Man van de race: Zuid-Korea

Gestart door KVDracer, 24 oktober 2010 - 11:03:35

« vorige - volgende »

Man van de race: Zuid-Korea

F. Alonso
11 (57.9%)
L. Hamilton
0 (0%)
F. Massa
1 (5.3%)
M. Schumacher
4 (21.1%)
S. Vettel
1 (5.3%)
Iemand anders?
2 (10.5%)

Totaal aantal stemmen: 16

Franky R.

Citaat van: Burorri op 26 oktober 2010 - 22:03:20
Ik weet niet, maar het is wel vaag allemaal.
1) Waarom zou Webber iemand er willen uitrijden? Zeker met de snelheden daar kan het verkeerd aflopen
2) Webber is er niet de man naar zulke dingen te pogen

Andere kant:

1) Je doet rare dingen op rare momenten. Elk mens kan in fractie van een seconde iets doen, wat hij normaal niet doet. (ik heb zelf ooit is iemand geslagen, die ik neit wilde slaan)
2) misschien was de stuurstang of ophanging wel gebogen, maar zijn remmen deden het toch nog?

Het plaatst Singapore wel in een ander perspectief...Steeds meer mensen zeggen dat juist Webber die klap met Hamilton had moeten vermijden.
En idd. doe je op zulke momenten rare dingen. Kun je ook navragen bij Kimi Raikonnen.

janke

En ook bij Hamilton zelf. Was hij even de weg kwijt in de pits. Maar wat een lulkoek. Gefilosofeer om niks. Webber heeft zijn auto niet meer in de hand. Gewoon grote pech voor Rosberg. Had hij kunnen scoren voor het podium, dan was de zgn. prestatie van MS alweer doorsnee geweest. Zo niet alweer middelmaat.
Some things are too important to be left in the past.

Kootje

#47
Voor mij is Vitantonio Liuzzi de man van de race. Oke ,we hebben hem amper in beeld gehad ,maar hij rijd in veranderende (nooit makkelijk) weersomstandigheden van plek 17 naar 6.Ik ben absoluut geen fan ,vind hem ondanks zijn prestaties in lagere klassen zelfs een maatje te klein ,maar 11 plaatsen winst waarvan 4 gekregen vind ik een topprestatie.

meatball

Citaat van: frankypankyv8 op 24 oktober 2010 - 23:03:07
Citaat van: 0634 op 24 oktober 2010 - 22:26:02
Hij startte als zesde. Er vallen er drie voor hem weg, Vettel, Webber en Rosberg. Waar kom je dan op uit?

Op 3 inderdaad. Sorry Meatball, maar Burrori heeft een punt.

Mee eens.
Maar 0634....dat kun je ook als een 'kwaliteit' zien...ghegheghe! :D
Wat lees ik nu teamorders bij Ferrari anders had Massa gewoon gewonnen,dus toch terecht man van de race dan  :)
When I see an Alfa Romeo go by, I tip my hat

robbert

Citaat van: meatball op 28 oktober 2010 - 23:48:18
Citaat van: frankypankyv8 op 24 oktober 2010 - 23:03:07
Citaat van: 0634 op 24 oktober 2010 - 22:26:02
Hij startte als zesde. Er vallen er drie voor hem weg, Vettel, Webber en Rosberg. Waar kom je dan op uit?

Op 3 inderdaad. Sorry Meatball, maar Burrori heeft een punt.

Mee eens.
Maar 0634....dat kun je ook als een 'kwaliteit' zien...ghegheghe! :D
Wat lees ik nu teamorders bij Ferrari anders had Massa gewoon gewonnen,dus toch terecht man van de race dan  :)

ok heel die race werd dus gemanipuleerd. Ferrari die weer teamorders uitvoerdde en webber die probeerde een rivaal van de baan te rijden bij zijn fout

Folkert

Citaat van: meatball op 28 oktober 2010 - 23:48:18
Citaat van: frankypankyv8 op 24 oktober 2010 - 23:03:07
Citaat van: 0634 op 24 oktober 2010 - 22:26:02
Hij startte als zesde. Er vallen er drie voor hem weg, Vettel, Webber en Rosberg. Waar kom je dan op uit?

Op 3 inderdaad. Sorry Meatball, maar Burrori heeft een punt.

Mee eens.
Maar 0634....dat kun je ook als een 'kwaliteit' zien...ghegheghe! :D
Wat lees ik nu teamorders bij Ferrari anders had Massa gewoon gewonnen,dus toch terecht man van de race dan  :)
Dat is een whwat if verhaal. Dan zou Lewis gewonnen hebben want zijn banden waren beter, dus toch niet Massa maar Hamilton de man van de wedstrijd.
Trotse vader van Rosalie(L)

Kootje

@ MEATBALL ,Over wat voor teamorders bij FERRARI heb je het ?
Ik bedoel : hebben ze tegen MASSA gezegd dat hij HAMILTON niet voorbij mocht gaan ?  :D
Of tegen ALONSO dat hij bij de start de RBR's voor moest laten ?  :o
Ik persoonlijk heb namelijk geen mogelijkheid tot teamorders van FERRARI gezien.
Had dit moment er wel geweest dan was er zeker 'n order gekomen. Zo werkt FERRARI nu eenmaal.
Maar in deze race.......ik weet niet hoor.  ;)

Franky R.

@Meatball & Kootje,

Nee, Massa zou zijn opgedragen de boel te vertragen terwijl Alonso de pits in ging. Doordat Massa idd. langzamer ging rijden, leverde hij zijn positie in tenopzichte van Alonso EN Hamilton!

Dus niet echt een 'what if'- verhaal, maar een analyse door die journalist aan de hand van telemetrie. Die kun je immers via een website bekijken...

Kootje

Citaat van: frankypankyv8 op 29 oktober 2010 - 15:46:17
@Meatball & Kootje,

Nee, Massa zou zijn opgedragen de boel te vertragen terwijl Alonso de pits in ging. Doordat Massa idd. langzamer ging rijden, leverde hij zijn positie in tenopzichte van Alonso EN Hamilton!

Dus niet echt een 'what if'- verhaal, maar een analyse door die journalist aan de hand van telemetrie. Die kun je immers via een website bekijken...
Als je het zo formuleert.......slimme truc ,typisch Ferrari !

Folkert

Misschien kon ?Massa ook niet harder ;D :P

nee maar serieus, hoeveel verloor Alonso met de pitstop? 5 seconde? Als Massa van zich zelf uit zo snel was geweest, waarom viel hij aan het eind Hamilton niet meer aan? Ik denk dat hij zelf ook last had van banden en gewoon niet sneller kon of wilde om banden te besparen.
Trotse vader van Rosalie(L)

Kootje

Dat was ook mijn gedachte maar er zit bij nader inzien toch wel een logica in.
Zeker gezien Ferrari's staat van dienst op het gebied van teamorders.  ;)

0634

Citaat van: Kootje op 29 oktober 2010 - 16:44:30
Citaat van: frankypankyv8 op 29 oktober 2010 - 15:46:17
@Meatball & Kootje,

Nee, Massa zou zijn opgedragen de boel te vertragen terwijl Alonso de pits in ging. Doordat Massa idd. langzamer ging rijden, leverde hij zijn positie in tenopzichte van Alonso EN Hamilton!

Dus niet echt een 'what if'- verhaal, maar een analyse door die journalist aan de hand van telemetrie. Die kun je immers via een website bekijken...
Als je het zo formuleert.......slimme truc ,typisch Ferrari !


Mercedes heeft verklaard dat ze totaal niet opgehouden zijn door Massa. Dus die Mark Hughes zit ernaast.

Folkert

Kon me ook niet herinneren dat Massa kort voor Schumacher reed en dat Schumacher snellere tijden reed dan Massa.
Trotse vader van Rosalie(L)

Franky R.

Citaat van: 0634 op 01 november 2010 - 12:39:09
Citaat van: Kootje op 29 oktober 2010 - 16:44:30
Citaat van: frankypankyv8 op 29 oktober 2010 - 15:46:17
@Meatball & Kootje,

Nee, Massa zou zijn opgedragen de boel te vertragen terwijl Alonso de pits in ging. Doordat Massa idd. langzamer ging rijden, leverde hij zijn positie in tenopzichte van Alonso EN Hamilton!

Dus niet echt een 'what if'- verhaal, maar een analyse door die journalist aan de hand van telemetrie. Die kun je immers via een website bekijken...
Als je het zo formuleert.......slimme truc ,typisch Ferrari !


Mercedes heeft verklaard dat ze totaal niet opgehouden zijn door Massa. Dus die Mark Hughes zit ernaast.

Hm,

Hughes heeft zich gebaseerd op rondetijden, die door de computers werden uitgespuugd...
Bovendien heeft de beste man een reputatie op te houden.

Folkert

#59
Citaat van: frankypankyv8 op 01 november 2010 - 15:19:19
Citaat van: 0634 op 01 november 2010 - 12:39:09
Citaat van: Kootje op 29 oktober 2010 - 16:44:30
Citaat van: frankypankyv8 op 29 oktober 2010 - 15:46:17
@Meatball & Kootje,

Nee, Massa zou zijn opgedragen de boel te vertragen terwijl Alonso de pits in ging. Doordat Massa idd. langzamer ging rijden, leverde hij zijn positie in tenopzichte van Alonso EN Hamilton!

Dus niet echt een 'what if'- verhaal, maar een analyse door die journalist aan de hand van telemetrie. Die kun je immers via een website bekijken...
Als je het zo formuleert.......slimme truc ,typisch Ferrari !



Mercedes heeft verklaard dat ze totaal niet opgehouden zijn door Massa. Dus die Mark Hughes zit ernaast.

Hm,

Hughes heeft zich gebaseerd op rondetijden, die door de computers werden uitgespuugd...
Bovendien heeft de beste man een reputatie op te houden.
Ik denk niet dat Mercedes zou zeggen dat ze niet zijn opgehouden als dat niet het geval was.

Of het is gewoon zo dat Massa zelfs niet goed is in ophouden van mensen :P
Trotse vader van Rosalie(L)