GP van Bahrein

Gestart door Supermariobros, 20 april 2009 - 09:41:11

« vorige - volgende »

Ferrari 2010

Citaat van: 0634 op 24 april 2009 - 21:05:10
Citaat van: Ferrari 2009 op 24 april 2009 - 19:59:21
Sinds wanneer hebben zij een favorietenrol voor dit weekend? Toch niets sinds hun test van afgelopen winter? Hoe moeten ze in godsnaam aan een favorietenrol komen na 2 zo'n slechte GP's :-\
Welke van de drie vond jij niet slecht dan ;)?
Geen enkele. Maar sommige mensen zouden al durven afleiden doordat een team ergens getest heeft en anderen niet, dat ze dan absoluut favoriet zijn.

Nuja, als Burorri gelijk heeft en het sarcasme is, dan mag Sept men post vergeten hoor, ik hoop alleszins dat het sarcasme was :)
Quiznet.eu - Test je kennis over Formule 1 en andere onderwerpen met een quiz!.

robbert

Citaat van: Ferrari 2009 op 24 april 2009 - 19:59:21
Citaat van: robbert op 24 april 2009 - 15:28:33
naar het schijnt heeft massa in de 2de training zonder kers gereden. Gaan ze het nu nooit leren, dat ze sneller zijn met kers dan zonder kers?? Die Italianen zijn echt dom é, ze zoeken het zelf hoor.
Volgens ben jij de dommerik. Als ze zonder KERS rijden, dan is dat omdat KERS een te groot nadeel is.

dat versta  ik nu niet hé, normaal als de italianen ferrari leidt, dan gaat die wagen niet vooruit, zelfs binnen de f1 zeggen ze dat.
Wacht maar tot de race. Als ze niet meekunnen met de wagens met kers, dan zal er geroepen zijn dat ze nooit die kers uit die wagen mochten laten.

Ferrari 2010

Ze roepen zoveel, laat ze toch roepen hé. Als ze KERS er niet insteken is dat omdat het voordeel niet opweegt tegen de nadelen, als ze het er wel insteken is het omdat het voordeel opweegt tegen de nadelen. Denk je nu echt dat ze een lotje gaan trekken om te weten of ze met of zonder kers gaan rijden.
Quiznet.eu - Test je kennis over Formule 1 en andere onderwerpen met een quiz!.

robbert

zojuist de 3de training verreden, en verrassend dat de ferrari's meekonden vooraan. Maar ja ze stonden licht zeker, we gaan wel zien in de kwalificatie en race. Laten we hopen dat ze duidelijk verbeterd zijn en ze reden met kers.

Sept

Citaat van: Burorri op 24 april 2009 - 21:03:32
Citaat van: Ferrari 2009 op 24 april 2009 - 19:59:21
Citaat van: robbert op 24 april 2009 - 15:28:33
naar het schijnt heeft massa in de 2de training zonder kers gereden. Gaan ze het nu nooit leren, dat ze sneller zijn met kers dan zonder kers?? Die Italianen zijn echt dom é, ze zoeken het zelf hoor.
Volgens ben jij de dommerik. Als ze zonder KERS rijden, dan is dat omdat KERS een te groot nadeel is.

Citaat van: Sept op 24 april 2009 - 14:40:50
Leuk, in FP 2 maakt Ferrari zijn favorietenrol voor dit weekend meer dan waar!  >:(
Sinds wanneer hebben zij een favorietenrol voor dit weekend? Toch niets sinds hun test van afgelopen winter? Hoe moeten ze in godsnaam aan een favorietenrol komen na 2 zo'n slechte GP's :-\
Denk dat hij sarcastisch was :P

Correct ;)
1991 - 2004 = 7

Toyoda

Halleluja!
Hiep hiep hoera voor Trulli en Toyota!
Wat een spannende Kwali. weer.
Zoveel coureurs die kans maken op de pole!
The only thing that gets me out of bed is a good nap!

Enzo

Mooie pole voor Toyota, ze verdienen het.
Al denk ik dat Vettel wel eens gelijk kan hebben door te zeggen dat de Toyota's waarschijnlijk lichter zijn dan de Red Bull.
Ferrari viel me nog best mee, ze zaten er goed bij in Q2 waar iedereen met een lege tank rijd, jammer dat ze in Q3 niet echt mee konden komen.
Denk dat Raikonnen veel brandstof aan boord heeft......

Hopelijk worden de gewichten weer snel vrij gegeven.....

Oja, balen voor Webber, Sutl zal wel gestrafd worden met een Grid penalty.

RadioActiveMan

Idd zeer jammer voor Webber, was aan een snelle lap bezig.
Goed gedaan Van Hamilton, Button denkt dat het voor de Brawns een zware race gaat worden tegen de kerels met KERS.

gloudiesaurus

Ben benieuwd wat voor strategie Toyota morgen komt, betere papieren om hun 1e overwinning te behalen hebben ze nog niet gehad :)
GPPits.net: als Formule 1 een passie is

waard500

Ik hoop uiteraard op Trulli! Zou leuk zijn als hij de 1e overwinning voor Toyota pakt!
Visited: Monza 2007, Hockenheim 2008, Nurburgring 2009

Toyoda

Citaat van: waard500 op 25 april 2009 - 15:44:18
Ik hoop uiteraard op Trulli! Zou leuk zijn als hij de 1e overwinning voor Toyota pakt!

Uiteraard! Vingers kruisen morgen! En dan nog een jaartje erbij? of 2?
Nog lang niet afgeschreven, beste vorm ever!
The only thing that gets me out of bed is a good nap!

TheIceman

Sutil wordt 3 plaatsen teruggezet op de startopstelling.

Prima kwalificatie voor Toyota, maar ik zal mijn oordeel pas vellen bij de bekendmaking van de gewichten.

leproffesseur

Hij verdient in ieder geval nog eens een overwinning
want dat verdient hij wel.Zal wel licht staan .

TheIceman

Citaat van: leproffesseur op 25 april 2009 - 16:07:40
Hij verdient in ieder geval nog eens een overwinning
want dat verdient hij wel.
Lol :)

Weet iemand hoe laat de gewichten worden vrijgegeven?

TimoGlockfan

Timo's nieuwe helm.