GP van Hongarije

Gestart door Supermariobros, 29 juli 2007 - 10:33:41

« vorige - volgende »

FerrariMan

Citaat van: Racerke007 op 02 augustus 2007 - 22:43:11
Citaat van: Schumi till infinity op 02 augustus 2007 - 16:44:14
Citaat van: Franky op 02 augustus 2007 - 08:05:38
Citaat van: Racerke007 op 01 augustus 2007 - 23:38:09
Op welke post zal de F1 uitgezonden worden trouwens op de gewone kabel? Want als Sporza het aankondigt dan geven ze ze toch ineens op den vrt of omgekeerd ... ziek wordt je ervan. En tja La Une en La Deux hebben me dat ook al gelapt.  >:(

Dan moet je een Digibox of digicorder van telenet kopen... Dan kan je in de gids precies kijken waar en wanneer ze het uitzenden.


Jij hebt telenet aandelen zeker? Dat staat zelfs in de simpelste gazet ::)

Citaat van: Racerke007 op 01 augustus 2007 - 23:38:09
Op welke post zal de F1 uitgezonden worden trouwens op de gewone kabel? Want als Sporza het aankondigt dan geven ze ze toch ineens op den vrt of omgekeerd ... ziek wordt je ervan. En tja La Une en La Deux hebben me dat ook al gelapt.  >:(
Maakt dat zo een verschil? Dan zap je toch gewoon over :-\~Trouwens, wat ze op voorhand vrijgeven klopt doorgaans.

Dan zap ik idd maar ik kan mijn video niet opbellen dat ie moet switchen hé ... .
edit sorry Jasper, net jouw nieuwe reactie pas gelezen  :-[

Ok in de simpelste gazet... ? Wie zend het uit van de walen en vlamingen? Kijken we achteraf even of het klopte ...  ;)

Ferrari 2010

Citaat van: Jasper op 02 augustus 2007 - 20:19:15
Citaat van: Schumi till infinity op 02 augustus 2007 - 16:44:14
Citaat van: Racerke007 op 01 augustus 2007 - 23:38:09
Op welke post zal de F1 uitgezonden worden trouwens op de gewone kabel? Want als Sporza het aankondigt dan geven ze ze toch ineens op den vrt of omgekeerd ... ziek wordt je ervan. En tja La Une en La Deux hebben me dat ook al gelapt.  >:(
Maakt dat zo een verschil? Dan zap je toch gewoon over :-\

Als je iets verder had gelezen, dan had je geweten dat het ging om instellingen voor de videorecorder en dat hij dus zelf niet thuis zal zijn.
Excusez-moi, had erover gelezen.

Citaat van: Racerke007 op 02 augustus 2007 - 22:43:11

Ok in de simpelste gazet... ? Wie zend het uit van de walen en vlamingen? Kijken we achteraf even of het klopte ...  ;)
Voor zover ik het in de GvA heb zien staan klopte het steeds. Oké, das nu niet de simpelste gazet, maar ik veronderstel at elke krant toch dezelfde info doorkrijgt. Daarnaast lijkt me dat wat op de site van de zender staat toch steeds zou moeten kloppen?
Quiznet.eu - Test je kennis over Formule 1 en andere onderwerpen met een quiz!.

scho0634

Ondertussen zijn de illegale Mac's wel weer lekker vlotjes in Hongarije.

scho0634

De Honda's zijn weer hopeloos off the pace. Hoe is het toch mogelijk.

Waar besteden zij toch al die miljoenen aan?

Racerke007

T wordt een goede race.  :)

Jasper

Citaat van: 0634 op 03 augustus 2007 - 22:22:56
De Honda's zijn weer hopeloos off the pace. Hoe is het toch mogelijk.

Waar besteden zij toch al die miljoenen aan?

Aan de planeet en haar voortbestaan. ^^

Racerke007

La Une staat geprogrammeert trouwens ...

Ferrari 2010

Dit ziet er al wat beter uit, Massa op 1 na de laatste trainingen :P
Quiznet.eu - Test je kennis over Formule 1 en andere onderwerpen met een quiz!.

Ferrari 2010

Alonso heeft afgedaan. Voor mijn part mag hij vertrekken, wat hij zonet heeft geflikt is respectloos, deze man verdient dan ook geen respect meer. 0% respect heb ik nog voor hem.
Quiznet.eu - Test je kennis over Formule 1 en andere onderwerpen met een quiz!.

bogief1

Hij leverde het bewijs dat hij enorm schrik heeft van Lewis.
Tactisch heeft het hem de pole geleverd, maar op menselijk vlak was het heel zwak.
A new chapter will begin soon: Bruno Senna

dj Peter

Yess, Ferrari op één en twee... zij het dan wel met de grijze versies van hun auto.   :P

alonsolover

Alonso pole,
Hamilton 2 des.
Massa 14 e

Het word een spannende race ;)

Eric

Ik zou niet graag in de schoenen willen staan van Alonso  :o  ;D

Nu ja...ergens heeft hij nu aangetoond dat ze bij McLaren een favoriet hebben, zie niet in waarom hij dat deed anders...

Misschien kunnen we nu een topic openen over Alonso zoals deze van Albers?  ;D

alonsolover

Citaat van: Eric op 04 augustus 2007 - 15:22:32
Ik zou niet graag in de schoenen willen staan van Alonso  :o  ;D

Nu ja...ergens heeft hij nu aangetoond dat ze bij McLaren een favoriet hebben, zie niet in waarom hij dat deed anders...

Misschien kunnen we nu een topic openen over Alonso zoals deze van Albers?  ;D

Omdat hij stil stond voor Hamilton in de pitstop,
Hamilton kon ook nog een paar toeren gereden hebben om een goede tijd neer te zetten

Ferrari 2010

Citaat van: Eric op 04 augustus 2007 - 15:22:32
Ik zou niet graag in de schoenen willen staan van Alonso  :o  ;D

Nu ja...ergens heeft hij nu aangetoond dat ze bij McLaren een favoriet hebben, zie niet in waarom hij dat deed anders...

Misschien kunnen we nu een topic openen over Alonso zoals deze van Albers?  ;D
Alonso is gewoonweg zwak, hij is zoals een klein kind dat te weinig aandacht krijgt. Ik vind het in ieder geval zeer zwak van hem, dit is absoluut een, 2-voudige dan nog wel, wereldkampioen niet waardig!! Ik denk dat het daar nu wel oorlog is, als ik Hamilton was, kwam hij daar niet gemakkelijk mee weg.
Quiznet.eu - Test je kennis over Formule 1 en andere onderwerpen met een quiz!.