GP van Spanje

Gestart door zeph, 18 april 2010 - 19:20:46

« vorige - volgende »

Wie wint?

Button
1 (5.6%)
Hamilton
5 (27.8%)
Schumacher
1 (5.6%)
Rosberg
2 (11.1%)
Vettel
4 (22.2%)
Webber
1 (5.6%)
Massa
0 (0%)
Alonso
4 (22.2%)
Kubica
0 (0%)
Petrov
0 (0%)
Sutil
0 (0%)
Liuzzi
0 (0%)

Totaal aantal stemmen: 16

Poll gesloten: 08 mei 2010 - 19:20:46

robbert

Citaat van: Ferrari 2010 op 06 mei 2010 - 18:49:52
Jammer dat ze die code eraf halen, ik vond het best wel mooi. Nu gaan ze naar eigen zeggen een rood vlak met een kader rond plaatsen.Ik Ben benieuwd, maar vrees dat het op weinig zal trekken.

allemaal de schuld van diegene die kritiek hadden op die barcode. En nu heeft men iedereen aan herrinert dat marlboro sponsor is van ferrari en zo reclame gemaakt voor marlboro

flupke3

Ik verwacht nog updates van die airbox want ik denk dat
het uiterste nog niet uitgehaald is.

Niels_

Citaat van: Ferrari 2010 op 06 mei 2010 - 18:49:52
Jammer dat ze die code eraf halen, ik vond het best wel mooi. Nu gaan ze naar eigen zeggen een rood vlak met een kader rond plaatsen.Ik Ben benieuwd, maar vrees dat het op weinig zal trekken.
Het is inderdaad lelijk. Ze hadden er nog beter een foto van Alonso en Massa op gezet.  8)

campos

Citaat van: robbert op 06 mei 2010 - 19:04:18
Citaat van: Ferrari 2010 op 06 mei 2010 - 18:49:52
Jammer dat ze die code eraf halen, ik vond het best wel mooi. Nu gaan ze naar eigen zeggen een rood vlak met een kader rond plaatsen.Ik Ben benieuwd, maar vrees dat het op weinig zal trekken.

allemaal de schuld van diegene die kritiek hadden op die barcode. En nu heeft men iedereen aan herrinert dat marlboro sponsor is van ferrari en zo reclame gemaakt voor marlboro
wel grappig dat ze de barcode er in overleg met Philips Morris hebben afgehaald. Dat zegt al genoeg toch??

Folkert

Ligt het aan mij of zie ik niks echts iets revolutionairs aan de screens?
Trotse vader van Rosalie(L)

Ferrari 2010

Citaat van: campos op 07 mei 2010 - 00:24:18
Citaat van: robbert op 06 mei 2010 - 19:04:18
Citaat van: Ferrari 2010 op 06 mei 2010 - 18:49:52
Jammer dat ze die code eraf halen, ik vond het best wel mooi. Nu gaan ze naar eigen zeggen een rood vlak met een kader rond plaatsen.Ik Ben benieuwd, maar vrees dat het op weinig zal trekken.

allemaal de schuld van diegene die kritiek hadden op die barcode. En nu heeft men iedereen aan herrinert dat marlboro sponsor is van ferrari en zo reclame gemaakt voor marlboro
wel grappig dat ze de barcode er in overleg met Philips Morris hebben afgehaald. Dat zegt al genoeg toch??
Dat zegt misschien alleen dat Philips Morris noch Ferrari in de problemen willen komen met onzin, en ze dus daarom het preventief maar verwijderen.

Citaat van: Burorri op 07 mei 2010 - 05:06:29
Ligt het aan mij of zie ik niks echts iets revolutionairs aan de screens?
Een airbox die verdwenen is misschien?
Quiznet.eu - Test je kennis over Formule 1 en andere onderwerpen met een quiz!.

T.Nuvolari

#96
Citaat van: Ferrari 2010 op 07 mei 2010 - 08:07:33
Citaat van: campos op 07 mei 2010 - 00:24:18
Citaat van: robbert op 06 mei 2010 - 19:04:18
Citaat van: Ferrari 2010 op 06 mei 2010 - 18:49:52
Jammer dat ze die code eraf halen, ik vond het best wel mooi. Nu gaan ze naar eigen zeggen een rood vlak met een kader rond plaatsen.Ik Ben benieuwd, maar vrees dat het op weinig zal trekken.

allemaal de schuld van diegene die kritiek hadden op die barcode. En nu heeft men iedereen aan herrinert dat marlboro sponsor is van ferrari en zo reclame gemaakt voor marlboro
wel grappig dat ze de barcode er in overleg met Philips Morris hebben afgehaald. Dat zegt al genoeg toch??
Dat zegt misschien alleen dat Philips Morris noch Ferrari in de problemen willen komen met onzin, en ze dus daarom het preventief maar verwijderen.

Daar geloof ik niks van. Waarom zouden ze die Barcode verwijderen als er zelfs nog geen onderzoek naar verborgen reclame is ingesteld? Als dit effectief gewoon een deel van de livery is moet je niet preventief handelen en kan je dat bewijzen. In mijn ogen is dit toegeven dat het wel degelijk iets met het merk Marlboro te maken had. Aan de andere kant, denken de mensen die een Ferrari zien voorbijrazen met een rood vlak met witte rand errond op direct "Daar stond vroeger dat Marlboro streepjesding." Waarmee het merk dus niet direct uit de aandacht verdwijnt en je dus weer wat publiciteit meehebt.

Die nieuwe airbox vind ik er wel enorm cool uitzien.

Ferrari 2010

Citaat van: T.Nuvolari op 07 mei 2010 - 08:52:38
Daar geloof ik niks van. Waarom zouden ze die Barcode verwijderen als er zelfs nog geen onderzoek naar verborgen reclame is ingesteld? Als dit effectief gewoon een deel van de livery is moet je niet preventief handelen en kan je dat bewijzen. In mijn ogen is dit toegeven dat het wel degelijk iets met het merk Marlboro te maken had. Aan de andere kant, denken de mensen die een Ferrari zien voorbijrazen met een rood vlak met witte rand errond op direct "Daar stond vroeger dat Marlboro streepjesding." Waarmee het merk dus niet direct uit de aandacht verdwijnt en je dus weer wat publiciteit meehebt.

Die nieuwe airbox vind ik er wel enorm cool uitzien.
Als je het weet, tsja, dan ga je zelfs een leeg vlak ermee in verband brengen. Ik vroeg gisteren aan vrienden van me, die nog maar enkele jaren F1 kijken, of ze voordat het in de pers was geweest, wisten wat er daar vroeger stond, en of ze wisten of Marlboro een sponsor van Ferrari is. Het antwoord was: neen. Mag Ferrari dan niets meer op hun motorkap zetten, sinds daar een tabakssponsor heeft gestaan? Eender wat kan je er dan wel mee verbinden, tenzij er een andere sponsor voor vinden.
Dat ze het verwijderen kan ook op vraag van Philips Morris zijn, er staan hoogstwaarschijnlijk enorme boetes op zulke dingen, dat ze liever niet het risico lopen.

En dan is er nog dit, stel dat de barcode er was op voorstel van Philips Morris, so what? Het is niet verboden te sponsoren, wel om reclame te maken. Als Ferrari hen aanbiedt om dat vak in te kleuren, wat is daar mis mee? Dat is perfect legaal zolang er geen reclame in voor komt. En leg die barcode aan eender wie die van deze hele case niets afweet voor, en niemand, helemaal niemand, zal Marlboro erin herkennen? En dat zou dan reclame moeten zijn? Lol!
Quiznet.eu - Test je kennis over Formule 1 en andere onderwerpen met een quiz!.

T.Nuvolari

Je doet nu net of het is mijn fout dat ze die barcode moeten verwijderen. ::) Ik kan daar echt niks aan doen hoor!  ;)
Het kan mij eerlijk gezegd niet schelen of het er staat of niet. Iedereen gelijk voor wet. Ik rook zelf niet en heb dan ook geen boodschap een zulke (verdoken of niet) reclame, maar ik kan wel begrijpen dat er mensen het van de wagen willen halen.

Ik heb verder geen zin in een discussie over Ferrari met iemand die als nick 'Ferrari 2010' heeft. Dan kom je al snel in die typische ja VS nee discussies terecht. En dat zeg ik met alle respect voor jou mening.  :)


FerrariMan

McLaren radioverkeer te volgen op http://mclaren.com/home

campos

Citaat van: Ferrari 2010 op 07 mei 2010 - 08:07:33
Citaat van: campos op 07 mei 2010 - 00:24:18
Citaat van: robbert op 06 mei 2010 - 19:04:18
Citaat van: Ferrari 2010 op 06 mei 2010 - 18:49:52
Jammer dat ze die code eraf halen, ik vond het best wel mooi. Nu gaan ze naar eigen zeggen een rood vlak met een kader rond plaatsen.Ik Ben benieuwd, maar vrees dat het op weinig zal trekken.

allemaal de schuld van diegene die kritiek hadden op die barcode. En nu heeft men iedereen aan herrinert dat marlboro sponsor is van ferrari en zo reclame gemaakt voor marlboro
wel grappig dat ze de barcode er in overleg met Philips Morris hebben afgehaald. Dat zegt al genoeg toch??
Dat zegt misschien alleen dat Philips Morris noch Ferrari in de problemen willen komen met onzin, en ze dus daarom het preventief maar verwijderen.
Precies, maar dat ze het met Philips Morris overleggen geeft toch al aan dat zij iets te maken hebben met die streepjescode?? waarom zouden ze met hen overleggen als er totaal geen link naar hun is en dan ook nog beslissen om het toch maar te verwijderen? Als die link er totaal niet is, dan was die barcode gewoon blijven staan. In hoeverre het verboden is weet ik niet. Mensen gaan zich natuurlijk wel afvragen waarom Ferrari met zo'n barcode rondrijdt, voor sommigen is die link snel gemaakt, anderen komen er misschien op een andere manier achter en veel mensen waarschijnlijk helemaal niet. Maar goed, ze krijgen nu iig volop aandacht en misschien was dat juist wel de bedoeling?? Dan zou je het zeker een vorm van reclame kunnen noemen en zouden ze juist nu misschien nog een boete moeten krijgen.

Enzo

De veel besproken upgrade van Mercedes lijkt te werken voor Schumacher met twee mooie derde tijden.
RedBull nog steeds erg dominant met Vettel als enige in de 1.19ers.
Ferrari had ik sneller verwacht, al zullen ze misschien niet alles gegeven hebben.
Mclaren was in de eerste training dominant maar kon niet volgen in de tweede training, het leek alsof ze de zachte band niet optimaal konden benutten.
Het is nog maar de vrije training, morgen zal het duidelijker worden wie waar werkelijk staat.
Hopelijk word het en mooi race weekend, dit circuit is helaas nog wel eens in staat saaie races te produceren.

Folkert

Vettel erg snel inderdaad, ben benieuwd hoeveel benzine hij aan boord had. Schumacher lijkt inderdaad beter te presteren in deze Mercedes. Zou mooi zijn als hij het ook daad werkelijk volhoud. Ben benieuwd.
Mclaren heeft denk ik met veel benzine gereden 2de training, ze hebben hun tijd amper verbeterd. Word mooi weekend denk ik.
Trotse vader van Rosalie(L)

Ferrari 2010

Citaat van: T.Nuvolari op 07 mei 2010 - 10:56:34
Je doet nu net of het is mijn fout dat ze die barcode moeten verwijderen. ::) Ik kan daar echt niks aan doen hoor!  ;)
Het kan mij eerlijk gezegd niet schelen of het er staat of niet. Iedereen gelijk voor wet. Ik rook zelf niet en heb dan ook geen boodschap een zulke (verdoken of niet) reclame, maar ik kan wel begrijpen dat er mensen het van de wagen willen halen.

Ik heb verder geen zin in een discussie over Ferrari met iemand die als nick 'Ferrari 2010' heeft. Dan kom je al snel in die typische ja VS nee discussies terecht. En dat zeg ik met alle respect voor jou mening.  :)
Ja, ik ben woest op je. Het is allemaal jouw fout!i ;) Ik rook ook niet, en heb er ook geen boodschap aan. Verder heeft het fan zijn van Ferrari weinig te maken met of iets reclame is of niet. Hoe kan men iets dat door mensen die het niet weten, absoluut niet met tabak geassocieerd kan worden, als tabaksreclame zien?

Citaat van: campos op 07 mei 2010 - 14:02:27
Citaat van: Ferrari 2010 op 07 mei 2010 - 08:07:33
Citaat van: campos op 07 mei 2010 - 00:24:18
Citaat van: robbert op 06 mei 2010 - 19:04:18
Citaat van: Ferrari 2010 op 06 mei 2010 - 18:49:52
Jammer dat ze die code eraf halen, ik vond het best wel mooi. Nu gaan ze naar eigen zeggen een rood vlak met een kader rond plaatsen.Ik Ben benieuwd, maar vrees dat het op weinig zal trekken.

allemaal de schuld van diegene die kritiek hadden op die barcode. En nu heeft men iedereen aan herrinert dat marlboro sponsor is van ferrari en zo reclame gemaakt voor marlboro
wel grappig dat ze de barcode er in overleg met Philips Morris hebben afgehaald. Dat zegt al genoeg toch??
Dat zegt misschien alleen dat Philips Morris noch Ferrari in de problemen willen komen met onzin, en ze dus daarom het preventief maar verwijderen.
Precies, maar dat ze het met Philips Morris overleggen geeft toch al aan dat zij iets te maken hebben met die streepjescode??
Dat kan je in principe volledig op die ene persoon die er enkele dagen geleden mee naar buiten kwam, steken. Hij heeft die link gemaakt. Zoals ik al zei, waarschijnlijk staan er (ontzettend) hoge boetes op tabaksreclame, logisch toch dat ze dan met Phillips Morris in overleg gaan? Ferrari wil uiteraard niet dat hun sponsor door een onderdeel van hun livery in een onaangename situatie terechtkomt. Er moet maar 1 rechter zeggen dat het reclame is en Philips Morris is misschien wel miljarden kwijt. Uiteraard verandert Ferrari liever hun livery dan dat er door hun livery één van hun sponsors een megaboete krijgt.
Quiznet.eu - Test je kennis over Formule 1 en andere onderwerpen met een quiz!.