Conditie Perez niet goed genoeg voor McLaren

Gestart door Enzo, 20 november 2012 - 20:24:29

« vorige - volgende »

Figge

Citaat van: gloudiesaurus op 21 november 2012 - 02:37:42
Vodafone/ Telmex zou elkaar dat niet bijten? Twee Telecom - maatschappijen. Dus vraag me of dat een reden is voor McLaren om hem te nemen...

Wie zal het zeggen. Dit jaar waren er wel geruchten dat Vodafone het contract met McLaren voortijdig wilde beeindigen...
Telmex zou een mooie opvolger zijn...

Kootje

#16
@ Viktor Monza 2008,

Ik weet niet of je het bewust doet en er 'n door mij niet begrepen achterliggende gedachte achter zit, mocht dit zo zijn dan bij voorbaat mijn excuses, maar het is McLaren niet Mac Laren ???

Victor Monza 2008

Citaat van: Kootje op 21 november 2012 - 16:12:45
@ Viktor Monza 2008,

Ik weet niet of je het bewust doet en er 'n door mij niet begrepen achterliggende gedachte achter zit, mocht dit zo zijn dan bij voorbaat mijn excuses, maar het is McLarenniet Mac Laren ???
Much obliged, even er niet bij met de aandacht.

Franky R.

Eerder dit seizoen was ik van mening dat Perez Massa had moeten vervangen, tegenwoordig mag die Perez gewoon lekker bij Sauber blijven. Ik geef hierbij toe dat ik 180 graden draai qua mening over Perez.

Fabian

Citaat van: Franky R. op 21 november 2012 - 23:31:05
Eerder dit seizoen was ik van mening dat Perez Massa had moeten vervangen, tegenwoordig mag die Perez gewoon lekker bij Sauber blijven. Ik geef hierbij toe dat ik 180 graden draai qua mening over Perez.
Dat is snel Franky. Perez is er sinds zijn overstap niet meer helemaal bij met zijn kop, maar hij kan nog steeds racen. Hij is het echt niet verleerd, maar zijn aandacht is er niet meer helemaal. Daarnaast hebben de andere teams Sauber bijgehaald. Ik ben benieuwd naar wat Perez gaat laten zien in de McLaren.

Franky R.

Citaat van: Fabian op 21 november 2012 - 23:47:48
Citaat van: Franky R. op 21 november 2012 - 23:31:05
Eerder dit seizoen was ik van mening dat Perez Massa had moeten vervangen, tegenwoordig mag die Perez gewoon lekker bij Sauber blijven. Ik geef hierbij toe dat ik 180 graden draai qua mening over Perez.
Dat is snel Franky. Perez is er sinds zijn overstap niet meer helemaal bij met zijn kop, maar hij kan nog steeds racen. Hij is het echt niet verleerd, maar zijn aandacht is er niet meer helemaal. Daarnaast hebben de andere teams Sauber bijgehaald. Ik ben benieuwd naar wat Perez gaat laten zien in de McLaren.
Als Perez nu al zijn kop niet bij zijn werk kan houden, dus punten scoren voor Sauber...Hoe moet het straks met alle media- en sponsoraandacht bij McLaren?


Ooit een reportage gezien van Vicki Butler-Henderson over Lewis. Zijn dag van tot op de minuut gepland. Ik moet maar zien dat Perez dit aankan....


En over de auto...Kobayashi heeft in dezelfde periode 24 punten gepakt, waar Perez zit te knoeien.

Fabian

Citaat van: Franky R. op 21 november 2012 - 23:59:29
Als Perez nu al zijn kop niet bij zijn werk kan houden, dus punten scoren voor Sauber...Hoe moet het straks met alle media- en sponsoraandacht bij McLaren?
Ja dat zal even wennen zijn voor Perez. Hij zal meer aandacht krijgen, maar die tijd moet je hem ook gunnen.

Citaat van: Franky R. op 21 november 2012 - 23:59:29
En over de auto...Kobayashi heeft in dezelfde periode 24 punten gepakt, waar Perez zit te knoeien.
Dat is waar. Zal ik ook niet ontkennen, maar dat podium in Japan hielp wat dat betreft wel met de punten maar dat is natuurlijk de verdienste van Kamui. Kamui zal nu ook wel moeten presteren. Zijn stoeltje komt in gevaar. Maar wat dat betreft heb je absoluut gelijk.

Franky R.

Ja, hij moet idd. wel wennen...Maar Perez rijd nu al twee jaar F1. En ik dacht juist dat zijn overstap naar McLaren hem rustiger zou maken. Nu gebeurt het tegenovergestelde, dan ga ik mij afvragen of Ferrari toch gelijk had wat Perez betreft.


En achteraf ging het wel erg snel, nadat Hamilton werd aangekondigd als vervanger van Schumi...Te snel voor een team dat altijd wil strijden voor het WK. Zelfs Force India en Sauber zijn geduldiger.

Fabian

Citaat van: Franky R. op 22 november 2012 - 00:07:53
Ja, hij moet idd. wel wennen...Maar Perez rijd nu al twee jaar F1. En ik dacht juist dat zijn overstap naar McLaren hem rustiger zou maken. Nu gebeurt het tegenovergestelde, dan ga ik mij afvragen of Ferrari toch gelijk had wat Perez betreft.
Of Ferrari gelijk gaat krijgen zullen we volgend jaar zien!

Citaat van: Franky R. op 22 november 2012 - 00:07:53
Zelfs Force India en Sauber zijn geduldiger.
Ik denk dat dat te maken heeft met andere belangen voor het team. Force India en Sauber zien allebei het liefste een coureur komen die een zak met geld meeneemt. Zij zullen goed kijken naar een coureur die aardig kan rijden en geld meebrengt. Zij zullen wat dat betreft meerdere opties hebben en zorgvuldig een keus willen maken.

Natuurlijk zal men bij McLaren ook een zorgvuldige keus hebben gemaakt, maar zij kijken naar het talent. Perez was op dat moment een logische keus en werd ook bij Ferrari genoemd. McLaren was de concurrentie te snel af en wilde Perez graag hebben omdat het een talent is. Ze hadden ook kunnen kiezen voor een Hulkenberg of di Resta, maar ik denk dat ze bij McLaren al langer wisten dat Lewis weleens kon vertrekken. Ze zullen daar vast wel over nagedacht hebben en zullen de opties besproken hebben. Uiteindelijk viel hun keus op Perez en omdat Perez ook in verband werd gebracht met Ferrari hebben ze snel gehandeld bij McLaren.

Victor Monza 2008

Citaat van: Fabian op 22 november 2012 - 00:13:23
Citaat van: Franky R. op 22 november 2012 - 00:07:53
Ja, hij moet idd. wel wennen...Maar Perez rijd nu al twee jaar F1. En ik dacht juist dat zijn overstap naar McLaren hem rustiger zou maken. Nu gebeurt het tegenovergestelde, dan ga ik mij afvragen of Ferrari toch gelijk had wat Perez betreft.
Of Ferrari gelijk gaat krijgen zullen we volgend jaar zien!

Citaat van: Franky R. op 22 november 2012 - 00:07:53
Zelfs Force India en Sauber zijn geduldiger.
Ik denk dat dat te maken heeft met andere belangen voor het team. Force India en Sauber zien allebei het liefste een coureur komen die een zak met geld meeneemt. Zij zullen goed kijken naar een coureur die aardig kan rijden en geld meebrengt. Zij zullen wat dat betreft meerdere opties hebben en zorgvuldig een keus willen maken.

Natuurlijk zal men bij McLaren ook een zorgvuldige keus hebben gemaakt, maar zij kijken naar het talent. Perez was op dat moment een logische keus en werd ook bij Ferrari genoemd. McLaren was de concurrentie te snel af en wilde Perez graag hebben omdat het een talent is. Ze hadden ook kunnen kiezen voor een Hulkenberg of di Resta, maar ik denk dat ze bij McLaren al langer wisten dat Lewis weleens kon vertrekken. Ze zullen daar vast wel over nagedacht hebben en zullen de opties besproken hebben. Uiteindelijk viel hun keus op Perez en omdat Perez ook in verband werd gebracht met Ferrari hebben ze snel gehandeld bij McLaren.
Waarschijnlijk zullen de economische belangen ook meespelen, crisis ook in het f1-wereldje. Ferrari zal ook wel begerig naar de Mexicaanse geldzakken gelonkt hebben ( Fiat overleefd dank zij Chrysler, het orderboekje van Ferrari zelf is ook serieus dunner geworden, enkel de specials zijn direct uitverkocht, maar dat klienteel wordt alleen maar rijker door de crisis ). Op het moment dat Perez moest tekenen stond Alonso met een comfortabele voorsprong op 1 en zoals we allen de allergie van Fernando voor een tweede gelijkwaardige piloot kennen uit zijn McLaren-periode zou dit wel eens de reden kunnen zijn waarom Ferrari te lang getalmd heeft.