Silly Season 2013/2014

Gestart door Fabian, 08 juni 2013 - 12:53:30

« vorige - volgende »

Fabian

Hoop toch wel dat Sutil in de F1 blijft anders moet ik Jennifer Becks missen....

Gerard

Ik las vanmiddag dat Perez nog wel wens bij Lotus kan gaan rijden volgend jaar... Bron heb ik niet, maar het klinkt interessant.. dan zou Maldo toch buiten de boot vallen....
Misschien dat Maldo daarom nu ook terug krabbelt over het commentaar wat hij had op Williams

0634

Ik hoop het. Als ie nog wat geld meeneemt, waarom niet? Is een betere coureur dan Maldonado.

Die laatste zou trouwens in verregaande besrpekingen met Sauber zijn. Hebben we dat weer...


Perton

Zo gek vind ik dat eigenlijk niet. Stel Pérez gaat inderdaad naar Lotus en Hülkenberg terug naar Force India naast Sutil, dan blijven er weinig coureurs over met meer dan één seizoen ervaring. Dan zouden eigenlijk alleen Di Resta en Maldonado het overwegen waard zijn, en dan zou ik het een lastige keuze vinden. Of je hebt een coureur die je afzeikt wanneer je een fout maakt, of je hebt een coureur die je afzeikt gewoon omdat ie zich een arrogante prins voelt. Snel zijn ze allebei wel.

0634

Alles is beter dan Maldonado. Wat een nare vent is dat zeg. Met dat uitgetrokken smoelwerk van hem, met al die butsen en putten erin en dan maar verkondigen dat dat team hem tegenwerkt.

Dat is Williams, idoot!

Sir Frank is godsamme tig keer wereldkampioen geworden. Die man is een legende van het niveau Senna, Clark of Schumacher en dan ga je als een dwaas je eigen zwaktes verbloemen door te stellen dat hij je saboteert. Wat een gek ben je dan.

Diep en diep buigen moet je voor Sir Frank. Je moet hem met tranen in je ogen bedanken dat jij met je beperkte vaardigheden en het IQ en raceinzicht van een kaascroissant in zijn wagens mag rijden.

Frank Williams is een museumstuk van de racerij. Die verdient alleen maar eer en lofzang. Maldonado is nog niet eens een voetafdruk in een woestijn. Weg met die vent. Weg!

Perton

Ook legendes hun tijd raakt een keer op. Sinds de tijd van Montoya/Schumacher heeft Williams niet zoveel meer klaargespeeld, op die zege van Maldonado na. Het is niet zo dat Williams maar overal mee weg moet komen, omdat hij een legende is. (Dit even in zijn algemeenheid, uiteraard heb je in de specifieke situatie van Maldonado gewoon gelijk en moet hij zijn muil houden.)

Maar dat is slechts hoe ik er tegen aan kijk, mensen mogen natuurlijk vereren wie ze willen ;)

janke

#1477
Citaat van: Jeroen op 22 november 2013 - 22:10:32
Alles is beter dan Maldonado. Wat een nare vent is dat zeg. Met dat uitgetrokken smoelwerk van hem, met al die butsen en putten erin en dan maar verkondigen dat dat team hem tegenwerkt.

Dat is Williams, idoot!

Sir Frank is godsamme tig keer wereldkampioen geworden. Die man is een legende van het niveau Senna, Clark of Schumacher en dan ga je als een dwaas je eigen zwaktes verbloemen door te stellen dat hij je saboteert. Wat een gek ben je dan.

Diep en diep buigen moet je voor Sir Frank. Je moet hem met tranen in je ogen bedanken dat jij met je beperkte vaardigheden en het IQ en raceinzicht van een kaascroissant in zijn wagens mag rijden.

Frank Williams is een museumstuk van de racerij. Die verdient alleen maar eer en lofzang. Maldonado is nog niet eens een voetafdruk in een woestijn. Weg met die vent. Weg!

Of die Maldo Mafkees gaten en puisten heeft maakt niet uit. It's about face. Kan hij immers weinig aan doen. Maar gaten heeft ie wel in zijn hersenen. En of je diep moet buigen voor Frank Williams?? Vroeger toen het team bulkte van het sponsorgeld en ook makkelijk coureurs aan de kant zette?? Geeft natuurlijk niet het recht dat Maldo maar even gek gaat doen.

PS,

Ik ben een groot fan van Williams. Vanaf zijn begin met de Politoys Williams auto. Maar Frank en Patrick hebben ook wel eens naast de pot gepist. Net zo als Ron Dennis en Ramirez. Ik vind het dan ook vreemd dat Frank  Maldo er niet heeft uitgeschopt. Vroeger kon hij dat blijkbaar wat makkelijker.

BTW,

Uiteraard is Williams een museumstuk. Vond ik ook van Brabham.


Some things are too important to be left in the past.

0634

Je mag van alles zeggen over Frank Williams.

Ik vond destijds dat hij Mansell en Hill wat beter had moeten behandelen. En dat mag je ook best zeggen. Ik vond ook dat hij Jones teveel bevoordeelde en vond het belachelijk dat hij het niet op kon brengen om met Regazzoni het podium op te stappen toen hij de eerste Williams-zege binnenhaalde.

FW staat niet boven de wet en staat ook niet boven alle kritiek. Er is genoeg op hem aan te merken. Maar ongefundeerd als lulletje rozenwater gaan brullen dat er sabotage in het spel is, is een brug te ver. Dat doe je m.i. gewoon niet.

janke

Citaat van: Jeroen op 22 november 2013 - 23:11:43
Je mag van alles zeggen over Frank Williams.

Ik vond destijds dat hij Mansell en Hill wat beter had moeten behandelen. .

Dat zijn maar wat voorbeelden hoe Frank en Patrick ook boeren waren. :D
Some things are too important to be left in the past.

Arthur

Citaat van: Jeroen op 22 november 2013 - 23:11:43
Je mag van alles zeggen over Frank Williams.

Ik vond destijds dat hij Mansell en Hill wat beter had moeten behandelen. En dat mag je ook best zeggen. Ik vond ook dat hij Jones teveel bevoordeelde en vond het belachelijk dat hij het niet op kon brengen om met Regazzoni het podium op te stappen toen hij de eerste Williams-zege binnenhaalde.

FW staat niet boven de wet en staat ook niet boven alle kritiek. Er is genoeg op hem aan te merken. Maar ongefundeerd als lulletje rozenwater gaan brullen dat er sabotage in het spel is, is een brug te ver. Dat doe je m.i. gewoon niet.

Sterker nog; een team [en zeker een team als Williams] beschuldigen [zonder aantoonbaar bewijs] van sabotage komt mij over als oliedom [mag je raden welke olie ik bedoel...] Wat een loser!!
Iets simpel houden is vrij moeilijk. Iets moeilijk maken is daarentegen vrij simpel

Maikel0230

#1481
Je kunt je ook afvragen hoeveel van de moeilijkheden van de laatste jaren te wijten zijn aan Frank, hij heeft in mijn ogen de laatste jaren meer en meer uit handen gegeven en nu is zijn dochter in de 'echte' baas bij Williams en dat is een van zijn grootste fouten geweest. Ze heeft enkel kennis van PR en bitter weinig van management, zij maakt vele blunders tijdens interviews. Bijvoorbeeld laatst vroeg een journalist aan haar of de verstandhouding met Renault niet in het gedrang kwam door de overgang naar Mercedes, waarop ze duidleuk antwoorde dat volgens haar laatste controles Williams nog met Cosworth motoren reed....

Zijn meent ook nog altijd dat Williams een topteam is wat natuurlijk ver van de realiteit verwijderd is, ze is inzake deze materie zeer arrogant. Toen Bottas P3 starte in Canada meende ze werkelijk dat hij op het droge een kans maakte en dat Williams vanaf nu elke keer zo ging presteren. Zoiets zou Frank NOOIT zeggen.

Of het ooit nog goed komt met Williams is twijfelachtig en de volgende jaren worden daarover beslissend.

#ForzaJules #JB17 #KeepFightingMichael #MS7 #JustinWilson #JW25

Perton

In mijn ogen heeft het juist meegespeeld dat Williams juist niets uit handen wilde geven. Veel te lang gewacht met andere mensen in zijn team laten inkopen. Peter Sauber had dat een stuk beter voor elkaar. Hoewel daar het nadeel natuurlijk van was dat als hij het team vervolgens niet had gered, BMW de stekker er helemaal uit had getrokken, dat zal Williams ook wel voorkomen willen hebben. Mes snijdt wat dat betreft aan twee kanten. Dus ik snap  aan de andere kant ook wel dat hij het niet wilde doen.

0634

Maikel: je moet je natuurlijk wel afvragen hoeveel Frank zelf nog kán doen he. Hij is niet de jongste meer en zijn algehele gezondheid houdt natuurlijk niet over.

En nee, ik denk niet dat het ooit nog een topteam wordt. Die tijden voor privateers zijn gewoon geweest.

Arthur

Citaat van: Jeroen op 23 november 2013 - 08:23:52
Maikel: je moet je natuurlijk wel afvragen hoeveel Frank zelf nog kán doen he. Hij is niet de jongste meer en zijn algehele gezondheid houdt natuurlijk niet over.

En nee, ik denk niet dat het ooit nog een topteam wordt. Die tijden voor privateers zijn gewoon geweest.

Gezien de historie blijft het voor mij een topteam dat helaas al veel te lang als middenmoter meeloopt.
Iets simpel houden is vrij moeilijk. Iets moeilijk maken is daarentegen vrij simpel