Man van de race: Zuid-Korea

Gestart door KVDracer, 24 oktober 2010 - 11:03:35

« vorige - volgende »

Man van de race: Zuid-Korea

F. Alonso
11 (57.9%)
L. Hamilton
0 (0%)
F. Massa
1 (5.3%)
M. Schumacher
4 (21.1%)
S. Vettel
1 (5.3%)
Iemand anders?
2 (10.5%)

Totaal aantal stemmen: 16

JimPunkRawker

gelijk heb je, meekomen kon hij niet. maar hij was wel weer duidelijker in beeld.
wel vreemd dat ze niet konden meekomen, als je kijkt hoe schummi en rosberg de eerste rondes reden na het verdwijnen vd safetycar.
waren de enigen in de top 10 die echt konden aanvallen en inhalen.

F1 REM
5 zeges, 16 podiums, 7 poles, 227 punten
27 zeges, 85 podiums, 29 poles, 1860 punten, 443 races

Enzo

Schumacher op Kubica en Button waren beide erg goed, ik kon ze wel waarderen iig.  8)


Rosberg krijgt ook een eervolle vermelding met zijn actie op Hamilton.


Vettel die z'n motor opblaast.


Folkert

Ik zal mijn mening op Schumacher toch iets moeten herzien. 2 fraaie inhaalacties op Kubica en Button. Button had de snelheid niet echt, maar toch mooi gedaan.
Trotse vader van Rosalie(L)

janke

#33
Citaat van: JimPunkRawker op 25 oktober 2010 - 22:08:28
gelijk heb je, meekomen kon hij niet. maar hij was wel weer duidelijker in beeld.
wel vreemd dat ze niet konden meekomen, als je kijkt hoe schummi en rosberg de eerste rondes reden na het verdwijnen vd safetycar.
waren de enigen in de top 10 die echt konden aanvallen en inhalen.

Kom op zeg. MS was zoals altijd dit seizoen. Niet sprankelend, de enigste move was Kubica en Button. Nou als je dat al als top ga kwalificeren, sorry. Dan heb ik meer respect voor Liuggi en Hulkenberg. Waren de uitvallers er niet geweest, ouwe koek weer hoor, van MS. Net als Massa, tjonge wat een prestatie. En dan lees ik, hij deed het goed in de regen. Dat is werkelijk een compliment aan een coureur die al jaren meegaat en ook al jaren probeert er wat van te maken.
Some things are too important to be left in the past.

Niels_

Je moet natuurlijk ook de wagen hebben om iets te doen. Het is toch niet zo onlogisch dat Schumacher moet passen in zijn Mercedes tegen de Ferrari's, McLarens en de Red Bulls? Verder 2 mooie inhaalacties inderdaad. Jammer trouwens dat Rosberg er zo knullig uit ging, want die had ik nog wel minstens op het podium zien eindigen. Misschien zelfs winst, want Hamilton ging ie vlotjes voorbij en ook op Alonso was hij aan het naderen.

Franky R.

Citaat van: JimPunkRawker op 25 oktober 2010 - 21:52:43
ik ben 1 van de schumacher stemmers  :) ;)
reden is dat hij zeer constant heeft gereden, geen fouten heeft gemaakt door zijn ervaringen die hij in het verleden in de regen heeft laten zien.
hij was deze race duidelijk als een vis in het water.



Ik spreek niet tegen dat Schumi het goed deed in Korea, alleen wel 'jammer' dat Rosberg alweer voor hem reed...En dat Rosberg uitviel, ach! Had Webber Rosberg niet geraakt, dan had die 'rosbief' ... ;) ... idd op het podium kunnen eindigen.

BTW, wel raar dat Webber niet zijn rem intrapte na zijn crash. Zo 'dizzy' zag hij er niet uit. Nu kwam Webber dwars over de rijbaan strompelen...

Enzo

Denk dat remmen er niet echt meer bij was, toch wel veel dingen afgebroken en veel schade.
Vermoedelijk was hij alleen passagier.




JimmySPA

Of misschien was Webber wel heel teleurgesteld dat het een Mercedes was en geen Alonso...  ???

Het kan natuurlijk zijn dat de wielen scheef staan en een eigen leven gaan leiden. Je doet er alles aan lijkt mij om niet het circuit op te rollen tenzij je rivaal achter je rijdt...

"Racing is Life, Everything Else is Just Waiting"

Franky R.


Niels_

De ophanging links achteraan bij Webber had het al begeven toen hij de muur raakte, dus hij kon zowiezo niet verder. In principe zou het dus beter geweest zijn Rosberg niet te te raken, want die kon nog punten wegnemen bij de rest. :P

Enzo

Citaat van: frankypankyv8 op 26 oktober 2010 - 21:17:06
@Jimmyspa en Enzo,

Berger lijkt het met mij eens...
http://www.f1today.nl/20101026/berger-webber-wilde-titelrivaal-meenemen-in-crash.html

Had net zelf een soortgelijk artikel geschreven, http://www.f1pits.net/nieuws/webber_poogde_titelrivaal_te_raken/

Ach ja, zeker weten doen we het toch niet, Webber zal zeggen dat hij niet kon remmen vermoed ik.

0634

Flauwekul, natuurlijk wilde Webber niet express iemand raken. Denkt iemand nou echt dat je daaraan denkt op zo'n moment. Bovendien zie je zo vaak een auto van de ene naar de andere kant over de baan gaan. Niets bijzonders.

Franky R.

Citaat van: 0634 op 26 oktober 2010 - 21:29:56
Flauwekul, natuurlijk wilde Webber niet express iemand raken. Denkt iemand nou echt dat je daaraan denkt op zo'n moment. Bovendien zie je zo vaak een auto van de ene naar de andere kant over de baan gaan. Niets bijzonders.

Mogelijk...mogelijk, maar wanneer was de laatste keer dat je zoiets zag?

Folkert

Ik weet niet, maar het is wel vaag allemaal.
1) Waarom zou Webber iemand er willen uitrijden? Zeker met de snelheden daar kan het verkeerd aflopen
2) Webber is er niet de man naar zulke dingen te pogen

Andere kant:

1) Je doet rare dingen op rare momenten. Elk mens kan in fractie van een seconde iets doen, wat hij normaal niet doet. (ik heb zelf ooit is iemand geslagen, die ik neit wilde slaan)
2) misschien was de stuurstang of ophanging wel gebogen, maar zijn remmen deden het toch nog?
Trotse vader van Rosalie(L)

Folkert

http://www.gpupdate.net/nl/videos/521/mansell-gaat-tegen-de-vlakte/

Weet ff neit waar ik het moet plaatsen, maar kwam dit filmpje dus tegen op youtube.

Man van de race Amerika 84.
Trotse vader van Rosalie(L)