Man van de race: Zuid-Korea

Gestart door KVDracer, 24 oktober 2010 - 11:03:35

« vorige - volgende »

Man van de race: Zuid-Korea

F. Alonso
11 (57.9%)
L. Hamilton
0 (0%)
F. Massa
1 (5.3%)
M. Schumacher
4 (21.1%)
S. Vettel
1 (5.3%)
Iemand anders?
2 (10.5%)

Totaal aantal stemmen: 16

Gerard

Ik heb gestemd op iemand anders, namelijk.....................

Liuzzi..

Gestart als 18de en gefinnished als 6de, in een Force India waarmee Sutil totaal niet overweg kon..

Folkert

Verrek, dat is me niet eens opgevallen. Dacht namelijk dat hij hoger was gestart, maar hij miste idd q2 al.
Trotse vader van Rosalie(L)

Franky R.

Citaat van: 0634 op 24 oktober 2010 - 22:26:02
Hij startte als zesde. Er vallen er drie voor hem weg, Vettel, Webber en Rosberg. Waar kom je dan op uit?

Op 3 inderdaad. Sorry Meatball, maar Burrori heeft een punt.

Mee eens.
Maar 0634....dat kun je ook als een 'kwaliteit' zien...ghegheghe! :D

Franky R.

Ik ben nu eventjes 'extra'-sportief en geeft Zwaaihand Alonso mijn stem...
Heel keurig gereden, waar mensen als Button en Hamilton hun banden aan gort reden. En waar Vettel teveel vroeg van zijn motor, terwijl die Spanjaard als 4 gp's met 1 motor doet...

janke

#19
Citaat van: frankypankyv8 op 24 oktober 2010 - 23:05:24
Ik ben nu eventjes 'extra'-sportief en geeft Zwaaihand Alonso mijn stem...
Heel keurig gereden, waar mensen als Button en Hamilton hun banden aan gort reden. En waar Vettel teveel vroeg van zijn motor, terwijl die Spanjaard als 4 gp's met 1 motor doet...
Inderdaad, die Alonso gaat gewoon heel goed met zijn materiaal om. Waren meer coureurs die dat konden. Dan wordt je meerdere malen wereldkampioen. Geen crash of plof, is dit de nieuwe wereldkampioen. Ik vind dat Red Bull onderhand samen met de rijders naar Newey moeten gaan, en op de knieën hun excuses moeten aanbieden. Die man verdiend een standbeeld. 2 jaar lang een competitieve auto er neer zetten. Team en coureurs verkloten het. Spijtig.
Some things are too important to be left in the past.

Enzo


meatball

Citaat van: janke op 25 oktober 2010 - 01:39:19
Citaat van: frankypankyv8 op 24 oktober 2010 - 23:05:24
Ik ben nu eventjes 'extra'-sportief en geeft Zwaaihand Alonso mijn stem...
Heel keurig gereden, waar mensen als Button en Hamilton hun banden aan gort reden. En waar Vettel teveel vroeg van zijn motor, terwijl die Spanjaard als 4 gp's met 1 motor doet...
Inderdaad, die Alonso gaat gewoon heel goed met zijn materiaal om. Waren meer coureurs die dat konden. Dan wordt je meerdere malen wereldkampioen. Geen crash of plof, is dit de nieuwe wereldkampioen. Ik vind dat Red Bull onderhand samen met de rijders naar Newey moeten gaan, en op de knieën hun excuses moeten aanbieden. Die man verdiend een standbeeld. 2 jaar lang een competitieve auto er neer zetten. Team en coureurs verkloten het. Spijtig.
Mee eens een topper word met deze RedBull gewoon wk.
When I see an Alfa Romeo go by, I tip my hat

0634

Citaat van: janke op 25 oktober 2010 - 01:39:19
Citaat van: frankypankyv8 op 24 oktober 2010 - 23:05:24
Ik ben nu eventjes 'extra'-sportief en geeft Zwaaihand Alonso mijn stem...
Heel keurig gereden, waar mensen als Button en Hamilton hun banden aan gort reden. En waar Vettel teveel vroeg van zijn motor, terwijl die Spanjaard als 4 gp's met 1 motor doet...
Inderdaad, die Alonso gaat gewoon heel goed met zijn materiaal om. Waren meer coureurs die dat konden. Dan wordt je meerdere malen wereldkampioen. Geen crash of plof, is dit de nieuwe wereldkampioen. Ik vind dat Red Bull onderhand samen met de rijders naar Newey moeten gaan, en op de knieën hun excuses moeten aanbieden. Die man verdiend een standbeeld. 2 jaar lang een competitieve auto er neer zetten. Team en coureurs verkloten het. Spijtig.

Ja, daarin heb je zeker gelijk. Haal de rijdersfouten weg en een RBR wordt kampioen.

Maarrrrr er moet wel bij worden gezegd dat ook de wagen niet de betrouwbaarste van allemaal is. Dat heeft Vettel al 2 zeges gekost.

Folkert

Citaat van: janke op 25 oktober 2010 - 01:39:19
Citaat van: frankypankyv8 op 24 oktober 2010 - 23:05:24
Ik ben nu eventjes 'extra'-sportief en geeft Zwaaihand Alonso mijn stem...
Heel keurig gereden, waar mensen als Button en Hamilton hun banden aan gort reden. En waar Vettel teveel vroeg van zijn motor, terwijl die Spanjaard als 4 gp's met 1 motor doet...
Inderdaad, die Alonso gaat gewoon heel goed met zijn materiaal om. Waren meer coureurs die dat konden. Dan wordt je meerdere malen wereldkampioen. Geen crash of plof, is dit de nieuwe wereldkampioen. Ik vind dat Red Bull onderhand samen met de rijders naar Newey moeten gaan, en op de knieën hun excuses moeten aanbieden. Die man verdiend een standbeeld. 2 jaar lang een competitieve auto er neer zetten. Team en coureurs verkloten het. Spijtig.
Er werd op dit forum keer gezegd dat Newey bloedsnelle auto's maakt, maar vaak kapot gaan. Ligt dat dan aan Newey of aan het technische van de auto? De motor, Versnellingsbak etc.
Trotse vader van Rosalie(L)

gloudiesaurus

Ik denk dat het aan Renault ligt... die motor is sowieso niet zo goed als Ferrari/ Mercedes.
GPPits.net: als Formule 1 een passie is

0634

Nou, met de remmen heeft Vettel ook al eens problemen gehad. Maar het ligt niet aan Newey per definitie. De Williamsen van hem waren behoorlijk betrouwbaar. En tja, een ploffende motor zoals gisteren, daar kan hij weinig aan doen.

Folkert

Toch verbaas ik mij soms over de stemmen voor man van de wedstrijd.

Massa en Schumacher? Ze reden goed en waren er wel toen andere uitvielen. Maar ze hadden waarschijnlijk geen P3 en P4 gehaald als Webber, Vettel en Rosberg waren uitgevallen. Respectievelijk 1 en 2 stemmen. Zo goed vond ik ze nou ook weer niet. Massa gedeklasseerd door Alonso en Schumacher veel geluk met de uitvallers en grote kans dat ook hij weer zou worden verslagen door Rosberg.
Trotse vader van Rosalie(L)

meatball

Citaat van: Burorri op 25 oktober 2010 - 21:28:28
Toch verbaas ik mij soms over de stemmen voor man van de wedstrijd.

Massa en Schumacher? Ze reden goed en waren er wel toen andere uitvielen. Maar ze hadden waarschijnlijk geen P3 en P4 gehaald als Webber, Vettel en Rosberg waren uitgevallen. Respectievelijk 1 en 2 stemmen. Zo goed vond ik ze nou ook weer niet. Massa gedeklasseerd door Alonso en Schumacher veel geluk met de uitvallers en grote kans dat ook hij weer zou worden verslagen door Rosberg.
En Alonso had waarschijnlijk niet gewonnen als Vettel was blijven rijden,dus wat doen we met zijn overwinnig als man van de race.Massa was gewoon tegen alle verwachtingen in weer goed in de regen,voor Alonso mag hij toch niet eindigen dus wat kan hij nog meer doen? Dat Webber zichzelf en Rosberg in de vernieling rijdt kan je Massa of Schumacher ook niet aanrekenen.Ze presterden beide beter dan wat de meeste van hen verwachten en waarom zou er dan niemand op hen mogen stemmen.Wat deed Alonso trouwens meer dan op zijn plaats blijven rijden en wat geluk hebben dat Vettel uitviel,ik zie niet zoveel verschil tussen beide situatie's moet ik zeggen.
When I see an Alfa Romeo go by, I tip my hat

JimPunkRawker

ik ben 1 van de schumacher stemmers  :) ;)
reden is dat hij zeer constant heeft gereden, geen fouten heeft gemaakt door zijn ervaringen die hij in het verleden in de regen heeft laten zien.
hij was deze race duidelijk als een vis in het water.


F1 REM
5 zeges, 16 podiums, 7 poles, 227 punten
27 zeges, 85 podiums, 29 poles, 1860 punten, 443 races

Folkert

Corrigeer me als ik het mis heb, maar zat Schumacher in de buurt van de tijden van zijn voorgangers? Volgens mij was hij flink wat langzamer. Ze kunnen er inderdaad niets aan doen, maar ze deden ook niets meer dan blijven rijden, langzamer dan zijn Teamgenoot(Massa). Want Hamilton eindigde nog wel voor hem. En ja Schumacher kan ik op zich nog inkomen, maar zoals ik al zij reed hij volgens mij al langzamer dan de gene die uitvielen, dit in tegen stelling tot Alonso of Hamilton.

En zeggen ze niet dat de regen de grote gelijktrekker is? Dan zouden ze allemaal kunnen winnen.

@Jim: ok van jou accepteer ik het nog, maar niet van Meatbal :P
Grapje natuurlijk. Maar ben niet op een quest om iedereen aan te vallen, maar als we zo kijken had ik ook Hamilton kunnen kiezen. Maar eerlijkheid gebied mij te zeggen dat ik niet onder de indruk was van deze race. 2de is knap en ben er blij mee, maar niks speciaals. Even als Massa, Schumacher, Kubica etc.

Ik heb trouwens voor anders gekozen: nl Luizi
Trotse vader van Rosalie(L)