Round 19: United States Grand Prix 2012

Gestart door Enzo, 13 november 2012 - 12:03:21

« vorige - volgende »

Franky R.

Citaat van: Kootje op 20 november 2012 - 06:24:57
Citaat van: Jeroen op 19 november 2012 - 20:26:00
Ging over Narain, die Vettel een beetje ophield.

Uit zijn woorden maak ik eerder op dat hij op DRS doelt.

"Unbelievable how silly this formula 1 is these days, with this stupid overtake."

Vorig raceweekend maakte hij er nog dankbaar gebruik van, nu zat hij aan de kant waar de klap(pen) viel(en).
En dan ineens gaan lopen klagen. ::)
Tja, dan vind ik het niet vreemd dat oa. Jacques Villeneuve Vettel uitmaakt voor huilbaby... 8)

FernandoAlonso

Citaat van: Jehoentelaar op 20 november 2012 - 13:14:01
Het doorgaans betrouwbare AccuWeather laat geen ruimte voor twijfel. Al is het nog vijf dagen tot raceday, en da's eigenlijk wat te vroeg om een zekere voorspelling te doen. Zeker in een gebied waar eigenlijk altijd wel kans is op een grote emmer water.


MWUHAHAHAHAHAH  :D
FA: "We Will Fight Untill The End."

robbert

eerst zien en dan geloven. We hebben dikwijls zo'n voorspellingen gehad, en toen is het telkens droog gebleven. Maar het heeft ook wel eens geregend, dus eerst zien dan geloven. En tegen dat we weekend zijn, zijn die voorspellingen weer heel anders

Jehoentelaar

Precies. Plus dat de weergoden in die hoek van de wereld weleens korte grapjes met ons uithalen. Laten we zeggen dat de kans op zo'n grapje groot is. 8)

Victor Monza 2008

Citaat van: Franky R. op 20 november 2012 - 13:31:35
Citaat van: Kootje op 20 november 2012 - 06:24:57
Citaat van: Jeroen op 19 november 2012 - 20:26:00
Ging over Narain, die Vettel een beetje ophield.

Uit zijn woorden maak ik eerder op dat hij op DRS doelt.

"Unbelievable how silly this formula 1 is these days, with this stupid overtake."

Vorig raceweekend maakte hij er nog dankbaar gebruik van, nu zat hij aan de kant waar de klap(pen) viel(en).
En dan ineens gaan lopen klagen. ::)
Tja, dan vind ik het niet vreemd dat oa. Jacques Villeneuve Vettel uitmaakt voor huilbaby... 8)
Het gaat hier over een gesprek over de boordradio waar dan een stukje uitgelicht wordt, wat dan door journalisten opgepimpt wordt tot een event. Mensen zeggen wel meer rare dingen in het heet van de strijd.

Franky R.

Citaat van: Victor Monza 2008 op 21 november 2012 - 23:00:52
Citaat van: Franky R. op 20 november 2012 - 13:31:35
Citaat van: Kootje op 20 november 2012 - 06:24:57
Citaat van: Jeroen op 19 november 2012 - 20:26:00
Ging over Narain, die Vettel een beetje ophield.

Uit zijn woorden maak ik eerder op dat hij op DRS doelt.

"Unbelievable how silly this formula 1 is these days, with this stupid overtake."

Vorig raceweekend maakte hij er nog dankbaar gebruik van, nu zat hij aan de kant waar de klap(pen) viel(en).
En dan ineens gaan lopen klagen. ::)
Tja, dan vind ik het niet vreemd dat oa. Jacques Villeneuve Vettel uitmaakt voor huilbaby... 8)
Het gaat hier over een gesprek over de boordradio waar dan een stukje uitgelicht wordt, wat dan door journalisten opgepimpt wordt tot een event. Mensen zeggen wel meer rare dingen in het heet van de strijd.
Maar het comment van Villeneuve gaat niet alleen maar over dit stukje...Maar het gedrag van Vettel op zich...

Victor Monza 2008

#186
Citaat van: Franky R. op 21 november 2012 - 23:34:07
Citaat van: Victor Monza 2008 op 21 november 2012 - 23:00:52
Citaat van: Franky R. op 20 november 2012 - 13:31:35
Citaat van: Kootje op 20 november 2012 - 06:24:57
Citaat van: Jeroen op 19 november 2012 - 20:26:00
Ging over Narain, die Vettel een beetje ophield.

Uit zijn woorden maak ik eerder op dat hij op DRS doelt.

"Unbelievable how silly this formula 1 is these days, with this stupid overtake."

Vorig raceweekend maakte hij er nog dankbaar gebruik van, nu zat hij aan de kant waar de klap(pen) viel(en).
En dan ineens gaan lopen klagen. ::)
Tja, dan vind ik het niet vreemd dat oa. Jacques Villeneuve Vettel uitmaakt voor huilbaby... 8)
Het gaat hier over een gesprek over de boordradio waar dan een stukje uitgelicht wordt, wat dan door journalisten opgepimpt wordt tot een event. Mensen zeggen wel meer rare dingen in het heet van de strijd.
Maar het comment van Villeneuve gaat niet alleen maar over dit stukje...Maar het gedrag van Vettel op zich...
Heb dat artikel opgesnord, blijkbaar ligt de blamage tijdens zijn nachtelijke stint op Le Mans nog zwaar op zijn maag, waar hij door te voorzichtig rijden op een doorweekte piste de leiding definitief moest afstaan aan Audi. Dit terzijde, wie gedroeg zich het meest matuur na de curva grande, Vettel 2011 of Alonso 2012, Abu Dhabi 2010 vergeten? Vitaly heeft er nog steeds nachtmerries van. Het gedrag van Alonso wordt omschreven als psychologische oorlogsvoering ( rijden tegen Newey en andere onzin), Dat van Vettel zou dan kinderachtig zijn, kom nou. Alonso is anders ook geen vrolijke Hans als het tegenzit, de lichaamstaal voor het podium sprak ook boekdelen, maar ja in dezelfde kamer staan met die twee snotneuzen die je een plaats in de galerij der allergrootsten door de neus boren.

Franky R.

CitaatAlonso is anders ook geen vrolijke Hans als het tegenzit, de lichaamstaal voor het podium sprak ook boekdelen, maar ja in dezelfde kamer staan met die twee snotneuzen die je een plaats in de galerij der allergrootsten door de neus boren.


Tja, Villeneuve is wie hij is...Ik moest hard lachen toen hij Button en Massa bekritiseerde, die vervolgens hem in een stofwolk achterlieten.


Maar dat van Alonso ging op het WK. Vettel ging door het lint tegenover Karthikeyan "Komkommer"   die er niets aan kon doen...En Vettel weigerde aan introspectie te doen, terwijl hij ook niet vrij ging. Tja...dan kun je verwachten dat er wrevel ontstaat...

Fabian

Ik vind Vettel een geweldige coureur, maar als er iets gaat zoals hij het niet wil dan is het een gigantisch irritant ventje af en toe. Daar ben ik een beetje klaar mee. Accepteer het en ga verder. Dat zeuren en zeiken van Vettel is echt irritant en ik irriteer me er aan. Dat doet niks af aan zijn geweldige talent en prestaties overigens.

Victor Monza 2008

Citaat van: Fabian op 22 november 2012 - 00:30:09
Ik vind Vettel een geweldige coureur, maar als er iets gaat zoals hij het niet wil dan is het een gigantisch irritant ventje af en toe. Daar ben ik een beetje klaar mee. Accepteer het en ga verder. Dat zeuren en zeiken van Vettel is echt irritant en ik irriteer me er aan. Dat doet niks af aan zijn geweldige talent en prestaties overigens.
Wel ik denk dat alle toppers dat irritante hebben als iets niet gaat zoals ze willen, hun fans reageren in diezelfde zin: het gedrag van hun poulain wordt vergoelijkt,eenzelfde gedrag van de rechtstreekse concurrent ergert hen. Mijn kind, schoon kind of iets dergelijks. That's all part of the game.

Kootje

#190
Citaat van: Victor Monza 2008 op 21 november 2012 - 23:00:52
Het gaat hier over een gesprek over de boordradio waar dan een stukje uitgelicht wordt, wat dan door journalisten opgepimpt wordt tot een event. Mensen zeggen wel meer rare dingen in het heet van de strijd.

Denk jij echt dat ze hele gesprekken aan het voeren zijn ?? Ik dacht het niet hé.
Dit is gewoon precies wat Vettel zei, niets meer niets minder.


Citaatwie gedroeg zich het meest matuur na de curva grande, Vettel 2011 of Alonso 2012, Abu Dhabi 2010 vergeten? Vitaly heeft er nog steeds nachtmerries van. Het gedrag van Alonso wordt omschreven als psychologische oorlogsvoering ( rijden tegen Newey en andere onzin), Dat van Vettel zou dan kinderachtig zijn, kom nou. Alonso is anders ook geen vrolijke Hans als het tegenzit, de lichaamstaal voor het podium sprak ook boekdelen, maar ja in dezelfde kamer staan met die twee snotneuzen die je een plaats in de galerij der allergrootsten door de neus boren.

Klopt, Alonso is niets anders dan Vettel, maar daar hadden we 't nu niet over.
Het feit dat Alonso zich ook als verwende baby gedraagt, is geen excuus voor Vettel's gehuil.

Victor Monza 2008

Citaat van: Kootje op 22 november 2012 - 06:49:00
Citaat van: Victor Monza 2008 op 21 november 2012 - 23:00:52
Het gaat hier over een gesprek over de boordradio waar dan een stukje uitgelicht wordt, wat dan door journalisten opgepimpt wordt tot een event. Mensen zeggen wel meer rare dingen in het heet van de strijd.

Denk jij echt dat ze hele gesprekken aan het voeren zijn ?? Ik dacht het niet hé.
Dit is gewoon precies wat Vettel zei, niets meer niets minder.


Citaatwie gedroeg zich het meest matuur na de curva grande, Vettel 2011 of Alonso 2012, Abu Dhabi 2010 vergeten? Vitaly heeft er nog steeds nachtmerries van. Het gedrag van Alonso wordt omschreven als psychologische oorlogsvoering ( rijden tegen Newey en andere onzin), Dat van Vettel zou dan kinderachtig zijn, kom nou. Alonso is anders ook geen vrolijke Hans als het tegenzit, de lichaamstaal voor het podium sprak ook boekdelen, maar ja in dezelfde kamer staan met die twee snotneuzen die je een plaats in de galerij der allergrootsten door de neus boren.

Klopt, Alonso is niets anders dan Vettel, maar daar hadden we 't nu niet over.
Het feit dat Alonso zich ook als verwende baby gedraagt, is geen excuus voor Vettel's gehuil.
Blijkbaar is uw perceptie van dit akkefietje anders dan de mijne, waarvan akte.