Ralf Schumacher: The End?

Gestart door Tim C, 31 mei 2007 - 12:02:25

« vorige - volgende »

Bij welk team zal Ralf volgend jaar aan de slag gaan?

Williams
Force India
Prodrive (eventueel)
pensioen

Ferrari 2010

Mja, enkele weken terug las ik nog dat hij de voorkeur wou geven aan Indische rijders, we zullen zien, maar Narain is nu eenmaal ook geen slechte rijder hé ;) Hij heeft overigens een jaar rij-ervaring en een jaar (of zijn dat er al 2?) testervaring.
Quiznet.eu - Test je kennis over Formule 1 en andere onderwerpen met een quiz!.

Karre

voor een man bijna op pensioen, kan deze topic nog tellen. 150 (+1) posts.
Ik heb het al gezegd en zeg het nog 's, Ralf gaat nr Williams

_Makke_

Citaat van: Karre op 11 oktober 2007 - 20:54:28
voor een man bijna op pensioen, kan deze topic nog tellen. 150 (+1) posts.
Ik heb het al gezegd en zeg het nog 's, Ralf gaat nr Williams

Dat zou me niet verbazen moest Ralf daar naartoe gaan. Toch zie ik hem liever verdwijnen uit de F1, zodat een jong talent wat ervaring kan opdoen. Ik heb het nooit echt gehad voor de jongste Schumacher, ik denk niet dat we er veel met verliezen. Toch heb ik respect voor zijn lange carriere in de F1, dat kan niet iedereen voorleggen.

scho0634

Ralf wil in de Formule 1 actief blijven
'Met verschillende teams in gesprek'


[12-10] Ralf Schumacher gaat er niet vanuit dat hij volgend weekend in Brazilië zijn laatste race in de Formule 1 rijdt. Hij is in gesprek met meerdere teams en het is zijn doel ook volgend jaar aan de start te verschijnen.


Nog één race voor Toyota en dan zit het erop.De Duitse coureur tekende met grootse plannen een contract bij Toyota. Beide partijen zouden samen de weg naar de top bestormen en het was niet de vraag of, maar wanneer de eerste race werd gewonnen. Het liep alleen anders.

Na drie teleurstellende seizoenen – waarin hij slechts drie podiumplaatsen scoorde – maakte Ralf bekend het team de rug toe te keren. Een nieuwe werkgever heeft hij nog niet gevonden en het is onduidelijk of bijvoorbeeld Spyker op zijn diensten zit te wachten.

,,Het is zeker mijn doel om in de Formule 1 actief te blijven", benadrukt de nu nog Toyota-coureur in gesprek met ITV. ,,We praten met verschillende partijen, maar ik kan natuurlijk niet zeggen wie dat zijn."

Volgens de jongste Schumacher is dit voor hem het ideale moment om een frisse start te maken bij een ander team. ,,De verwachtingen waren erg hoog toen we begonnen, maar beide partijen hebben hun doelen niet kunnen bereiken."

,,Als je dan ook nog eens het gevoel hebt dat het niet de juiste kant op gaat, dan is het volgens mij alleen maar eerlijk om je plek op te geven en iemand anders de kans te gunnen."

Het is zeker niet uitgesloten dat Ralf ook in Brazilië naast het podium eindigt. Dat zou betekenen dat hij voor het eerst in zijn loopbaan een seizoen afsluit zonder op het podium te hebben gestaan.

KVN


Karre

Nine of F1's eleven teams have answered "no" to whether they would consider accommodating Toyota refugee Ralf Schumacher in 2008.

Only Super Aguri and Williams would not comment, according to the German Sunday newspaper Bild am Sonntag.

Ok , het is wederom een bericht van in Bild, maar toch...

TimoGlockfan

Het zal williams wel worden zeker.
Timo's nieuwe helm.

Karre

Schumacher: "Het enige wat ik er nu over kan zeggen is dat ik volgend jaar absoluut in de Formule 1 zal racen."

De uitspraken van Ralf Schumacher doen vermoeden dat hij al een contract voor 2008 heeft. "Ik ben niet bezorgd", vertelt de Duitser. "Ik weet dingen waardoor ik rustig kan gaan slapen. Ik vrees niet voor mijn toekomst. Voordat ik naar Toyota ging in 2005 moest ik dat ook een half jaar geheim houden, nu kan ik er eveneens niet meer over kwijt."

lees tss de regels en je ziet dat schumacher idd een contractje op zak heeft voor 2008!
al degene die ervan overtuigd waren dat hij niet meer op de grid zou staan, sliep sliep!

Gods Gift

#157
Ach, Ralf is ook zeker niet de slechtste coureur in het veld. Van mij mag die ook wel blijven.
Als je terug denkt aan zijn BMW Williams tijd heeft hij toch wel het een en ander laten zien.


When I want your opinion, I'll remove the duct tape.

Gods Gift

Maar ook wel wat dieptepunten:







When I want your opinion, I'll remove the duct tape.

Ferrari 2010

Waarom zijn dat dieptepunten? :-\ Ok, het zijn zaken die beter niet gebeuren, maar zijn deze crashes de fout van Ralf? Iedereen crasht wel eens, de ene heeft meer geluk dan de andere. Michael Schumacher heeft ook zen been gebroken, is dat dan een dieptepunt? Ok, das geen goed stuk in je carriere, maar dat is geen domme fout ofzo, dit is F1 en daarin gebeuren er nu eenmaal soms zware crashes...
Quiznet.eu - Test je kennis over Formule 1 en andere onderwerpen met een quiz!.

Gods Gift

Citaat van: Ferrari 2007 op 17 oktober 2007 - 07:53:11
Waarom zijn dat dieptepunten? :-\ Ok, het zijn zaken die beter niet gebeuren, maar zijn deze crashes de fout van Ralf? Iedereen crasht wel eens, de ene heeft meer geluk dan de andere. Michael Schumacher heeft ook zen been gebroken, is dat dan een dieptepunt? Ok, das geen goed stuk in je carriere, maar dat is geen domme fout ofzo, dit is F1 en daarin gebeuren er nu eenmaal soms zware crashes...

Yep, zo bedoelde ik het ook....
Maar dit zijn dus de opvallende momenten uit zijn carriere die hij liever niet had meegemaakt.
Ongeacht waar de fout lag natuurlijk.
When I want your opinion, I'll remove the duct tape.

Karre

Citaat van: Gods Gift op 16 oktober 2007 - 22:43:12
Ach, Ralf is ook zeker niet de slechtste coureur in het veld. Van mij mag die ook wel blijven.
Als je terug denkt aan zijn BMW Williams tijd heeft hij toch wel het een en ander laten zien.




Die link had ik ook al gepost  ;)
toch leuk om te weten dat andere mensen nog de kwaliteiten van ralf weten te apprecieren

scho0634

Citaat van: Karre op 17 oktober 2007 - 19:24:25
Citaat van: Gods Gift op 16 oktober 2007 - 22:43:12
Ach, Ralf is ook zeker niet de slechtste coureur in het veld. Van mij mag die ook wel blijven.
Als je terug denkt aan zijn BMW Williams tijd heeft hij toch wel het een en ander laten zien.




Die link had ik ook al gepost  ;)
toch leuk om te weten dat andere mensen nog de kwaliteiten van ralf weten te apprecieren

Oh, ik denk dat de meesten wel weten dat Ralf een goede coureur is. Niets meer, niets minder.

Karre

Citaat van: 0634 op 17 oktober 2007 - 19:57:05
Citaat van: Karre op 17 oktober 2007 - 19:24:25
Citaat van: Gods Gift op 16 oktober 2007 - 22:43:12
Ach, Ralf is ook zeker niet de slechtste coureur in het veld. Van mij mag die ook wel blijven.
Als je terug denkt aan zijn BMW Williams tijd heeft hij toch wel het een en ander laten zien.




Die link had ik ook al gepost  ;)
toch leuk om te weten dat andere mensen nog de kwaliteiten van ralf weten te apprecieren

Oh, ik denk dat de meesten wel weten dat Ralf een goede coureur is. Niets meer, niets minder.

mss weten ze dat wel, maar mss willen ze het niet weten

Citaat van: bogief1 op 31 mei 2007 - 17:56:24
Ralf heeft nooit echt iets getoond in de F1, met een goeie wagen kunnen er veel winnen...


Citaat van: meatball op 31 mei 2007 - 19:30:05
Ralf zit enkel in de f1 door zijn achternaam,dus voor mij, ander en beter.

Citaat van: 0634 op 01 juni 2007 - 18:37:52
Ik zal er niet rouwig om zijn als hij gaat. Best een redelijke coureur, maar geen enkele meerwaarde voor de sport. Hij heeft Toyota ondanks zijn ervaring niets kunnen brengen.

Citaat van: 0634 op 09 juni 2007 - 20:36:29
Als ie zo doorgaat is zijn eind in de F1 idd nabij. 6-0 inmiddels in het voordeel van Trulli.
En vandaag reed Ralf ook echt weer kansloos. Ze hebben dan misschien een probleem met de voorwielophanging, maar daar heeft Trulli dan ook last van. En die rijd gewoon naar Q1.

Citaat van: Tim op 23 augustus 2007 - 01:17:55
Omdat Toyota slecht is, maar Ralf slechter. Het hangt er dus van af of de rest nog erger is ;)

Citaat van: Ike Racing op 23 augustus 2007 - 09:22:14
Persoonlijk denk ik dat het geen verlies is als RS ermee stopt. Hij is in de F1 gekomen dank zij zijn familienaam. Als hij een goede auto heeft dan presteerd hij ook goed, maar welke rijder in de F1 doet dat niet? Het verschil zijn de rijders die met een mindere auto toch nog een goed resultaat neerzetten en eerlijk gezegd is RS in mijn ogen niet de man die dat kan waarmaken.


Citaat van: Racerke007 op 24 augustus 2007 - 23:04:02
Eruit met hem ...

Citaat van: Racerke007 op 10 september 2007 - 23:13:26
Niks te Toro Rosso, niks te DTM, buiten ermee!! Als er iemand is die te ver overschat is en zijn salaris niet verdiend is het Ralf wel.

Citaat van: janke op 11 september 2007 - 02:25:10
Van mij mag hij gaan vissen. ;)

Citaat van: meatball op 02 oktober 2007 - 21:08:37
Welk team dat prestaties kan leveren wil hem ,gratis of niet?

Citaat van: meatball op 02 oktober 2007 - 21:19:20
Er zijn er nu betere zijn tijd is voorbij.

Citaat van: _Makke_ op 12 oktober 2007 - 14:46:14
Toch zie ik hem liever verdwijnen uit de F1

I think i've made my point, shame on you!

scho0634

Zoals ik al zei; een goede rijder, niets meer en niets minder. Zeker geen topper. Valt een beetje in de catagorie Fisico, Barrichello. Carriere, die oot hoopvol begon, gaat als een nachtkaars uit. Vanmij mag ie blijven, maar als hij gaat vind ik het ook best. Zijn genoeg rijders die zijn plek in kunnen vullen. Maar verder best een aardige loopbaan.