Silly Season 2013/2014

Gestart door Fabian, 08 juni 2013 - 12:53:30

« vorige - volgende »

Maikel0230

Je vergeet dat Total het loon betaalt van Grosjean en hem in 2012 geholpen heeft om zo zijn zitje te beschermen

#ForzaJules #JB17 #KeepFightingMichael #MS7 #JustinWilson #JW25

Perton

Hoor ik voor het eerst, maar zou kunnen. Desondanks blijft natuurlijk het argument staan dat PDVSA en Total geen onbekenden voor elkaar zijn, en dat was eigenlijk de essentie van mijn post (in de zin van, Total gaat heus niet weg en Grosjean ook zeker niet - gezien zijn prestaties van dit seizoen zou het ook heel raar zijn). Volgens mij zei iemand hier ook al dat ze grotendeels in verschillende markten actief zijn, dus in dat opzicht zal het ook geen probleem zijn, bovendien is PDVSA sponsor en Total technische partner.

Arthur

Citaat van: Perton op 20 november 2013 - 22:33:08
Hoor ik voor het eerst, maar zou kunnen. Desondanks blijft natuurlijk het argument staan dat PDVSA en Total geen onbekenden voor elkaar zijn, en dat was eigenlijk de essentie van mijn post (in de zin van, Total gaat heus niet weg en Grosjean ook zeker niet - gezien zijn prestaties van dit seizoen zou het ook heel raar zijn). Volgens mij zei iemand hier ook al dat ze grotendeels in verschillende markten actief zijn, dus in dat opzicht zal het ook geen probleem zijn, bovendien is PDVSA sponsor en Total technische partner.

In dat opzicht [verschillende markten] moet het geen probleem zijn lijkt mij.
Iets simpel houden is vrij moeilijk. Iets moeilijk maken is daarentegen vrij simpel

Perton

Sutil heeft een contract en heeft het over "I believe in German technology and English engineering."

Gezien de vrije stoeltjes die er nog zijn, moet dat wel Force India zijn.

http://www.autosport.com/news/report.php/id/111503

0634

En volgens dezelfde site legt Hulkenberg zich neer bij een nieuw jaar in de middenmot/subtop...

Geen Lotus dus blijkbaar voor hem. Voor zover Lotus volgend jaar top is natuurlijk.

Fabian

Lotus heeft geld nodig en kiest dus voor Pastor zo als het er nu uitziet.

Maikel0230

En dan is nog maar de vraag OF Maldonado volgend jaar überhaupt geld zal hebben :D

#ForzaJules #JB17 #KeepFightingMichael #MS7 #JustinWilson #JW25

Perton

Aangezien president Maduro deze week de kans heeft gekregen om een jaar lang wetten door te voeren zoals hem dat zint zonder dat hij daar het parlement voor nodig heeft (als ik het nieuwsbericht goed heb begrepen), denk ik niet dat een onderzoek naar een staatsoliemaatschappij er voor gaat zorgen dat Maldonado zijn backing verliest. Helaas.

Franky R.

Citaat van: Perton op 21 november 2013 - 21:22:46
Aangezien president Maduro deze week de kans heeft gekregen om een jaar lang wetten door te voeren zoals hem dat zint zonder dat hij daar het parlement voor nodig heeft (als ik het nieuwsbericht goed heb begrepen), denk ik niet dat een onderzoek naar een staatsoliemaatschappij er voor gaat zorgen dat Maldonado zijn backing verliest. Helaas.


Vreemd dan, van Visio verloor vrijwel meteen zijn stoeltje in de IndyCars nav een onderzoek naar de sponsoring...We zullen het in de gaten houden.

Perton

#1464
Viso was gewoon ziek... ;D haha nee, je hebt wel gelijk inderdaad. Het zal wel inderdaad niet zo zwart-wit zijn als ik schets, maar volgens mij werd al meteen door een minister of wat dan ook ontkend dat Maldonado er iets mee te maken had, dus ik denk niet dat hij zich echt zorgen hoeft te maken.

-edit- godsallemachtig, al de tweede keer in korte tijd dat ik iets post en vervolgens vrijwel direct een tegensprekend artikel tegenkom op internet...

http://en.espnf1.com/williams/motorsport/story/136705.html

CitaatTalking about PDVSA's involvement, Maldonado said it wasn't yet clear if it will continue to be involved in Formula One.

"They have been supporting me for a while but maybe they don't want to continue. They left Williams from [after] this race, and I don't know exactly if they want to continue ... maybe not, maybe yes, we will see. I don't have the 100% that they want to continue, if they want to go for another team or not. That will be down to them.

(...)

Asked if he was 100% sure if he'd be in Formula One even if PDVSA pulls out, Maldonado replied: "Yeah, for sure."

Optie 1) Maldonado is te arrogant om te begrijpen dat hij zonder dat geld echt geen stoeltje gaat krijgen
Optie 2) PDVSA verdwijnt in naam wel, maar maakt heus nog wel wat geld over naar Lotus.

Wings

Volgens mij riep Pastor ooit (na zijn overwinning?) dat hij klaar is over het wereldkampioenschap. Ik ga voor optie 1. ;)

Matthijs

Ik vrees ook dat het optie 1 is. Het is duidelijk dat hij zich te goed voelt voor een team als Williams, dus duidelijk mist hij wat realiteitszin.

Maikel0230


#ForzaJules #JB17 #KeepFightingMichael #MS7 #JustinWilson #JW25

Maikel0230


#ForzaJules #JB17 #KeepFightingMichael #MS7 #JustinWilson #JW25

Arthur

Het is [nog steeds] stil wat de deal met Quantum betreft...
Iets simpel houden is vrij moeilijk. Iets moeilijk maken is daarentegen vrij simpel