Silly Season 2013/2014

Gestart door Fabian, 08 juni 2013 - 12:53:30

« vorige - volgende »

NielsD

Citaat van: Jozef op 12 december 2013 - 16:05:48
Euhm, wat ze met Pérez aan moeten? Wat dacht je van: niet één rijder hebben waarvan je regelmatige puntenfinishes kunt verwachten, maar twee? :P Force India is een middenmoter hoor, geen team dat toch maar een beetje aan de staart van het pak hangt te bengelen.

Maar Perez vind ik zo onstabiel als de t*ring..
Fernando Alonso

''If you no longer go for a gap that exists, you are no longer a racing driver because we are competing, we are competing to win.'' - Ayrton Senna

Perton

Wel een onstabiele die met een goede auto podiumplaatsen pakt. Liever dat dan een stabiele coureur die elke race 8e wordt.

Sabai

Voor FI is Perez een prima coureur en FI is een prima team voor hem. Denk dat ze weleens kunnen gaan verassen.

NielsD

Citaat van: Perton op 12 december 2013 - 16:11:52
Wel een onstabiele die met een goede auto podiumplaatsen pakt. Liever dat dan een stabiele coureur die elke race 8e wordt.

Maar Force India is een team die elke race rond die plek zwerft, met af en toe een uitschieter naar de vierde of vijfde plek. Podia's zullen het wel niet worden..
Fernando Alonso

''If you no longer go for a gap that exists, you are no longer a racing driver because we are competing, we are competing to win.'' - Ayrton Senna

Jozef

Nieuw jaar, nieuwe auto's, nieuwe prestatieniveaus...

Perton

Citaat van: NielsD op 12 december 2013 - 16:16:08
Citaat van: Perton op 12 december 2013 - 16:11:52
Wel een onstabiele die met een goede auto podiumplaatsen pakt. Liever dat dan een stabiele coureur die elke race 8e wordt.

Maar Force India is een team die elke race rond die plek zwerft, met af en toe een uitschieter naar de vierde of vijfde plek. Podia's zullen het wel niet worden..
Pérez is een coureur waarvan je weet dat hij die uitschieters ook wel zal pakken. Het is geen koekenbakker, anders had ie die podia ook niet in de Sauber gehaald. Dat hij zich dit jaar te erg wilde bewijzen in een team waarvan de auto bijzonder slecht was, maar ze toch vonden dat hij beter moest presteren (terwijl ie vaak genoeg de strijd aan kon gaan met zijn ervaren teamgenoot), dat heeft zijn reputatie weinig goed gedaan. Maar een sterke Pérez is in mijn ogen nog altijd meer waard dan een sterke Sutil of een sterke Di Resta.

NielsD

Citaat van: Perton op 12 december 2013 - 16:18:57
Citaat van: NielsD op 12 december 2013 - 16:16:08
Citaat van: Perton op 12 december 2013 - 16:11:52
Wel een onstabiele die met een goede auto podiumplaatsen pakt. Liever dat dan een stabiele coureur die elke race 8e wordt.

Maar Force India is een team die elke race rond die plek zwerft, met af en toe een uitschieter naar de vierde of vijfde plek. Podia's zullen het wel niet worden..
Pérez is een coureur waarvan je weet dat hij die uitschieters ook wel zal pakken. Het is geen koekenbakker, anders had ie die podia ook niet in de Sauber gehaald. Dat hij zich dit jaar te erg wilde bewijzen in een team waarvan de auto bijzonder slecht was, maar ze toch vonden dat hij beter moest presteren (terwijl ie vaak genoeg de strijd aan kon gaan met zijn ervaren teamgenoot), dat heeft zijn reputatie weinig goed gedaan. Maar een sterke Pérez is in mijn ogen nog altijd meer waard dan een sterke Sutil of een sterke Di Resta.

Je hebt wel gelijk. Sterker dan di Resta is hij zeker, maar een sterke Sutil is ook niet te kloppen. Helaas is dat sporadisch voorgekomen...
Fernando Alonso

''If you no longer go for a gap that exists, you are no longer a racing driver because we are competing, we are competing to win.'' - Ayrton Senna

Maikel0230

Als Perez zijn agressieve racestijl onder de knie kan houden heb je een moeilijke kluif aan hem. Als hij acties zoal die op Kimi in Monaco beter inschat, komt het nog goed met hem.

Giedo is ok maar om hem nu boven Peréz te plaatsen vindt ik na slechts 1 jaar Caterham geen vergelijking.

#ForzaJules #JB17 #KeepFightingMichael #MS7 #JustinWilson #JW25

Wings

Citaat van: NielsD op 12 december 2013 - 15:34:58
http://www.gppits.net/nieuws/force_india_strikt_perez_voor_2014/

Yes! Dat McLaren hem weg heeft gestuurd, oké, kan ik inkomen, maar hij heeft voldoende laten zien om te mogen blijven. Ik heb er vrede mee.

0634

Citaat van: Maikel0230 op 12 december 2013 - 16:24:42
Als Perez zijn agressieve racestijl onder de knie kan houden heb je een moeilijke kluif aan hem. Als hij acties zoal die op Kimi in Monaco beter inschat, komt het nog goed met hem.

Giedo is ok maar om hem nu boven Peréz te plaatsen vindt ik na slechts 1 jaar Caterham geen vergelijking.
Wie doet dat dan eigenlijk?

Fietser

Ben blij dat Perez niet nu al uit de F1 verdwijnt. Dat niet alleen, 'eerste man' Nico Hulkenberg kan nog wel eens een zware kluif hebben aan de kleine Mexicaan die in de 2e helft van 2013 bij McLaren de meerdere van Button was. Al met al heeft Force India voor 2014 een erg sterk rijderskoppel.

Wings

Beste en meest interessantste duo in hun bestaan.

Wallie

Citaat van: Wings op 12 december 2013 - 18:53:02
Beste en meest interessantste duo in hun bestaan.
Dit dus!
Als FI een goede auto kan bouwen, kan dit team de verassing van 2014 gaan worden!
Nobody wins, unless everybody wins - bruce springsteen

0634

Vond ze indertijd met Fisico in Belgie ook heel goed. Vorig jaar ook, tot aan de bandenwissel. Ze hebben vaker verbaasd. Goed team. Alleen ook eeuwig in verband gebracht met financiele zorgen.

SDG

Citaat van: Sabai op 12 december 2013 - 16:15:47
Voor FI is Perez een prima coureur en FI is een prima team voor hem. Denk dat ze weleens kunnen gaan verassen.

Ook mijn gedacht. Bij Force India kan Perez misschien de rust terugvinden die hij bij McLaren nooit gevonden heeft, doordat er niet langer de druk vanuit een topteam op hem rust, en zo een stuk complexlozer en zelfverzekerder voor de dag komen.