GP van Bahrein

Gestart door Supermariobros, 20 april 2009 - 09:41:11

« vorige - volgende »

Supermariobros

Het F1-circuit trekt van het natte China naar de woestijn in Bahrein.

Kan Red Bull voor de tweede keer op rij winnen of slaat BrawnGP terug? Weet Ferrari zijn eerste punten van het seizoen te behalen?

Shoot!

Niels_

Misschien zitten punten er in voor Ferrari, ze hebben ook enkele testdagen gehad daar samen met Toyota en BMW, misschien kunnen ze daaruit voordeel halen, weet enkel niet in hoeverre dit kan helpen. Ook BMW verdient buiten die punten van Heidfeld in Maleisië (die toch wel met wat geluk 2e werd) ook eens een goeie uitslag, want Kubica heeft voorlopig al meer brokken gemaakt dan punten gepakt (zelfs nog helemaal niks blijkbaar).

Vettelredbull

Citaat van: Scuderia91 op 20 april 2009 - 18:14:29
Misschien zitten punten er in voor Ferrari, ze hebben ook enkele testdagen gehad daar samen met Toyota en BMW, misschien kunnen ze daaruit voordeel halen, weet enkel niet in hoeverre dit kan helpen. Ook BMW verdient buiten die punten van Heidfeld in Maleisië (die toch wel met wat geluk 2e werd) ook eens een goeie uitslag, want Kubica heeft voorlopig al meer brokken gemaakt dan punten gepakt (zelfs nog helemaal niks blijkbaar).

ik denk dat er ook wel punten in zitten voor ferrari. Want als we eerlijk zijn reed Massa gister een goeie wedstrijd ,hij lag zelfs even 3de. Maar als die auto dan kapot gaat tsja...... maar  Als ik Raikonen zie rijden word ik daar niet egt vrolijk van. Dat zn auto niet de snelste is dat weten we , maar hij straalde gister echt helemaal geen agressie uit om zn positie te verdedigen. en dat gebeurde meerdere keren. het lijkt wel of hij er geen zin meer in heeft ofzo... maarja dat zal tog wel niet ;) Verder denk ik dat het in Bahrein tussen Brawn GP ,Toyota en RedBull gaat, zij hebben in mijn ogen op dit moment de beste wagens.

robbert

Eerst moet ik de ferrari's zien finishen dan kan waarschijnlijk punten inzitten.
Maar of ze gaan finishen dat weet ik nog zo niet ze

Forza F1

Ik denk dat Toyota in Bahrein z'n eerste overwinning zal pakken!

meatball

Brawn zal weer winnen,de bandenproblemen zullen in de woestijn wel opgelost zijn.
1-Button
2-Vettel
3-Barichello
4-Hamilton
5-Webber
6-Massa
7-Glock
8-Alonso
Of toch ongeveer  ;)
When I see an Alfa Romeo go by, I tip my hat

Enzo

Zie wel ongeveer hetzelfde senario voor me, behalve dat ik de Toyota's wel voor Hamilton in schat.

Folkert

Citaat van: F1FerrariFan op 20 april 2009 - 19:09:52
Citaat van: Scuderia91 op 20 april 2009 - 18:14:29
Misschien zitten punten er in voor Ferrari, ze hebben ook enkele testdagen gehad daar samen met Toyota en BMW, misschien kunnen ze daaruit voordeel halen, weet enkel niet in hoeverre dit kan helpen. Ook BMW verdient buiten die punten van Heidfeld in Maleisië (die toch wel met wat geluk 2e werd) ook eens een goeie uitslag, want Kubica heeft voorlopig al meer brokken gemaakt dan punten gepakt (zelfs nog helemaal niks blijkbaar).

ik denk dat er ook wel punten in zitten voor ferrari. Want als we eerlijk zijn reed Massa gister een goeie wedstrijd ,hij lag zelfs even 3de. Maar als die auto dan kapot gaat tsja...... maar  Als ik Raikonen zie rijden word ik daar niet egt vrolijk van. Dat zn auto niet de snelste is dat weten we , maar hij straalde gister echt helemaal geen agressie uit om zn positie te verdedigen. en dat gebeurde meerdere keren. het lijkt wel of hij er geen zin meer in heeft ofzo... maarja dat zal tog wel niet ;) Verder denk ik dat het in Bahrein tussen Brawn GP ,Toyota en RedBull gaat, zij hebben in mijn ogen op dit moment de beste wagens.
Als mijn auto slecht was of niet zo zou werken zoals het zou moeten, zou ik ook niet zo positief zijn. Massa reed inderdaad erg sterk, maar Kimi reed zeker wel op P5 bij de SC. Ferrari verneukte het met Kimi te lang buiten laten. Hij had direct naar binnen gemoeten en worden af getopt. En in deze omstandig heden is het misschien verstandig niet te fel te verdedigen, Spa 2008 ligt nog wel ergens in dat achterhoofd. Vond dat hij toch afentoe best fel probeerde aan te vallen, maar gewoon vermogen te kort kwam. 
Trotse vader van Rosalie(L)

leproffesseur

Kubica heeft het toch nog niet slecht gedaan vind ik
want de eerste 2 opgaves waren zijn schuld niet.
Vettel heeft al meer fouten begaan maar heeft dat
met een schitterende overwinning goed gemaakt.

F_A_Diaz

Vettel en Kubica reden tegen elkaar op in Australie.
Interviewer: "Bernie, ben je al bezig met je eventuele opvolger te zoeken?"
Bernie: "Ik plan nooit verder dan 20 jaar vooruit..."

Folkert

Citaat van: leproffesseur op 21 april 2009 - 00:29:28
Kubica heeft het toch nog niet slecht gedaan vind ik
want de eerste 2 opgaves waren zijn schuld niet.
Vettel heeft al meer fouten begaan maar heeft dat
met een schitterende overwinning goed gemaakt.
Vond Kubica in Australie goed, maar Maleisie en vooral China vond ik hem waardeloos. Al schijnt dat dus aan de auto te liggen.
Trotse vader van Rosalie(L)

TheIceman

Wat kan Kubica er aan doen dat zijn motor ploft? ::)

Folkert

Citaat van: Luc. op 21 april 2009 - 13:38:41
Wat kan Kubica er aan doen dat zijn motor ploft? ::)
Nou, geen gas geven? ;D Nee, maar je hebt gelijk. Hij viel in Maleisië uit met kapotte motor.
Trotse vader van Rosalie(L)

edwin291

Ik hoop natuurlijk dat Alonso weer zo'n goede kwalificatie heeft maar ben bang dat piq er al in q1 uit ligt....

Mijn Voorspelling(als het niet gaat regenen):

1.Vettel
2.Alonso
3.Button
4.Hamilton
5.Trulli
6.Glock
7.Buemi
8.Webber
Proud to be an Alonso fan!!!

TheIceman

Citaat van: Burorri op 21 april 2009 - 14:45:00
Citaat van: Luc. op 21 april 2009 - 13:38:41
Wat kan Kubica er aan doen dat zijn motor ploft? ::)
Nou, geen gas geven? ;D Nee, maar je hebt gelijk. Hij viel in Maleisië uit met kapotte motor.
Hij wou vast en zeker snel een paraplu gaan halen ;)

Ik gok
1. Sutil
2. Massa
3. Sato