GP van Bahrein

Gestart door Supermariobros, 20 april 2009 - 09:41:11

« vorige - volgende »

Enzo

Ferrari's zijn best zwaar.......dat is goed!! 8)
Had wel willen zien hoe snel ze waren geweest als ze net zo licht als Hamilton waren....
Vettel zit er goed bij ten opzichte van de toyota's en de Brawns, theoretisch staat hij er het beste voor.


waard500

En Brawn is lichter dan ik d8...en dus vooral ook langzamer dan ik d8
Visited: Monza 2007, Hockenheim 2008, Nurburgring 2009

Tim C


Enzo

#63
Alonso heeft volgens de fia site 20 KG meer aan boord.
Type foutje...?
Daarnaast kan ik me niet herriner dat er ooit een safety car op Bahrein is ingezet.
Lijkt me een onlogische gok.

Tim C

Good call, aangepast :)

DJKEVKE

Leuk, Trulli (pole-king) op pole, Glock dr naast. Weer een andere startopstelling. Zo lijkt het erop dat Brawn lichtjes verdrongen word, of zou het een heerlijke strijd worden tussen Toyota, red-bull en Brawn..

..Jammer dat ik de quali niet gezien heb, Werkplicht riep ;) ...
Je krijgt geen hoofdpijn van drank maar van nadenken.

gloudiesaurus

Toch zijn de verschillen in benzine niet heel groot, wat wel opvalt bij mij is dat Rosberg ook wel relatief zwaar is.
GPPits.net: als Formule 1 een passie is

Enzo

De lichtere auto's zullen wel op de zachte band starten, om vervolgens een langere stint's te doen op de hardere band
Ferrari daarintegen zal waarschijnlijk wel op de harde band starten, helaas voor hun kregen ze deze band niet echt goed aan het werk in de vrije trainingen.
Hoop niet dat ze in de eerste stint teveel achterstand oplopen.....het zal erom spannen.

Niels_

Rijden beide Ferrari's met KERS?

Enzo

#69
Citaat van: Scuderia91 op 25 april 2009 - 17:54:46
Rijden beide Ferrari's met KERS?

Volgens mij Massa wel en Kimi niet....

Edit: Kimi ook met Kers.

CitaatKimi Raikkonen: "It would have been difficult to do better than tenth. In the first two parts of qualifying, the car handled better than we had expected, but in Q3 I no longer had any new soft tyres, having already used all four sets. The car's performance has improved with KERS. Tomorrow, the race will be very tough because of the high temperatures. Let's see what we manage to do. The aim is to finish in the points."

Enzo

There are rumours that a sandstorm could be heading for Sakhir tomorrow afternoon!

gloudiesaurus

Ik geloof dat er dit weekend 8 van de 20 auto's met KERS rijden..

McLaren
Ferrari
Renault
BMW Sauber

En tsjah niet te hopen dat die zandstorm gaat komen... hebben ze enkele jaren geleden niet met een soort lijm gesproeid om een zandstorm te voorkomen?
GPPits.net: als Formule 1 een passie is

Niels_

#72
Citaat van: Enzo op 25 april 2009 - 18:05:36
There are rumours that a sandstorm could be heading for Sakhir tomorrow afternoon!
Ik weet ook meteen wie daarvoor gaat zorgen! Zijn naam begint met een P en eindigt op iquet...
http://www.formula1.com/photos/597x478/tvimages/2009/bahrain/satpic16.jpg ;D

gloudiesaurus

Citaat van: Scuderia91 op 25 april 2009 - 18:15:59
Citaat van: Enzo op 25 april 2009 - 18:05:36
There are rumours that a sandstorm could be heading for Sakhir tomorrow afternoon!
Ik weet ook meteen wie daarvoor gaat zorgen! Zijn naam begint met een P en eindigt op iquet...
http://www.formula1.com/photos/597x478/tvimages/2009/bahrain/satpic16.jpg ;D


Ja als hij dat uitstapje niet gemaakt had hij Q1 gehaald...
GPPits.net: als Formule 1 een passie is

Bart VD

Citaat van: Enzo op 25 april 2009 - 17:20:46
Ferrari's zijn best zwaar.......dat is goed!! 8)
Had wel willen zien hoe snel ze waren geweest als ze net zo licht als Hamilton waren....
Vettel zit er goed bij ten opzichte van de toyota's en de Brawns, theoretisch staat hij er het beste voor.



Dan had Massa maar 1 plaatsje opgeschoven, met Barrichello nog net voor hem.
This space for rent