Ralf Schumacher: The End?

Gestart door Tim C, 31 mei 2007 - 12:02:25

« vorige - volgende »

Bij welk team zal Ralf volgend jaar aan de slag gaan?

Williams
Force India
Prodrive (eventueel)
pensioen

Jasper

Williams is met geld zeker te vermurwen hoor. Neem bijvoorbeeld de zaak-Button van 2 jaar geleden, daar is ook een jong talent van Williams afgekocht.

Karre

Jasper kan je dat even verduidelijken aub? Ik heb geen flauw benul van wat Jenson Button met Williams had te maken 2 jaar terug?

Jasper

Van wat ik me nog herinner, ik kan er hier en daar een beetje naast zitten: Button had een contract met Williams (daar is hij ook gebdebuteerd), maar werd na 1 seizoen uitgeleend aan Benetton, dat dan veranderde n Renault. Daarna verhuisde hij naar Honda, maar ik denk dat zijn contract met Williams nog doorliep. Button was dan met Williams overeengekomen dat hij in 2006 voor Williams zou rijden, maar hij wou daarvan afzien. In een maandenlang durend proces werd dan beslist dat Button zijn eigen contract met Williams moest afkopen zodat hij bij Honda kon blijven.

Karre

Zonde, was beter bij Williams gebleven, Rosberg en hem in 1 team had mooi geweest. hopelijk doet honda het volgend seizoen beter want naar het schijnt gaat die williams volgend jaar potten breken!

Karre

Ralf liet toch wel een paar mooie dingen zien in China, ondanks zijn vroege spin. Valt jammergenoeg later dan weer uit...

Karre

Hah, wat zei ik? Wurz buiten! komaan Ralf!  ;D

Karre

Het is niet onwaarschijnlijk dat de jongere broer van Michael Schumacher volgend jaar voor de renstal van Vijay Mallya uitkomt. Schumacher heeft al verschillende gesprekken gehad met de Indiase miljardair. Spykers huidige Technisch Directeur, Mike Gascoyne, is bovendien geen onbekende voor de Duitser. In 2005 en 2006 werkten de twee samen bij Toyota, maar ook toen Ralf in 1998 voor Jordan reed.

bron: www.autosport.be

Hah, als die nr Spyker vertrekt, zou ik dat nog niet eens zo slecht vinden! Daar hebben ze allesins de middelen om de wagen competitief te maken(nugoed, toyota ook precies)

Ferrari 2010

Mja, in het silly season bezoekt elke rijder die een zitje zoekt wel meerdere malen de verschillende teambazen lijkt me, dus niets speciaals. Uiteraard gaat Mallya hem niet direct de laan uit sturen, je weet nooit wat er ooit nog van gaan komen, maar van enkele gesprekken tot een zitje, das nog een eind hoor. (Waarmee ik niet wil zeggen dat het niet mogelijk is)
Quiznet.eu - Test je kennis over Formule 1 en andere onderwerpen met een quiz!.

Karre

Als schumacher echt wil, kan hij zeker nog op de grid staan volgend seizoen. Hij kan nr Williams, Spyker of nr Prodrive want daar zijn immers de plaatsen nog vrij....

Ferrari 2010

Citaat van: Karre op 09 oktober 2007 - 20:56:54
Als schumacher echt wil, kan hij zeker nog op de grid staan volgend seizoen. Hij kan nr Williams, Spyker of nr Prodrive want daar zijn immers de plaatsen nog vrij....
Mja, daarom willen ze hem nog niet hé. Feit is dat er volgend jaar 2 plaatstjes bijkomen, wat uiteraard in zijn voordeel speelt, maar dan nog. Ik denk dat Williams die Toyota-Japanner wel neemt, bij Spyker zal Khartikhejan (of hoe schrijf je dat weeral) de plaats naast Sutil gaan invullen veronderstel ik. Dus dan is enkel prodrive nog vrij, een team dat met een McLaren wagen en Mercedes motor zal gaan rijden (naar alle waarschijnlijkheid), slecht zullen ze dus niet presteren, maar wie gaan zij in dienst nemen? Glock wil ook nog een plekje, hij lijkt me meer kans te maken dan Ralf, en ook Picquet wil koste wat koste rijden ...
Quiznet.eu - Test je kennis over Formule 1 en andere onderwerpen met een quiz!.

Jasper

Schumacher naar Spyker was eigenlijk zowat het eerste waar ik aan dacht toen hij zijn vertrek naar Toyota aankondigde. Ralf dénkt dat ze bij Spyker het geld en de middelen hebben om een degelijke wagen te bouwen (en waarom niet? Gascoyne als hoofd-chassis en Ferrari's onder de motorkap), Spyker kan wel wat ervaring van een oudere rijder gebruiken na altijd vrij nieuwe rijders te hebben gehad als Albers, Sutil, Yamamoto, Monteiro, en testrijders als Van Der Garde en andere jonge telgen waarmee wel werd geëxperimenteerd op zoek naar talent, maar die misschien niet genoeg bagage hebben/hadden om mee een wagen te ontwikkelen.

Karre

Bij Prodrive kan hij allesins niet meer terecht, die staan volgend seizoen waarschijnlijk toch niet op de grid...

Ferrari 2010

Citaat van: Karre op 10 oktober 2007 - 08:47:51
Bij Prodrive kan hij allesins niet meer terecht, die staan volgend seizoen waarschijnlijk toch niet op de grid...
Mja, ze zeggen van wel, maar zolang het nieuwe concorde akkoord er niet is kan je dat moeilijk zeker zeggen. Het is in ieder geval te laat om nu nog een volledig nieuw team in een fabriek te gaan plaatsen. Soit, als blijkt dat prodrive volgend jaar niet op de grid staat, denk ik dat Ralf afgedaan heeft...
Quiznet.eu - Test je kennis over Formule 1 en andere onderwerpen met een quiz!.

Gods Gift

Denk dat hij volgend jaar bij India Orange Mol rijd, samen met Narain Kartikhiane.....
When I want your opinion, I'll remove the duct tape.

amp

Citaat van: Gods Gift op 10 oktober 2007 - 14:57:50
Denk dat hij volgend jaar bij India Orange Mol rijd, samen met Narain Kartikhiane.....


Ik denk niet dat Narain Karthikeyan voor Vijay Mallya zal rijden, aangezien Vijay zich niet zal laten leiden door de nationaliteit van de rijder maar wel door de kwaliteit.

bron : http://www.planet-f1.com/story/0,18954,3213_2793037,00.html

Ik kan natuurlijk ook volledig verkeerd zijn, maar das mijn gedacht.