GP van Hongarije

Gestart door Supermariobros, 29 juli 2007 - 10:33:41

« vorige - volgende »

janke

Citaat van: Schumi till infinity op 04 augustus 2007 - 15:45:37
Ik geloof Alonso niet, voordien werd hij ook door het team tegengehouden, toen echter wel dmv de lollypopman, volgns mij was dit op eigen initiatief. Overigens, wat maakt het uit dat die Ferrari er voor zit, hij had zich even goed op de baan wat kunnen laten afzakken, dat er wat meer afstand tussen hem en KR kwam, zo had Lewis zonder problemen zen pitstop tijdig kunnen afwerken.
Ik ook niet, als je 10x in je spiegels kijkt en je ziet je maat staan. Ik heb dit al eerder in een ander topic gezet, die man is de arrogantie ten top, over alles verheven. Daar was MS maar een lieve jongen bij. Een coureur in de Quali te weinig brandstof meegeven is toch ook een lachertje. Maar door al het geouwehoer vond ik Kimi vanmiddag best goed. Maar ja Heidfeld toch ook? En waar komen die Toyota's vandaan? Hebben die ook info van Ferrari, geintje. En die Rosberg dat wordt een goeie, net z'n ouwe, gas geven. Honda tja. Spyker daar hebben we het maar niet over met hun nieuwe topcoureur.
Some things are too important to be left in the past.

FerrariMan

De stewards zullen het onderzoeken, lees ik.

Weer maar eens; 'ik ben benieuwd'.

Jasper

Eerlijk gezegd hoop ik op een gridstraf voor Alonso, ik wil Hamilton als wereldkampioen en niet Fernando. En bij de constructeurs hebben we toch nog overschot (voorlopig). :P

janke

Some things are too important to be left in the past.

FerrariMan

Citaat van: Jasper op 04 augustus 2007 - 17:49:40
Eerlijk gezegd hoop ik op een gridstraf voor Alonso, ik wil Hamilton als wereldkampioen en niet Fernando. En bij de constructeurs hebben we toch nog overschot (voorlopig). :P
Ik denk dat voorlopig wel voor eeuwig is.  :)

Supermariobros

De FIA wil het radioverkeer horen tussen Alonso en het team, als het opzettelijk was van Alonso wordt hij van de eerste naar de laatste plaats teruggezet.

Als het opzettelijk is van Alonso is het bijzonder smerig en heel laag bij de grond.

FerrariMan

Citaat116) b) If, in the opinion of the stewards, a driver deliberately stops on the circuit or impedes another driver in any way during the qualifying practice session his times will be cancelled . In this case, a team will not be able to appeal against the steward's decision.

janke

Citaat van: KoningMan op 04 augustus 2007 - 18:42:53
Citaat116) b) If, in the opinion of the stewards, a driver deliberately stops on the circuit or impedes another driver in any way during the qualifying practice session his times will be cancelled . In this case, a team will not be able to appeal against the steward's decision.
Ik heb totaal geen problemen met engels lezen, schrijven en praten, maar zo'n zinnetje kun je toch wel vertalen voor de forummers die dat niet kunnen.Is toch een kleine moeite.
Some things are too important to be left in the past.

FerrariMan

#83
Citaat van: janke op 04 augustus 2007 - 19:00:42
Citaat van: KoningMan op 04 augustus 2007 - 18:42:53
Citaat116) b) If, in the opinion of the stewards, a driver deliberately stops on the circuit or impedes another driver in any way during the qualifying practice session his times will be cancelled . In this case, a team will not be able to appeal against the steward's decision.
Ik heb totaal geen problemen met engels lezen, schrijven en praten, maar zo'n zinnetje kun je toch wel vertalen voor de forummers die dat niet kunnen.Is toch een kleine moeite.
Kort samengevat; in de weg lopen is gelijk aan billenkoek.

Als je toch zo'n medeleven hebt met de niet-verstaanders, dan had je het zelf ook al kunnen vertalen voor ze.  ;)

Trouwens, hoe meer ik erover denk, hoe meer ik verwacht dat het allemaal de fout is van Alonso's race-team. (het interne team dan)

janke

Ik heb geen enkel medeleven, dat slaat ook nergens op, en ik ga jou post toch niet vertalen.
Some things are too important to be left in the past.

FerrariMan


bogief1

1. Waarom riep Dennis eigenlijk Alonso's persoonlijke trainer bij hem, die heeft toch niks te maken met dergelijke beslissingen in een Gp-weekend?

2. Is Webber nu gestraft? Die hielde Kovalainen op, die op zijn beurt Yamamoto blokkeerde.

A new chapter will begin soon: Bruno Senna

FerrariMan

Citaat van: bogief1 op 04 augustus 2007 - 19:10:37
1. Waarom riep Dennis eigenlijk Alonso's persoonlijke trainer bij hem, die heeft toch niks te maken met dergelijke beslissingen in een Gp-weekend?

2. Is Webber nu gestraft? Die hielde Kovalainen op, die op zijn beurt Yamamoto blokkeerde.


Omdat er blijkbaar een vorm van communicatie was tussen Alonso en die persoon. Uit andere 'bronnen' lees ik dat die man niet alleen de persoonlijke trainer van Alonso is maar dat hij ook degene is die de pitborden voor hem toont.

Dit stukje lijkt mij dan ook weer aannemelijk:
CitaatAccording to Antonio Lobato's information (he had been speaking with Fernando just some minutes before the qualifyings started) the agreement in McLaren was that, ir order to get the pole, one of the two drivers would have an extra-lap in those circuits which were shorter than 1.25 (correcting myself now, I stated it was 1.30). Because Nurburgring was longer than that (you wouldn't have fuel enough to make an extra-lap), Hungaroring was the next circuit for Fernando (Hamilton had it on Silverstone). But it seemed that Fernando confessed him than the team preferred Hamilton to have this extra-lap instead Fernando. At the moment Lobato went to the TV cabinets, it was not decided yet, although the feeling was that Hamilton would be favoured. From this theory, everything that happened later (the anger of Dennis and the disappointment in Hamilton, the happiness of Fernando) seemed to fit with it. One way or another, Fernando 'disobbeyed' team-orders.
Helaas ga ik dit niet allemaal vertalen. Als het juist is, dan zal het snel in de Nederlandstalige pers verschijnen.

janke

Citaat van: KoningMan op 04 augustus 2007 - 19:08:16
Citaat van: janke op 04 augustus 2007 - 19:06:06
Ik heb geen enkel medeleven
Ongevoeligaard!
Dat woord is eerder op jou van toepassing, lees je eigen post.
Some things are too important to be left in the past.

Jasper

Citaat van: KoningMan op 04 augustus 2007 - 18:42:53
Citaat116) b) If, in the opinion of the stewards, a driver deliberately stops on the circuit or impedes another driver in any way during the qualifying practice session his times will be cancelled . In this case, a team will not be able to appeal against the steward's decision.

Interesting... :)

En janke, hou het tof. ;)