Silly Season 2013/2014

Gestart door Fabian, 08 juni 2013 - 12:53:30

« vorige - volgende »

Arthur

#1485
Boullier is al niet zo heel zeker meer over de deal met Quantum als ik het bericht op Autosport.com lees. Nu hoopt hij dat het begin volgende week geregeld is....
Iets simpel houden is vrij moeilijk. Iets moeilijk maken is daarentegen vrij simpel

NielsD

Na het lezen van Franky z'n stukje over Quantum, geloof ik helemaal niet meer in die deal en zie ik het als één grote grap. Waarom moet het allemaal zo lang duren? Er wordt al een aantal weken gezegd dat de handtekening bijna gezet is, maar elke week wordt het weer uitgesteld en uitgesteld. En als je leest in Franky's artikel, dan zie je dat die man achter Quantum wel vaker heeft lopen blaaten over van alles en nog wat. Nee, ik denk dat de deal met Quantum nooit komt.

http://www.gppits.net/magazine/achtergrond_wie_zit_er_achter_quantum_motorsports/
Fernando Alonso

''If you no longer go for a gap that exists, you are no longer a racing driver because we are competing, we are competing to win.'' - Ayrton Senna

Arthur

Citaat van: NielsD op 23 november 2013 - 13:13:32
Na het lezen van Franky z'n stukje over Quantum, geloof ik helemaal niet meer in die deal en zie ik het als één grote grap. Waarom moet het allemaal zo lang duren? Er wordt al een aantal weken gezegd dat de handtekening bijna gezet is, maar elke week wordt het weer uitgesteld en uitgesteld. En als je leest in Franky's artikel, dan zie je dat die man achter Quantum wel vaker heeft lopen blaaten over van alles en nog wat. Nee, ik denk dat de deal met Quantum nooit komt.

http://www.gppits.net/magazine/achtergrond_wie_zit_er_achter_quantum_motorsports/

Dat is waar ik op doel NielsD, eerder gaf ik al aan dat het een luchtballon is met Mansoor Ijaz en het begint er steeds meer op te lijken!!
Iets simpel houden is vrij moeilijk. Iets moeilijk maken is daarentegen vrij simpel

Sabai

Ik geloof er ook niet meer in. Daarom verwacht ik Hulkenberg bij Force India en hoop ik dat ipv Mallenado Perez naar Lotus gaat met zijn centjes. Ik vind Perez ook een goede coureur bij een team als Lotus .

Perton

Je kan over lotus zeggen wat je wilt, ze hebben grosjean wel rustig gekregen. Misschien perfecte omgeving voor perez. Maargoed dit argument zouden mensen ook voor maldonado kunnen geven.

Kootje

Citaat van: Arthur op 23 november 2013 - 12:51:18
Citaat van: Jeroen op 23 november 2013 - 08:23:52
Maikel: je moet je natuurlijk wel afvragen hoeveel Frank zelf nog kán doen he. Hij is niet de jongste meer en zijn algehele gezondheid houdt natuurlijk niet over.

En nee, ik denk niet dat het ooit nog een topteam wordt. Die tijden voor privateers zijn gewoon geweest.

Gezien de historie blijft het voor mij een topteam dat helaas al veel te lang als middenmoter meeloopt.

Deden ze nog maar mee in de middenmoot. Dat zou m'n kijkgenot al 'n flink stuk verhogen. Nu moet ik veel te vaak lijdzaam toezien hoe ze in de achterhoede aan het sukkelen zijn. Thank God for Caterham & Marussia, rijden ze tenminste niet helemaal achteraan.

Perton

Het zal ook niet helpen dat er elke anderhalf jaar wordt gereorganiseerd rn er telkens andere motor partner komt. Hopelijk is er vanaf volgend jaar weer wat stabiliteit want Williams hoory wat mij betreft nog zeker mee te doen in de strijd om de subtop

Wings

Citaat van: Jeroen op 23 november 2013 - 08:23:52
Maikel: je moet je natuurlijk wel afvragen hoeveel Frank zelf nog kán doen he. Hij is niet de jongste meer en zijn algehele gezondheid houdt natuurlijk niet over.

En nee, ik denk niet dat het ooit nog een topteam wordt. Die tijden voor privateers zijn gewoon geweest.

Zeker als men de regels continue verandert.

Franky R.

Citaat van: Wings op 23 november 2013 - 15:22:53
Citaat van: Jeroen op 23 november 2013 - 08:23:52
Maikel: je moet je natuurlijk wel afvragen hoeveel Frank zelf nog kán doen he. Hij is niet de jongste meer en zijn algehele gezondheid houdt natuurlijk niet over.

En nee, ik denk niet dat het ooit nog een topteam wordt. Die tijden voor privateers zijn gewoon geweest.

Zeker als men de regels continue verandert.
Vooral dat laatste! Dat maakt de F1 IMHO onnodig duur...

NielsD

EJ zegt:

Force India: Hulkenberg en Perez
Sauber: Esteban en Sutil
Marussia: Bianchi en Chilton
Caterham: Giedo en Marcus Ericcson



Wat denken jullie?

Ik denk dat Sauber en Force India sowieso NIET gaan kloppen.
Fernando Alonso

''If you no longer go for a gap that exists, you are no longer a racing driver because we are competing, we are competing to win.'' - Ayrton Senna

Perton

Van sutil zou gezien zijn recente uitspraken erg raar zijn maar goed jordan had ook gelijk over Schumacher en Hamilton. Ben benieuwd. Dit seizoen keek ik nergens meer van op.

0634

Sja, volgens Adam Cooper is Maldonado dicht bij Sauber, dan zou dit dus al niet kloppen.

EJ is echt altijd wel goed ingevoerd, maar aangezien alles nu echt nog niet rond is, zal het ook voor hem gissen zijn.

janke

Citaat van: Arthur op 23 november 2013 - 12:57:08
Boullier is al niet zo heel zeker meer over de deal met Quantum als ik het bericht op Autosport.com lees. Nu hoopt hij dat het begin volgende week geregeld is....

Het blijft wel fake hè. LOTUS. Een nep Lotus, altijd gezegd.
Some things are too important to be left in the past.

Gerard

Dus EJ denkt dat Sirotkin die licentie niet krijgt ???
Okay... wel verrassend dat Pic, die al een contract heeft, eruit ligt... [volgens EJ]

Verder kan  ik me aardig vinden in dit lijstje, al vind ik het jammer dat Maldo in de Lotus eindigt.. ik had liever Heikki daar gezien  :'(
Mja, het is een voorspelling..  ::)

Maikel0230

Het geval Pic is inderdaad vreemd, hij heeft een contract dat enkele jaren loopt en hij is door Renault Sport F1 aangewezen als Liaison/Ambassadeur bij het team dus dat zou snor moeten zitten. Toch heeft ie zelf toegegeven dat zijn toekomst bij het team niet geheel zeker is.

Toch lijkt met het zitje van Van der Garde meer onder druk te staan.

#ForzaJules #JB17 #KeepFightingMichael #MS7 #JustinWilson #JW25