Silly Season 2013/2014

Gestart door Fabian, 08 juni 2013 - 12:53:30

« vorige - volgende »

0634

Kimi gaat niet naar Ferrari. Lijkt mij vrijwel onmogelijk. Zoveel gezichtsverlies, dat zou echt lachwekkend zijn. Iets van 24 mln betalen om van iemand af te komen om hem vervolgens drie jaar later terug te halen.

robbert

Citaat van: Jeroen op 14 augustus 2013 - 20:01:59
Kimi gaat niet naar Ferrari. Lijkt mij vrijwel onmogelijk. Zoveel gezichtsverlies, dat zou echt lachwekkend zijn. Iets van 24 mln betalen om van iemand af te komen om hem vervolgens drie jaar later terug te halen.

ja hij zou zich belachelijk maken. en trouwens, ferrari heeft alles ontkent (alweer). Dus hopelijk heeft de pers het nu wel gesnapt. Nu nog alles ontkennen over het vertrek van alonso naar redbull, en alles is in orde

Wings

Stel je voor, Kimi komt, Massa blijft en verslaat de Fin... ;D

0634


Gerard


0634

Ik ga de discussie niet aan, vandaag.

En morgen ook niet. ;D

Jehoentelaar

Even tussendoor hoor, maar ik kan het me niet heugen dat we zoveel door elkaar lopende geruchten hebben gehad over de topstoeltjes, en dat zo vroeg in het jaar.

Franky R.

#307
Citaat van: Jehoentelaar op 14 augustus 2013 - 22:22:48
Even tussendoor hoor, maar ik kan het me niet heugen dat we zoveel door elkaar lopende geruchten hebben gehad over de topstoeltjes, en dat zo vroeg in het jaar.


Inderdaad, je hebt gelijk want ik zou het zo niet uit mijn hoofd kunnen opdiepen, wanneer Silly Season voor het laatst zo 'heet' was...Ik kan niet eens een poging wagen, ik denk dat de huidige Silly S. het heftigste is? Iets om te memoreren, jongens! Voor later...Kunnen jullie verhalen vertellen aan de kinderen c.q. kleinkinderen over die 'dekselse F1-Silly Season van 2013'!
;D ;D ;D

Wings

Niet anders in het jaar dat Schumacher in Monza zou aangeven of hij door zou gaan. En wie naar Ferrari zou komen. En Kimi die zou vertrekken (Alonso vervroegd naar Ferrari). Ik vind niet dat meer of minder gespeculeerd wordt dan andere jaren waarin grote veranderingen op komst waren.

Gerard

Inderdaad, en toen MSch wel/niet/wel/niet Massa zou vervangen na Monza '08 was het ook redelijk 'heftig'...
BtW..
http://www.planetf1.com/driver/3370/8871169/-No-foundation-to-Raikkonen-rumours-
;)

Edwin90

Als iets ontkend wordt door een team, kun je er in de Formule 1 bijna vanuit gaan dat het waar is :P

robbert

Citaat van: Edwin90 op 15 augustus 2013 - 09:35:47
Als iets ontkend wordt door een team, kun je er in de Formule 1 bijna vanuit gaan dat het waar is :P

inderdaad, en redbull heeft nooit ontkent dat alonso wellicht naar hun team zal gaan. :)

Edwin90

Citaat van: robbert op 15 augustus 2013 - 10:09:03
Citaat van: Edwin90 op 15 augustus 2013 - 09:35:47
Als iets ontkend wordt door een team, kun je er in de Formule 1 bijna vanuit gaan dat het waar is :P

inderdaad, en redbull heeft nooit ontkent dat alonso wellicht naar hun team zal gaan. :)

Haha! Scherp!  ;D

Franky R.

Citaat van: Wings op 15 augustus 2013 - 07:06:29
Niet anders in het jaar dat Schumacher in Monza zou aangeven of hij door zou gaan. En wie naar Ferrari zou komen. En Kimi die zou vertrekken (Alonso vervroegd naar Ferrari). Ik vind niet dat meer of minder gespeculeerd wordt dan andere jaren waarin grote veranderingen op komst waren.
Hm, ik vond dat wel meevallen. Veel van die zaken zag je toen al aankomen. Met de huidige Silly Season is het nog steeds ongewis wie waar naartoe gaat. M.a.w. het verrassingseffect is veel groter en dat heb ik niet eerder meegemaakt in de jaren dat ik de Formule 1 volg...


Zoveel hoofdrolspelers...Kimi, Alonso, Vettel, Massa, Hulkenberg, Grosjean en Ricciardo...En drie teams te weten, Ferrari, Lotus en natuurlijk Red Bull.

Wings

Citaat van: Edwin90 op 15 augustus 2013 - 09:35:47
Als iets ontkend wordt door een team, kun je er in de Formule 1 bijna vanuit gaan dat het waar is :P

Dan rijden vijf rijders bij Ferrari komend seizoen. ;)