Silly Season 2013/2014

Gestart door Fabian, 08 juni 2013 - 12:53:30

« vorige - volgende »

NielsD

Citaat van: Perton op 12 december 2013 - 14:06:23
Sahara Force India ‏@clubforce 4m
Announcement: our planned media event will not be taking place in the UK. #2014StartsNow

Raar, aangezien ze twee uur eerder nog een foto plaatsten dat ze in Londen waren... toch wat contractcomplicaties?

-edit- of het is inderdaad getease en ze zijn in Mexico, kan ook.

Of in de McGregor Store in Amsterdam.. ;D
Fernando Alonso

''If you no longer go for a gap that exists, you are no longer a racing driver because we are competing, we are competing to win.'' - Ayrton Senna

Perton

Zou wel een plottwist zijn.

Maikel0230

Of ze staan in een of andere Aldi ;)

#ForzaJules #JB17 #KeepFightingMichael #MS7 #JustinWilson #JW25

NielsD

Citaat van: Maikel0230 op 12 december 2013 - 14:33:40
Of ze staan in een of andere Aldi ;)

Met onder andere mevrouw Becks..
Fernando Alonso

''If you no longer go for a gap that exists, you are no longer a racing driver because we are competing, we are competing to win.'' - Ayrton Senna

Perton

Nu gaat Jennie Gow zich ook met het plagen bemoeien:

Jennie Gow ‏@JennieGow 37m
Clue for today: I have just left the UK for the event I'm hosting :) #F1

En eerder had ze een treinstation getweet.

Het gaat toch niet alsnog Di Resta worden? :-/

NielsD

Ik stop met F1 kijken als het Paul wordt.
Fernando Alonso

''If you no longer go for a gap that exists, you are no longer a racing driver because we are competing, we are competing to win.'' - Ayrton Senna

Jozef

Citaat van: NielsD op 12 december 2013 - 14:49:48
Ik stop met F1 kijken als het Paul wordt.

Let op, ik hou je eraan. ;)

Zou niks mis mee zijn, als het Di Resta blijkt te zijn. Alleen Chilton mag het niet worden, maar die is volgens mij niet eens serieus in de running.

Perton

#1822

Perton

Nog even ter herinnering:



Gaat prima met de voorspellingen van Jordan.

Jehoentelaar

Bijzonder puik team heeft Force India dus, ik ben benieuwd!

Gerard

Weer een kans minder voor GvdG, maar mooi voor Perez... Denk dat ze een sterk rijdersduo hebben!

NielsD

Fernando Alonso

''If you no longer go for a gap that exists, you are no longer a racing driver because we are competing, we are competing to win.'' - Ayrton Senna

Perton

15 miljoen euro? Kunnen ze de proceskosten voor het verbroken contract met Sutil lachend betalen.

Franky R.

Citaat van: Gerard op 12 december 2013 - 15:23:58
Weer een kans minder voor GvdG, maar mooi voor Perez... Denk dat ze een sterk rijdersduo hebben!


Ik weet niet wat Mallya met Perez aanmoet, want hij heeft Hulk al. Dan nog liever Vandoorne of GvdG...

Jozef

Euhm, wat ze met Pérez aan moeten? Wat dacht je van: niet één rijder hebben waarvan je regelmatige puntenfinishes kunt verwachten, maar twee? :P Force India is een middenmoter hoor, geen team dat toch maar een beetje aan de staart van het pak hangt te bengelen.