Man van de race: Zuid-Korea

Gestart door KVDracer, 24 oktober 2010 - 11:03:35

« vorige - volgende »

Man van de race: Zuid-Korea

F. Alonso
11 (57.9%)
L. Hamilton
0 (0%)
F. Massa
1 (5.3%)
M. Schumacher
4 (21.1%)
S. Vettel
1 (5.3%)
Iemand anders?
2 (10.5%)

Totaal aantal stemmen: 16

KVDracer

Ik zeg het niet graag, maar ik moet nu toch toegeven dat Alonso de man van de race is, heeft geen fouten gemaakt en heeft een goede wedstrijd gereden. Hoewel Vettel ook man van de wedstrijd kan zijn.

Folkert

Moeilijk. top 3 deed niks bijzonders, vettel ook niet. Blijven rijden. Merkte al aan Hamilton dat hij gewoon de punten wilde binnen halen. Je verliest niet ineens zo veel. Spaarde al heel erg de banden. Wat ik wel kan zeggen is dat Button me heel erg tegen viel. Massa ook sterk en onverwacht eigenlijk.
Trotse vader van Rosalie(L)

edwin291

Heb Alonso gekozen, hij had pech bij zijn pitstop maar heeft zijn banden wel netjes gehouden tot het eind. Verder niet echt iemand iets bijzonders zien doen.
Proud to be an Alonso fan!!!

JimmySPA

Alonso.
Geen echte helden gezien...
Ook genoten van Sutil :P

"Racing is Life, Everything Else is Just Waiting"

KVDracer

Citaat van: JimmySPA op 24 oktober 2010 - 12:07:29
Alonso.
Geen echte helden gezien...
Ook genoten van Sutil :P

Ja, Sutil, mooie inhaalacties, maar het bracht niets op

Folkert

Sutil was soms wat te gretig. Ging er mooi voor, maar bracht hem helaas niets op.
Trotse vader van Rosalie(L)

0634

Citaat van: JimmySPA op 24 oktober 2010 - 12:07:29
Alonso.
Geen echte helden gezien...
Ook genoten van Sutil :P

Ik niet, totale dwaas. Ik hou van pure racers, maar dat is hij niet. Hij probeert het wel, maar het gaat continu mis. Drama die gozer.

meatball

Voor mij Massa hij rijd toch weer een goede race in de regen ondanks alle kritiek die hij altijd krijgt.
Alonso ook mooi gedaan,het wk komt nu echt dichtbij.
When I see an Alfa Romeo go by, I tip my hat

_Makke_

Vettel, was de snelste man in de race en zette Webber ook 'makkelijk' op achterstand.

meatball

Citaat van: Makke op 24 oktober 2010 - 19:09:07
Vettel, was de snelste man in de race en zette Webber ook 'makkelijk' op achterstand.
Hij was bij momenten de snelste,maar Alonso reed hij toch nooit echt kwijt.Het wisselde tijdens de race regelmatig wie de snelste was,hoe droger het werd hoe minder snel Vettel tegenover de rest was.
When I see an Alfa Romeo go by, I tip my hat

_Makke_

Citaat van: meatball op 24 oktober 2010 - 19:16:08
Citaat van: Makke op 24 oktober 2010 - 19:09:07
Vettel, was de snelste man in de race en zette Webber ook 'makkelijk' op achterstand.
Hij was bij momenten de snelste,maar Alonso reed hij toch nooit echt kwijt.Het wisselde tijdens de race regelmatig wie de snelste was,hoe droger het werd hoe minder snel Vettel tegenover de rest was.

Alonso kon de kloof ook niet echt verkleinen. Hij bleef altijd op dezelfde afstand hangen. Vettel had het boeltje goed onder controle. Hij kon steeds reageren op een snellere ronde van Alonso. Zonder die pech van Vettel was de zege sowieso naar Vettel gegaan. Je mag ook niet vergeten dat hij zijn voorsprong meer dan één keer verloor door een SC.

Folkert

Citaat van: meatball op 24 oktober 2010 - 19:07:12
Voor mij Massa hij rijd toch weer een goede race in de regen ondanks alle kritiek die hij altijd krijgt.
Alonso ook mooi gedaan,het wk komt nu echt dichtbij.
Massa deed niks bijzonders, RBR viel voor hem weg en Button.... ja wat hij had weet ik niet. Maar Massa heeft niks gedaan. moest punten weg halen bij de concurentie.......Goed gelukt. Goeie eigen prestatie, maar wat wil je als RBR weg valt en Button aan het slapen was en Rosberg uit de race word geramd. Sorry, maar niks speciaals aan zijn prestatie.
Trotse vader van Rosalie(L)

T.Nuvolari

#12
Alonso en Vettel, maar koos voor de eerste simpelweg omdat hij won. Jammer van die motor dus.
Ik vraag me af wie Schumacher koos. Die man haalde 3 man in in de eerste echte ronde dat wel, maar deed verder niks uitzonderlijk.

Sutil was echt een dwaas in Korea. Soms doet hij leuke dingen, maar de race erna is hij precies zijn brein in de hotelkamer vergeten.

meatball

Citaat van: Burorri op 24 oktober 2010 - 20:37:44
Citaat van: meatball op 24 oktober 2010 - 19:07:12
Voor mij Massa hij rijd toch weer een goede race in de regen ondanks alle kritiek die hij altijd krijgt.
Alonso ook mooi gedaan,het wk komt nu echt dichtbij.
Massa deed niks bijzonders, RBR viel voor hem weg en Button.... ja wat hij had weet ik niet. Maar Massa heeft niks gedaan. moest punten weg halen bij de concurentie.......Goed gelukt. Goeie eigen prestatie, maar wat wil je als RBR weg valt en Button aan het slapen was en Rosberg uit de race word geramd. Sorry, maar niks speciaals aan zijn prestatie.
Ja je hebt geluk als de mensen achter je wegvallen,die hadden hem vast allemaal ingehaald.
When I see an Alfa Romeo go by, I tip my hat

0634

Hij startte als zesde. Er vallen er drie voor hem weg, Vettel, Webber en Rosberg. Waar kom je dan op uit?

Op 3 inderdaad. Sorry Meatball, maar Burrori heeft een punt.