Lotus in 2015

Gestart door Sabai, 08 december 2013 - 12:12:53

« vorige - volgende »

Maikel0230


#ForzaJules #JB17 #KeepFightingMichael #MS7 #JustinWilson #JW25

Maikel0230



Er duikt net een duidelijke spyshot op van de E22

#ForzaJules #JB17 #KeepFightingMichael #MS7 #JustinWilson #JW25

0634

Staat alleen een mensaap met zn aars voor de neus...

Dimensie

Citaat van: Maikel0230 op 10 februari 2014 - 20:19:01
http://gptoday.com/full_story/view/477974/Lotus_break_the_spirit_of_Formula_1_sporting_regulations_as_new_E22_flops_at_Jerez/

Wat denken we hiervan, heeft die journalist volgens jullie een punt of is hij spijkers op laag water aan het zoeken.

Zal op hetzelfde punt neer komen als de Mercedes test.
Alleen was deze test zichtbaar.
Als ze de fia en de teams  op de hoogte hebben gebracht van deze "test" zijn ze niet schuldig denk ik.
De regels zouden op dit punt wel wat duidelijk kunnen.
Ook Ferrari heeft dat corssecliente programma wat testen mogelijk maakt.

Perton

Wat een onzin van dat artikel. De overige teams noemden hun filmdagen ook gewoon shakedowns, bovendien weet iedereen dat deze filmdagen al jarenlang worden gebruikt voor exact deze doeleinden. Volgens de letter van de wet zit Lotus ongetwijfeld fout en volgens de spirit van de reglementen ook, maar dan verwacht ik wel dat alle teams die de afgelopen jaren een filmdag hebben gedaan voor ze aan hun eerste test begonnen en daarbij het woord shakedown hebben gebruikt, met terugwerkende kracht worden gestraft.

0634


Maikel0230

Vond het ook maar een vreemd artikel, dus voer voor debat. In feite worden die filmdagen al jaren misbruikt als tests, dat weten we allemaal.

#ForzaJules #JB17 #KeepFightingMichael #MS7 #JustinWilson #JW25

Perton

Als je de reacties van de bezoekers daar leest, blijkt dat zij het artikel ook niet zo serieus nemen.

Maikel0230

Inderdaad, er lijkt zelfs een vete tussen het team en deze website ontstaan, geweldig objectief is het dus echt niet meer.

#ForzaJules #JB17 #KeepFightingMichael #MS7 #JustinWilson #JW25

0634

Wel vermakelijk die posts onder het artikel. Die site wordt toch redelijk getrasht door zijn lezers. Zelf hun keuze voor Hamilton als driver van het jaar wordt belachelijk gemaakt (ook wel een beetje terecht overigens, want dat vond ik hem echt niet).

Sabai

Vraag me af hoelang het gaat duren voordat ze de problemen bij Lotus zijn opgelost. Ik kan me niet herinneren dat ik een team ooit zo heb zien tobben op HRT na dan. Word een lijdensweg voor Grosjean. Vraag me af of Maldonado nog steeds blij is met zijn overstap  ;D

Perton

Zelf zeggen ze dat ze een maand achterstand hebben, dus mijn gok is dat het tegen de tijd dat we in europa zijn wel weer normaal zal lopen. Waarmee ik overigens niet wil beweren dat normaal lopen en competitief per se hetzelfde zijn.

Het is nou niet alsof lotus, ondanks de bezuinigen van dit jaar, geen resources meer hebben dus ze komen er echt wel bovenop. Niet zo snel als red bull maar het zal wel gebeuren.

0634

Of is Lotus een middenmootteam dat met de kwaliteiten van Boullier en Alison, Renault, Kimi en Grosjean gewoon een paar jaar boven hun stand heeft geleefd? Ik zeg niet dat het zo is, maar ik sluit het verre van uit. Er zijn toch heel wat techneuten weggekaapt. Ik ben in ieder geval ontzettend benieuwd hoe dit verder gaat.

Perton

Das wat ik bedoelde met dat normaal lopen en competitief niet per se hetzelfde zijn, maar ik kan me voorstellen dat het wellicht anders overkwam.

Arthur

Citaat van: Jeroen op 15 maart 2014 - 19:57:27
Of is Lotus een middenmootteam dat met de kwaliteiten van Boullier en Alison, Renault, Kimi en Grosjean gewoon een paar jaar boven hun stand heeft geleefd? Ik zeg niet dat het zo is, maar ik sluit het verre van uit. Er zijn toch heel wat techneuten weggekaapt. Ik ben in ieder geval ontzettend benieuwd hoe dit verder gaat.

Binnen 3 races weten we het ;)
Iets simpel houden is vrij moeilijk. Iets moeilijk maken is daarentegen vrij simpel