Ralf Schumacher: The End?

Gestart door Tim C, 31 mei 2007 - 12:02:25

« vorige - volgende »

Bij welk team zal Ralf volgend jaar aan de slag gaan?

Williams
Force India
Prodrive (eventueel)
pensioen

TimoGlockfan

Timo's nieuwe helm.

meatball

When I see an Alfa Romeo go by, I tip my hat

scho0634

Het is mij eigenlijk een beetje onduidelijk wat we nou eigenlijk moeten zien. Een bellende Ralf? En dus? En pratende Mallaya? Een Red Bull logo? Een bandenstapel? Een bordje met nr. 18 erop?

Ik zie het ff niet, hoor.

Karre

dat was niet de enige foto die ik vond met mallya en schumacher op minder dan 1m van elkaar, er staan er zeker nog op f1.com

scho0634

Ja, dus? De paddock is klein. Iedereen praat wel eens met elkaar. Ik zag vlak voor de start de zoon van Jean Todt praten met Hamilton. Zegt toch niks?

meatball

Citaat van: 0634 op 23 oktober 2007 - 21:06:50
Ja, dus? De paddock is klein. Iedereen praat wel eens met elkaar. Ik zag vlak voor de start de zoon van Jean Todt praten met Hamilton. Zegt toch niks?
Waarschijnlijk zijn vader verkocht aan McLaren te vervanging van Dennis ;)
When I see an Alfa Romeo go by, I tip my hat

scho0634

Of misschien had ie nog een mooi 780 pagina's tellend Ferrari boek over de 2007 auto te koop ..... :D

Karre

Even kijken hoeveel mensen Walfie geloven als hij zegt dat hij er volgend jaar nog bij is.

Jasper

Ralf is de geknipte man voor Force India: iemand met ervaring die misschien wel over zijn top heen is, maar heel veel kan bijbrengen bij de ontwikkeling en afstelling van een wagen. Ik denk ook niet dat Williams nog op zoek is naar een type Ralf.

Karre

Citaat van: Jasper op 25 oktober 2007 - 13:27:25
Ik denk ook niet dat Williams nog op zoek is naar een type Ralf.

Mochten ze Rosberg ook nog eens verliezen, wie zetten ze dan volgens jou in die 2 wagens? Das een goeie poll!

Ferrari 2010

Als hij volgend haar rijdt, is dat bij Prodrive, Force india zit toch al vol overigens?
Quiznet.eu - Test je kennis over Formule 1 en andere onderwerpen met een quiz!.

Tim C

Was hier al geen topic over?

Ferrari 2010

Heb je gelijk in Tim, sluiten die handel!
Quiznet.eu - Test je kennis over Formule 1 en andere onderwerpen met een quiz!.

Tim C