Round 19: United States Grand Prix 2012

Gestart door Enzo, 13 november 2012 - 12:03:21

« vorige - volgende »

Fabian

Lachen die hoed. Mooie race met redelijk wat actie. Schumacher reed alleen maar achteruit vandaag...

rafael25

Op Sky zeiden ze dat volgende week een regenrace kan worden (60% kans): laat maar komen

Fabian

Citaat van: rafael25 op 18 november 2012 - 22:25:10
Op Sky zeiden ze dat volgende week een regenrace kan worden (60% kans): laat maar komen
Inderdaad. Hopen dat Vettel dan verdrinkt....  ;) ;) ;)

robbert

kan de race ook niet live zien, wellicht zal ik niet op tijd terug zijn van de 6daagse van gent. Maar ja dan kijk ik hem op een ander moment. En regenrace.... Moet ik toch eerst zien, wellicht zal de regenkansen tegen de race terug verminderd zijn. Zou er anders veel te goed uit zien voor alonso

rafael25

Citaat van: Fabian op 18 november 2012 - 22:25:47
Citaat van: rafael25 op 18 november 2012 - 22:25:10
Op Sky zeiden ze dat volgende week een regenrace kan worden (60% kans): laat maar komen
Inderdaad. Hopen dat Vettel dan verdrinkt....  ;) ;) ;)
Jammer dat Mclaren geen betrouwbare auto gemaakt heeft, hij kon anders nog steeds meedoen met de WK(Singapore,Abu Dhabi en Spa-Francorchamps) dat zijn 75 punten, heel Jammer >:( >:( >:( >:(

Enzo

#155
Citaat van: Fabian op 18 november 2012 - 22:21:39
Lachen die hoed. Mooie race met redelijk wat actie. Schumacher reed alleen maar achteruit vandaag...
Hoe genant... Volgens zijn engineer had Schumacher enorm graining op zijn achterbanden, de hele race door.
Belachelijk prestatie weer van Mercedes, 13de en 14de.... ;D

MSC asks if there was anything unusual with the last tyre set. Engineer confirms, "left rear graining and abrasion"
https://twitter.com/F1PitRadio

Enzo

Het was wel echt glibberen vandaag, alsof ze op ijs reden af en toe.

Franky R.

Citaat van: robbert op 18 november 2012 - 22:27:29
kan de race ook niet live zien, wellicht zal ik niet op tijd terug zijn van de 6daagse van gent. Maar ja dan kijk ik hem op een ander moment. En regenrace.... Moet ik toch eerst zien, wellicht zal de regenkansen tegen de race terug verminderd zijn. Zou er anders veel te goed uit zien voor alonso
Het heeft wel vaker goed uit gezien voor Alonso... :P
;)

0634

Citaat van: Gerard op 18 november 2012 - 19:27:11
Als Red Bull hetzelfde doet (bij Webber) is het effect weg... Beetje triest vind ik het
Pakte geweldig uit. Alonso had vanaf de goede kant een superstart!

0634

Overigens werkte DRS hier perfect! Niet te makkelijk, wel behulpzaam, niet meer dan dat. Zo hoort het! :)

T.Nuvolari

Ik heb genoten van deze GP en van het nieuwe circuit. Die oosterse circuits met al hun pracht en praal zijn misschien mooi om zien, maar dit circuit deed mij meer dan al die andere. Afgaande op deze GP is deze race voor mij een blijver.

Franky R.

Citaat van: M@rc op 19 november 2012 - 08:44:28
Ik heb genoten van deze GP en van het nieuwe circuit. Die oosterse circuits met al hun pracht en praal zijn misschien mooi om zien, maar dit circuit deed mij meer dan al die andere. Afgaande op deze GP is deze race voor mij een blijver.
Je doelt op Abu Dhabi? Ja, dat was meer pracht en praal dan een racebaan. Ik was prettig verrast door alle inhaalmogelijkheden in Austin.


Maar ik moet wel een nuance leggen...Het feit dat de baan glad was én dat Pirelli een veilige keuze maakte, zorgden er ook voor dat de heren naar hartenlust konden stampen...


Maar ik 'keur' Austin goed...Het is IMHO en beetje een gemoderniseerde versie van Turkije. Ook die baan is flink heuvelachtig met tal van blinde bochten. Jammer dat Bernie de circus niet meer in Turkije laat rijden.

Jehoentelaar

Ik heb genoten gisteren! Hele mooie baan, publiek massaal aanwezig, leuke race en de spanning is er nog steeds. Bring on Brazil! 8)

rafael25


FernandoAlonso

Laat de regen maar komen dit weekend in Brazilië!!
Ben benieuwd hoe het dan uitpakt voor Vettel en Alonso :)
FA: "We Will Fight Untill The End."