GP van Spanje

Gestart door zeph, 18 april 2010 - 19:20:46

« vorige - volgende »

Wie wint?

Button
1 (5.6%)
Hamilton
5 (27.8%)
Schumacher
1 (5.6%)
Rosberg
2 (11.1%)
Vettel
4 (22.2%)
Webber
1 (5.6%)
Massa
0 (0%)
Alonso
4 (22.2%)
Kubica
0 (0%)
Petrov
0 (0%)
Sutil
0 (0%)
Liuzzi
0 (0%)

Totaal aantal stemmen: 16

Poll gesloten: 08 mei 2010 - 19:20:46

campos

Citaat van: Ferrari 2010 op 07 mei 2010 - 17:47:04
Citaat van: T.Nuvolari op 07 mei 2010 - 10:56:34
Je doet nu net of het is mijn fout dat ze die barcode moeten verwijderen. ::) Ik kan daar echt niks aan doen hoor!  ;)
Het kan mij eerlijk gezegd niet schelen of het er staat of niet. Iedereen gelijk voor wet. Ik rook zelf niet en heb dan ook geen boodschap een zulke (verdoken of niet) reclame, maar ik kan wel begrijpen dat er mensen het van de wagen willen halen.

Ik heb verder geen zin in een discussie over Ferrari met iemand die als nick 'Ferrari 2010' heeft. Dan kom je al snel in die typische ja VS nee discussies terecht. En dat zeg ik met alle respect voor jou mening.  :)
Ja, ik ben woest op je. Het is allemaal jouw fout!i ;) Ik rook ook niet, en heb er ook geen boodschap aan. Verder heeft het fan zijn van Ferrari weinig te maken met of iets reclame is of niet. Hoe kan men iets dat door mensen die het niet weten, absoluut niet met tabak geassocieerd kan worden, als tabaksreclame zien?

Citaat van: campos op 07 mei 2010 - 14:02:27
Citaat van: Ferrari 2010 op 07 mei 2010 - 08:07:33
Citaat van: campos op 07 mei 2010 - 00:24:18
Citaat van: robbert op 06 mei 2010 - 19:04:18
Citaat van: Ferrari 2010 op 06 mei 2010 - 18:49:52
Jammer dat ze die code eraf halen, ik vond het best wel mooi. Nu gaan ze naar eigen zeggen een rood vlak met een kader rond plaatsen.Ik Ben benieuwd, maar vrees dat het op weinig zal trekken.

allemaal de schuld van diegene die kritiek hadden op die barcode. En nu heeft men iedereen aan herrinert dat marlboro sponsor is van ferrari en zo reclame gemaakt voor marlboro
wel grappig dat ze de barcode er in overleg met Philips Morris hebben afgehaald. Dat zegt al genoeg toch??
Dat zegt misschien alleen dat Philips Morris noch Ferrari in de problemen willen komen met onzin, en ze dus daarom het preventief maar verwijderen.
Precies, maar dat ze het met Philips Morris overleggen geeft toch al aan dat zij iets te maken hebben met die streepjescode??
Dat kan je in principe volledig op die ene persoon die er enkele dagen geleden mee naar buiten kwam, steken. Hij heeft die link gemaakt. Zoals ik al zei, waarschijnlijk staan er (ontzettend) hoge boetes op tabaksreclame, logisch toch dat ze dan met Phillips Morris in overleg gaan? Ferrari wil uiteraard niet dat hun sponsor door een onderdeel van hun livery in een onaangename situatie terechtkomt. Er moet maar 1 rechter zeggen dat het reclame is en Philips Morris is misschien wel miljarden kwijt. Uiteraard verandert Ferrari liever hun livery dan dat er door hun livery één van hun sponsors een megaboete krijgt.
als er geen link is tussen de streepjescode en marlboro, dan is er echt geen rechter die gaat zeggen dat het wel zo is.

meatball

Schumacher zou het dan toch eindelijk eens lukken om sneller te zijn dan Rosberg,afwachten tot morgen maar het moet stilaan toch aan hem gaan vreten als het niet gaat,een echte kampioen als hij wil altijd winnen en zeker van zijn teammaat.
When I see an Alfa Romeo go by, I tip my hat

Enzo

Hier een filmpje met de uitleg over de F-duct, voor degene die het nog niet begrepen... ;)


robbert

het wordt moeilijk voor ferrari om de zege te halen. Ze hebben heel wat snelheid te kort. Maar laten we toch hopen

Ferrari 2010

Citaat van: campos op 07 mei 2010 - 19:22:49
als er geen link is tussen de streepjescode en marlboro, dan is er echt geen rechter die gaat zeggen dat het wel zo is.
Daar zou ik mee opletten, rechters mogen interpreteren hé, zij bepalen hoe de wet wordt toegepast.
Quiznet.eu - Test je kennis over Formule 1 en andere onderwerpen met een quiz!.


robbert

de trainingen zijn net gereden, en het ziet er naar uit dat ferrari geen kans gaat krijgen om te strijden om de pole position. Ze worden teruggedrongen door redbull en mclaren. Dat komt de titelstrijd niet ten goede.
Hopelijk vinden ze toch nog iets, maar het wordt al heel moeilijk

FerrariMan

Je kan er geld op zetten dat Massa zijn eigen graf aan het delven is bij Ferrari. Zwakke prestatie na zwakke prestatie.

Schumacher reed in zijn laatste rond een slechte eerste sector, anders zat er nog wat meer in. Er lijkt dus beterschap op komst.

Folkert

Schumacher inderdaad goed gereden. Niet verwacht dat hij voor Rosberg zou staan, al scheelt het natuurlijk niks. Word mooie strijd tussen die 2.
Massa moet zich zorgen maken, gaat het denk ik niet redden zo.
Maar Webber reed zeer goed, toch een rijder die door velen wat onderschat word. RBR weer super bezig, die gaan het winnen denk ik. Hamilton gelukkig weer voor Button. Beiden sterk gereden. Zij kunnen denk ik nog wel iets aan vallen op RBR.
Trotse vader van Rosalie(L)

Enzo

#114
Wat zijn de RedBulls snel zeg, hopelijk gaan ze vol afgetankt wat minder snel, om de spanning er een beetje in te krijgen.
Viel inderdaad op dat Massa iets te kort komt, hopelijk voor hem is het tijdelijk.
Schumacher voor het eerst sneller dan Rosberg, hij heeft de positieve lijn van de vrije trainingen goed door kunnen zetten.
Dat zal de critici wel even de mond snoeren, nu nog een goede punten score...

FA1903

Een verwachte  1ste rij..Ferrari dan toch nog gelijkwaardig aan Mclaren...terwijl mensen beweerden dat ze nog een pak langzamer waren als Mclaren...(in geval van Alonso toch)

Schumacher eindelijk er bij! Ben geen fan van hem maar ben wel blij voor hem..

Massa zeer teleurstellend!!!

Hopelijk zijn de Redbull's minder snel in race pace zodat de Mclarens en Alonso er nog een spannende race van kunnen maken!

campos

#116
Citaat van: Enzo op 08 mei 2010 - 15:11:10
Wat zijn de RedBulls snel zeg, hopelijk gaan ze vol afgetankt wat minder snel, om de spanning er een beetje in te krijgen.
Viel inderdaad op dat Massa iets te kort komt, hopelijk voor hem is het tijdelijk.
Schumacher voor het eerst sneller dan Rosberg, hij heeft de positieve lijn van de vrije trainingen goed door kunnen zetten.
Dat zal de critisie wel even de mond snoeren, nu nog een goede punten score...
Red Bull veels te snel voor de rest. Als ze morgen gewoon goed wegkomen, dan zijn de 1e 2 plaatsen al vergeven.. misschien dat daarachter nog een leuke strijd komt tussen Hamilton en Alonso. Leuk dat Schumacher eens voor Rosberg staat, maar toch nog steeds maar 6e. Mercedes is er weinig mee opgeschoten, alleen de coureurs hebben stuivertje gewisseld. Nog steeds het 4e team. En Massa komt niet iets tekort, maar veels te veel. Zou toch gaan denken dat het iets met Hongarije vorig jaar te maken heeft

zeph

Wow, als de kwalificaties een voorbode zijn van wat we kunnen verwachten in de race morgen dan heeft de concurrentie geen schijn van kans tegen de RBR's.

Niels_

Iedereen doet net alsof Red Bull de 1-2 al op zak heeft. Als er 1 ding is wat ik de laatsten wedstrijden geleerd heb, is het dat je dat zeker niet kan doen. Als er een paar druppels regen vallen is het al kermis.

Ferrari 2010

Citaat van: Scuderia91 op 08 mei 2010 - 19:13:37
Iedereen doet net alsof Red Bull de 1-2 al op zak heeft. Als er 1 ding is wat ik de laatsten wedstrijden geleerd heb, is het dat je dat zeker niet kan doen. Als er een paar druppels regen vallen is het al kermis.
Hoe vaak regent het gemiddeld in een seizoen? 4 races ofzo? De kans bestaat uiteraard altijd en uiteraard kan het zelfs elke race regenen. Maar die kans is klein, zeer klein.
Quiznet.eu - Test je kennis over Formule 1 en andere onderwerpen met een quiz!.