 30 september 2014 - 16:00:22
Mooi circuit, mooie jaargang (met het debuut van Max) en mooie herinneringen aan vroegere races!
Ik heb er zin in!!
Jammer dat de races niet meer om 3 uur zijn. Dat was gewoon prachtig. Misschien moet ik maar eens verhuizen naar een land waar dat elke race het geval is ;D.

Perton

Zou ik naar Alaska ofzo gaan denk ik. En je hebt vast nog wel een rits eilanden nog westelijker, maar of daar F1 wordt uitgezonden betwijfel ik zeer :P

-edit-

http://en.wikipedia.org/wiki/Tonga Dit lijkt me een uitstekende bestemming voor je

Tuesday

Citaat van: Perton op 30 september 2014 - 19:00:52
Zou ik naar Alaska ofzo gaan denk ik. En je hebt vast nog wel een rits eilanden nog westelijker, maar of daar F1 wordt uitgezonden betwijfel ik zeer :P

-edit-

http://en.wikipedia.org/wiki/Tonga Dit lijkt me een uitstekende bestemming voor je
de race is hier toch om 8 uur? dan moet je 5 uur terug, dan kom je  in het uiterste oosten van Canada uit ;)

Perton

Klopt, maar F1fan wilde een land waar het elke race zo was, dan is Tonga wel een optie gok ik  ;)

FolkertE

Citaat van: Perton op 30 september 2014 - 19:47:41
Klopt, maar F1fan wilde een land waar het elke race zo was, dan is Tonga wel een optie gok ik  ;)
Maar daar hebben ze geen electiciteit. ;D

Tuesday

Citaat van: Perton op 30 september 2014 - 19:47:41
Klopt, maar F1fan wilde een land waar het elke race zo was, dan is Tonga wel een optie gok ik  ;)
ohw, ik dacht/lees dat ie het over de vroege races van vroeger had (Japan en Australie, Maleisie misschien nog). Elke race om 3 uur s nachts, dan is de lol er snel af denk ik ;). Van mij mag dat ook wel weer terug komen eigenlijk.

Perton

Het was altijd wel iets om echt naar uit te kijken vond ik. Op zaterdag inkopen doen voor een mooi nachtje Australië bijvoorbeeld.