GP van Bahrein

Gestart door Supermariobros, 20 april 2009 - 09:41:11

« vorige - volgende »

_Makke_

Citaat van: robbert op 24 april 2009 - 10:57:50
de 1ste training verreden, maar onverwacht, dat Hamilton de snelste is, maar wel verwacht dat de Ferraris weer in de middennoot zitten. Raar dat ze nog geen technische problemen hebben, maar ja het is nog geen zondag é

Bwa onverwacht, echt verschieten doe ik er niet van, in China was hij daar ook de snelste (http://www.f1pits.net/nieuws/gp_2009_china_vrije_training_1/). Achja, het blijven vrije trainingen eh.

Enzo

CitaatZandstormen vormen bedreiging voor Grand Prix van Bahrein
BMW Sauber, Ferrari en Toyota hadden er tijdens de test in februari al last van, komend weekend maakt de rest van de teams wellicht mee wat het is om getroffen te worden door een zandstorm. De lokale weersvoorspellingen melden dat op zondag de grootste kans op opstuivend zand bestaat.

De teams en coureurs kijken na twee door regen geteisterde races uit naar een droge wedstrijd en regen zal het probleem niet vormen in Bahrein. Het wordt heet en de kans op neerslag is nihil. De problemen komen nu uit een andere hoek, lokale weersverwachtingen melden een of twee mogelijke zandstormen tijdens komend weekend.
Artikel geplaatst op f1today.nl 24 april 2009 om 08:25   

Tis weer eens wat anders dan regen... ::)

RadioActiveMan

idd en dit geval zal er helemaal niet gereden worden denk ik. Vingers kruisen dus.

_Makke_

Citaat van: Beco op 24 april 2009 - 11:46:40
idd en dit geval zal er helemaal niet gereden worden denk ik. Vingers kruisen dus.

Inderdaad...  :-\

leproffesseur

Als de f1 nog een paar races krijgt als dit jaar met e.v een zandstorm
dit weekend zie ik het nog gebeuren dat ze weer meer naar europa trekken.
Niet overdrijven maar dat mag toch niet veel gebeuren.

Folkert

Zou toch wat zijn, Button die WK word omdat de helft van de races is afgebroken.

Ok, zijn maar trainingen, maar toch p1 rijd je niet zomaar. Mclaren gaat denk ik goed terug komen in Europa en Hamilton gaat mooi weekend te gemoet
Trotse vader van Rosalie(L)

RadioActiveMan

Van de BBC live timing website geplukt
CitaatTo add insult to injury, it emerges that Kimi Raikkonen was fined 4000 euros for speeding in the pit lane this morning. Shame he can't produce that pace on the track.

;D ;D ;D

Sept

Leuk, in FP 2 maakt Ferrari zijn favorietenrol voor dit weekend meer dan waar!  >:(
1991 - 2004 = 7

robbert

naar het schijnt heeft massa in de 2de training zonder kers gereden. Gaan ze het nu nooit leren, dat ze sneller zijn met kers dan zonder kers?? Die Italianen zijn echt dom é, ze zoeken het zelf hoor.

Jaja ik verwacht dat Ferrari de finish weer niet zal halen en als ze het halen zullen ze zelfs een ronde achterstand hebben en op de laatste plaats rijden. Want die zijn echt niet goed bezig hoor

Folkert

Citaat van: robbert op 24 april 2009 - 15:28:33
naar het schijnt heeft massa in de 2de training zonder kers gereden. Gaan ze het nu nooit leren, dat ze sneller zijn met kers dan zonder kers?? Die Italianen zijn echt dom é, ze zoeken het zelf hoor.

Jaja ik verwacht dat Ferrari de finish weer niet zal halen en als ze het halen zullen ze zelfs een ronde achterstand hebben en op de laatste plaats rijden. Want die zijn echt niet goed bezig hoor
Als KERS niet goed werkt kan je best sneller zijn zonder kers denk ik. MAar gaat echt niet goed zo met Ferrari. Mclaren lijkt al een stap vooruit gezet te hebben.
Trotse vader van Rosalie(L)

robbert

Citaat van: Burorri op 24 april 2009 - 15:35:33
Citaat van: robbert op 24 april 2009 - 15:28:33
naar het schijnt heeft massa in de 2de training zonder kers gereden. Gaan ze het nu nooit leren, dat ze sneller zijn met kers dan zonder kers?? Die Italianen zijn echt dom é, ze zoeken het zelf hoor.

Jaja ik verwacht dat Ferrari de finish weer niet zal halen en als ze het halen zullen ze zelfs een ronde achterstand hebben en op de laatste plaats rijden. Want die zijn echt niet goed bezig hoor
Als KERS niet goed werkt kan je best sneller zijn zonder kers denk ik. MAar gaat echt niet goed zo met Ferrari. Mclaren lijkt al een stap vooruit gezet te hebben.
ik denk dat ze met kers sneller zijn, want Massa reed deze morgen met kers en was sneller dan in de namiddag toen hij zonder kers reed. En kijk eens naar de verschillen tussen Massa en Raikkonen deze morgen.
Raikkonen reed toen zonder kers. Maar ja, Ferrari zal dit seizoen geen overwinning halen en zal moeite hebben met punten te halen

Niels_

Dat blijft afwachten tot in Spanje lijkt me, als we daar met de grote updates nog steeds niet meekomen, dan zouden er pas problemen komen...

Ferrari 2010

Citaat van: robbert op 24 april 2009 - 15:28:33
naar het schijnt heeft massa in de 2de training zonder kers gereden. Gaan ze het nu nooit leren, dat ze sneller zijn met kers dan zonder kers?? Die Italianen zijn echt dom é, ze zoeken het zelf hoor.
Volgens ben jij de dommerik. Als ze zonder KERS rijden, dan is dat omdat KERS een te groot nadeel is.

Citaat van: Sept op 24 april 2009 - 14:40:50
Leuk, in FP 2 maakt Ferrari zijn favorietenrol voor dit weekend meer dan waar!  >:(
Sinds wanneer hebben zij een favorietenrol voor dit weekend? Toch niets sinds hun test van afgelopen winter? Hoe moeten ze in godsnaam aan een favorietenrol komen na 2 zo'n slechte GP's :-\
Quiznet.eu - Test je kennis over Formule 1 en andere onderwerpen met een quiz!.

Folkert

Citaat van: Ferrari 2009 op 24 april 2009 - 19:59:21
Citaat van: robbert op 24 april 2009 - 15:28:33
naar het schijnt heeft massa in de 2de training zonder kers gereden. Gaan ze het nu nooit leren, dat ze sneller zijn met kers dan zonder kers?? Die Italianen zijn echt dom é, ze zoeken het zelf hoor.
Volgens ben jij de dommerik. Als ze zonder KERS rijden, dan is dat omdat KERS een te groot nadeel is.

Citaat van: Sept op 24 april 2009 - 14:40:50
Leuk, in FP 2 maakt Ferrari zijn favorietenrol voor dit weekend meer dan waar!  >:(
Sinds wanneer hebben zij een favorietenrol voor dit weekend? Toch niets sinds hun test van afgelopen winter? Hoe moeten ze in godsnaam aan een favorietenrol komen na 2 zo'n slechte GP's :-\
Denk dat hij sarcastisch was :P
Trotse vader van Rosalie(L)

scho0634

Citaat van: Ferrari 2009 op 24 april 2009 - 19:59:21

CitaatSinds wanneer hebben zij een favorietenrol voor dit weekend? Toch niets sinds hun test van afgelopen winter? Hoe moeten ze in godsnaam aan een favorietenrol komen na 2 zo'n slechte GP's :-\
Welke van de drie vond jij niet slecht dan ;)?