Silly Season 2013/2014

Gestart door Fabian, 08 juni 2013 - 12:53:30

« vorige - volgende »

Perton

Citaat van: Jeroen op 19 november 2013 - 06:34:59

Is me nooit zo opgevallen, om eerlijk te zijn. Wel vind ik dat hij wat kleurloos is van tijd tot tijd. Zeker F1-waardig, maar mist het vermogen zich te onderscheiden. Toen hij een paar jaar geleden de sport in kwam had ik er meer van verwacht. Maar nogmaals, hij hoort wat mij betreft, net als Perez, Sutil en Hulk, zeker in de F1 thuis.
Kleurloos heb ik persoonlijk nooit moeite mee gehad. Altijd stiekem fan geweest van Heidfeld, nou als er één kleurloos is ;D

Verder, hoe treurig het ook is dat Maldonado het Lotus-zitje krijgt, het betekent wel dat het team blijft bestaan en we nog langer van Grosjean kunnen blijven genieten. Dat heb ik er nog wel voor over. Schijnbaar driejarig contract, nou als Quantum in drie jaar nog niet met het geld kan komen, dan weet ik het ook niet meer!

Fabian

Helemaal geen verkeerde keus van Hulk. Voor hetzelfde geld pist ie naast de pot en zit ie zonder stoeltje. Duurt te lang bij Lotus. Maldonado naar Enstone dan gok ik.

Bart VD

Citaat van: Jeroen op 19 november 2013 - 06:36:52
Citaat van: Gerard op 18 november 2013 - 23:22:09
De Quantum/ Lotus soap heeft ook weer een vervolg.. Boullier zou nu gezegd hebben Hulk te willen hebben, maar het zou begrijpen als Hulk voor zekerheid gaat... Overigens zou de deal deze week dan eindelijk bezegeld worden.... Ben benieuwd....

Wanneer Boullier zegt dat hij het kan begrijpen als Hulk voor zekerheid gaat, lijkt het mij dat het niet binnen een week rond is. Want als het deze week bezegeld wordt, kan Hulk net zo goed nog even wachten, lijkt me. Die week kan er ook nog wel bij.

Misschien zie ik spoken, maar die uitspraak van Boullier komt bij mij over alsof hij Hulk net dat laatste duwtje naar een ander team wilde geven.  Niet omdat hij Hulk niet wilt als piloot, maar wel omdat hij liever voor Maldonado's centen gaat.  En aangezien Hulk op deze manier zelf eieren voor zijn geld kiest, kan Lotus nu ongegeneerd voor die centen gaan onder het motto "nu moeten we wel Maldonado kiezen".
This space for rent

Franky R.

Citaat van: Bart VD op 19 november 2013 - 15:52:41
Citaat van: Jeroen op 19 november 2013 - 06:36:52
Citaat van: Gerard op 18 november 2013 - 23:22:09
De Quantum/ Lotus soap heeft ook weer een vervolg.. Boullier zou nu gezegd hebben Hulk te willen hebben, maar het zou begrijpen als Hulk voor zekerheid gaat... Overigens zou de deal deze week dan eindelijk bezegeld worden.... Ben benieuwd....

Wanneer Boullier zegt dat hij het kan begrijpen als Hulk voor zekerheid gaat, lijkt het mij dat het niet binnen een week rond is. Want als het deze week bezegeld wordt, kan Hulk net zo goed nog even wachten, lijkt me. Die week kan er ook nog wel bij.

Misschien zie ik spoken, maar die uitspraak van Boullier komt bij mij over alsof hij Hulk net dat laatste duwtje naar een ander team wilde geven.  Niet omdat hij Hulk niet wilt als piloot, maar wel omdat hij liever voor Maldonado's centen gaat.  En aangezien Hulk op deze manier zelf eieren voor zijn geld kiest, kan Lotus nu ongegeneerd voor die centen gaan onder het motto "nu moeten we wel Maldonado kiezen".


Zou kunnen, maar echt handig komt het niet over op mij...PDVSA en Total...twee oliemaatschappijen? ???

Wings

Citaat van: NielsD op 19 november 2013 - 10:48:30
Vind het zelf ook erg jammer als het waar is.

Er zijn betere rijders beschikbaar bedoel je? Niet vergeten dat het geld van Maldonado nodig kan zijn om het team bestaande te houden. Even kort door de bocht: zonder Pastor, geen Lotus. Zeg het maar hoe jammer het is vanuit dit perspectief bekeken?!?!

Franky R.

Citaat van: Wings op 19 november 2013 - 17:20:37
Citaat van: NielsD op 19 november 2013 - 10:48:30
Vind het zelf ook erg jammer als het waar is.

Er zijn betere rijders beschikbaar bedoel je? Niet vergeten dat het geld van Maldonado nodig kan zijn om het team bestaande te houden. Even kort door de bocht: zonder Pastor, geen Lotus. Zeg het maar hoe jammer het is vanuit dit perspectief bekeken?!?!


Wat jij stelt is de bittere waarheid...Wat men zegt dat geld talent verdrijft, is een teleurstelling...Zoiets.

Jozef

Citaat van: Franky R. op 19 november 2013 - 15:57:53
Citaat van: Bart VD op 19 november 2013 - 15:52:41
Citaat van: Jeroen op 19 november 2013 - 06:36:52
Citaat van: Gerard op 18 november 2013 - 23:22:09
De Quantum/ Lotus soap heeft ook weer een vervolg.. Boullier zou nu gezegd hebben Hulk te willen hebben, maar het zou begrijpen als Hulk voor zekerheid gaat... Overigens zou de deal deze week dan eindelijk bezegeld worden.... Ben benieuwd....
Wanneer Boullier zegt dat hij het kan begrijpen als Hulk voor zekerheid gaat, lijkt het mij dat het niet binnen een week rond is. Want als het deze week bezegeld wordt, kan Hulk net zo goed nog even wachten, lijkt me. Die week kan er ook nog wel bij.
Misschien zie ik spoken, maar die uitspraak van Boullier komt bij mij over alsof hij Hulk net dat laatste duwtje naar een ander team wilde geven.  Niet omdat hij Hulk niet wilt als piloot, maar wel omdat hij liever voor Maldonado's centen gaat.  En aangezien Hulk op deze manier zelf eieren voor zijn geld kiest, kan Lotus nu ongegeneerd voor die centen gaan onder het motto "nu moeten we wel Maldonado kiezen".

Zou kunnen, maar echt handig komt het niet over op mij...PDVSA en Total...twee oliemaatschappijen? ???

Ja, goed punt. Total is wel vooral gericht op Europa en Azië, PDVSA op de Amerika's. Maar er is wel overlap en de sponsorcontracten zullen ongetwijfeld exclusiviteitsclausules bevatten. Dus Lotus zal Total moeten dumpen als PDVSA komt. Nu is Total een sponsor die meegebracht werd door Grosjean.

Gaan ze dan de relatie tussen Grosjean en zijn sponsor op de helling zetten omdat PDVSA met een hoger bod komt? Ik zou er niet blij van worden als ik Grosjean was (namelijk erg handig om Total te vriend te houden wanneer hij ooit op zoek moet naar een ander team).


0634

Citaat van: Franky R. op 19 november 2013 - 17:24:12
Citaat van: Wings op 19 november 2013 - 17:20:37
Citaat van: NielsD op 19 november 2013 - 10:48:30
Vind het zelf ook erg jammer als het waar is.

Er zijn betere rijders beschikbaar bedoel je? Niet vergeten dat het geld van Maldonado nodig kan zijn om het team bestaande te houden. Even kort door de bocht: zonder Pastor, geen Lotus. Zeg het maar hoe jammer het is vanuit dit perspectief bekeken?!?!


Wat jij stelt is de bittere waarheid...Wat men zegt dat geld talent verdrijft, is een teleurstelling...Zoiets.

Naja, wat hier ook al gezegd is: Grosjean is er ook bij gebaat. En die zien we allemaal erg graag rijden, denk ik,

Waarschijnlijk ziet Maldonado dan ook in dat hij helemaal niet zo geweldig is. Want die wordt dan aan snot gereden. En dat lijkt mij dan wel weer leuk :).

Franky R.

Citaat van: Jeroen op 19 november 2013 - 17:49:48
Citaat van: Franky R. op 19 november 2013 - 17:24:12
Citaat van: Wings op 19 november 2013 - 17:20:37
Citaat van: NielsD op 19 november 2013 - 10:48:30
Vind het zelf ook erg jammer als het waar is.

Er zijn betere rijders beschikbaar bedoel je? Niet vergeten dat het geld van Maldonado nodig kan zijn om het team bestaande te houden. Even kort door de bocht: zonder Pastor, geen Lotus. Zeg het maar hoe jammer het is vanuit dit perspectief bekeken?!?!


Wat jij stelt is de bittere waarheid...Wat men zegt dat geld talent verdrijft, is een teleurstelling...Zoiets.

Naja, wat hier ook al gezegd is: Grosjean is er ook bij gebaat. En die zien we allemaal erg graag rijden, denk ik,

Waarschijnlijk ziet Maldonado dan ook in dat hij helemaal niet zo geweldig is. Want die wordt dan aan snot gereden. En dat lijkt mij dan wel weer leuk :) .


Gaat Pastor weer janken dat zijn auto gesaboteerd is... ::)

Arthur

Citaat van: Franky R. op 19 november 2013 - 17:56:23
Citaat van: Jeroen op 19 november 2013 - 17:49:48
Citaat van: Franky R. op 19 november 2013 - 17:24:12
Citaat van: Wings op 19 november 2013 - 17:20:37
Citaat van: NielsD op 19 november 2013 - 10:48:30
Vind het zelf ook erg jammer als het waar is.

Er zijn betere rijders beschikbaar bedoel je? Niet vergeten dat het geld van Maldonado nodig kan zijn om het team bestaande te houden. Even kort door de bocht: zonder Pastor, geen Lotus. Zeg het maar hoe jammer het is vanuit dit perspectief bekeken?!?!


Wat jij stelt is de bittere waarheid...Wat men zegt dat geld talent verdrijft, is een teleurstelling...Zoiets.

Naja, wat hier ook al gezegd is: Grosjean is er ook bij gebaat. En die zien we allemaal erg graag rijden, denk ik,

Waarschijnlijk ziet Maldonado dan ook in dat hij helemaal niet zo geweldig is. Want die wordt dan aan snot gereden. En dat lijkt mij dan wel weer leuk :) .


Gaat Pastor weer janken dat zijn auto gesaboteerd is... ::)

Door een illegaal brandstofmengsel van.... Total ;)
Iets simpel houden is vrij moeilijk. Iets moeilijk maken is daarentegen vrij simpel

Franky R.

Tja,


Een Venezolaanse coureur met Franse brandstof wegsturen...dat gaat niet goed! :P  PDVSA, that the one for Pastor! ;D

NielsD

Citaat van: Franky R. op 19 november 2013 - 17:24:12
Citaat van: Wings op 19 november 2013 - 17:20:37
Citaat van: NielsD op 19 november 2013 - 10:48:30
Vind het zelf ook erg jammer als het waar is.

Er zijn betere rijders beschikbaar bedoel je? Niet vergeten dat het geld van Maldonado nodig kan zijn om het team bestaande te houden. Even kort door de bocht: zonder Pastor, geen Lotus. Zeg het maar hoe jammer het is vanuit dit perspectief bekeken?!?!


Wat jij stelt is de bittere waarheid...Wat men zegt dat geld talent verdrijft, is een teleurstelling...Zoiets.

Dit. Hulkenberg is 200 procent beter dan Maldonado, maar door geld komt Pastor bij het betere stoeltje. Ik begrijp de redenen, maar ik vind dat gewoon erg jammer.
Fernando Alonso

''If you no longer go for a gap that exists, you are no longer a racing driver because we are competing, we are competing to win.'' - Ayrton Senna

NielsD

Goed, di Rest kijkt inmiddels ook naar IndyCar en Petrov houdt DTM als optie open. Ik denk dat we hier wel uit kunnen opmaken dat beide coureurs niet aan de start zullen verschijnen in 2014.
Fernando Alonso

''If you no longer go for a gap that exists, you are no longer a racing driver because we are competing, we are competing to win.'' - Ayrton Senna

Perton

Ik snap niet waarom er werd gesteld dat total met grosjean is meegekomen aangezien total al jaren partner van Renault was voor grosjean er reed. Dat heeft totaal niets met elkaar te maken. Dat total een franse coureur wel erg graag ziet zitten is een ander verhaal, maar grosjean zijn contract is niet total afhankelijk.

Tevens dit: http://www.ogj.com/topics/device/mobile/t/46958409/total-pdvsa-sign-heavy-oil-agreements.htm?m_n=true niet de eerste keer dat ze zouden samenwerken. Niemand hoeft zich dus zorgen te maken  over het feit dat ze straks beide op de auto staan.