Silly Season 2013/2014

Gestart door Fabian, 08 juni 2013 - 12:53:30

« vorige - volgende »

Franky R.

Citaat van: Matthijs op 14 augustus 2013 - 13:37:23
Nu doe je net alsof geruchten hier nooit besproken worden...
Nee, misverstand van mij kant...Ik dacht dat je het over de artikelen had...Natuurlijk bespreken we hier geruchten op het forum... :)

Matthijs


Franky R.

Maar ik denk dat velen op dit forum het ondenkbaar achten? Kimi is nu niet echt 'in good standing' bij Ferrari vertrokken. Ferrari was ook niet blij met de vele centjes die ze moesten betalen...

Franky R.

Bovendien, wat gebeurd er dan met Alonso? Want ik zie Alonso en Kimi echt niet in één team rijden!
Kimi en Massa? Nee, het is tijd voor Massa om te gaan. Ferrari heeft hem lang genoeg beschermd.


Vettel en Kimi bij Ferrari? Fo Real?!


Wat jij, Matthijs?

Matthijs

Het gaat me ook niet zozeer om dit gerucht. Mijn reactie is vooral een verbazing van mijn kant dat het zo rustig is op dit forum, terwijl er op andere fora zoveel meer gebeurt.

Vettel en Kimi bij Ferrari zou een groter droomscenario zijn dan Vettel en Kimi bij Red Bull! Ik zie het alleen niet gebeuren.

Franky R.

Citaat van: Matthijs op 14 augustus 2013 - 14:00:56
Het gaat me ook niet zozeer om dit gerucht. Mijn reactie is vooral een verbazing van mijn kant dat het zo rustig is op dit forum, terwijl er op andere fora zoveel meer gebeurt.

Vettel en Kimi bij Ferrari zou een groter droomscenario zijn dan Vettel en Kimi bij Red Bull! Ik zie het alleen niet gebeuren.
Tja, f1today is [heel] wat laagdrempeliger qua fora. Bij ons heb je een frontpage met nieuws en een backpage met het forum...Maar er is nu eenmaal voor dit opzet gekozen.


En we zijn een 'kleintje' qua vaste bezoekers c.q. reageerders, he! Dan valt het idd. snel stil in een zomerstop...

Matthijs

Ok, dan zal dat het zijn. Ach ja, zo is de kwaliteit van f1today weer twijfelachtig...

Mijn topper is overigens (naast GPPITS uiteraard) f1fanatic.

Franky R.

Citaat van: Matthijs op 14 augustus 2013 - 14:30:30
Ok, dan zal dat het zijn. Ach ja, zo is de kwaliteit van f1today weer twijfelachtig...

Mijn topper is overigens (naast GPPITS uiteraard) f1fanatic.
Ja, F1Fanatic is een goede, naast Autosport en natuurlijk GPPits.... :P
;)

Franky R.


Fabian

Kimi schijnt gezegd te hebben dat zijn keuze wel eens verrassend kan zijn. Als ie dat zegt denk ik meteen Ferrari.

In ieder geval is het spel nu echt losgebarsten. Kan niet wachten om te zien wat er allemaal gaat gebeuren.

Jehoentelaar

Als het enorm verrassend is zit 'ie volgend jaar met Caterham. :D

Vettel bij Ferrari sluit ik niet uit. Het mannetje heeft zelf ook al eens gezegd (zoals zovelen eigenlijk) dat hij wel eens voor Ferrari zou willen rijden. Ik zou het ook toejuichen voor hemzelf en voor het hele idee dat we weer een grote driver swap krijgen. Al zal ik wel mijn schoenen van de Scuderia moeten verkopen.

Franky R.

Citaat van: Jehoentelaar op 14 augustus 2013 - 17:46:56
Als het enorm verrassend is zit 'ie volgend jaar met Caterham. :D

Vettel bij Ferrari sluit ik niet uit. Het mannetje heeft zelf ook al eens gezegd (zoals zovelen eigenlijk) dat hij wel eens voor Ferrari zou willen rijden. Ik zou het ook toejuichen voor hemzelf en voor het hele idee dat we weer een grote driver swap krijgen. Al zal ik wel mijn schoenen van de Scuderia moeten verkopen.
Vettel bij Ferrari ligt in de lijn der verwachtingen...Maar verder?


Kimi naar Ferrari? Ik denk...Nee.
Kimi naar RBR? Ja
Kimi naar McLaren? Hm, Button afkopen dan? Perez heeft Carlos Slim achter zich staan.
Kimi blijft bij Lotus? Hm ,die kunnen hem nu al niet betalen... :P


Alonso naar Red Bull? Dan krijg je hetzelfde als McLaren 2007
Alonso naar McLaren? Weer Button
Alonso blijft bij Ferrari? Ja, maar hij wil de nr. 1 zijn. Dat gaat niet lukken met Kimi naast zich


En dan hebben Mercedes nog. Rosberg wil wel blijven, maar ik weet niet of zijn contract of loopt. Wie gaat er dan naast Hamilton zitten? Alonso? Ze zijn naar elkaar gegroeid, maar dat wil niet zeggen dat ze weer in 1 team passen.


Kimi naar Mercedes? Phoe! Moet ik nog over nadenken.


1 ding staat voor mij [hopelijk] vast, nml. dat Massa zijn laatste jaar bij Ferrari heeft gereden. Die man kan naar Williams of Lotus met zijn ervaringen.

0634

Volgens mij loopt Rosberg's contract nog drie jaar door.

Maikel0230

Massa zijn tijd bij Ferrari zit er echt wel op maar ik zie Ferrari hem doodleuk nog eens een verlenging geven. Hoe dom die beslissing ook is het zal denk ik niet ander verlopen. Toch kan het natruurlijk want hij kan niet eewig voor de 'rooden' blijven rijden en aangezien de Hulk direct beschikbaar is zonder dat die moet afgekocht worden van Sauber........

#ForzaJules #JB17 #KeepFightingMichael #MS7 #JustinWilson #JW25

robbert

Citaat van: Franky R. op 14 augustus 2013 - 14:00:47
Bovendien, wat gebeurd er dan met Alonso? Want ik zie Alonso en Kimi echt niet in één team rijden!
Kimi en Massa? Nee, het is tijd voor Massa om te gaan. Ferrari heeft hem lang genoeg beschermd.


Vettel en Kimi bij Ferrari? Fo Real?!


Wat jij, Matthijs?

alonso zal wellicht naar redbull vertrekken, ik zie dat wel gebeuren. Alonso is het kotsbeu, dat ferrari hem geen wagen kan geven waarmee hij kan strijden om zeges. Maar zal Raikkonen daar eigenlijk ook mee akkoord gaan? Het is nu wel een groot risico om naar ferrari te trekken, als je wereldkampioen wil worden.