Christijan Albers is een smerige en vuile rijder

Gestart door QMaverick, 17 februari 2007 - 18:08:18

« vorige - volgende »

Michel

Verstappen? Die mag verder met jonge gasten op de vuist gaan in de karting. Verstappens reactie tijdens de laatste manche van het BK Karting was gewoon triest.

FerrariMan

Citaat van: Michel op 02 juli 2007 - 23:28:59
Verstappen? Die mag verder met jonge gasten op de vuist gaan in de karting. Verstappens reactie tijdens de laatste manche van het BK Karting was gewoon triest.
Verte eensl...

KVDracer

Citaat van: FerrariMan op 03 juli 2007 - 11:57:57
Citaat van: Michel op 02 juli 2007 - 23:28:59
Verstappen? Die mag verder met jonge gasten op de vuist gaan in de karting. Verstappens reactie tijdens de laatste manche van het BK Karting was gewoon triest.
Verte eensl...

Waarom weet ik niet, maar hij heeft terug agressie gebruikt op een medekarter. Ik was net te laat toegekomen om het te zien gebeuren.

janke

#78
Als Verstappen en Albers net zo snel reden als dat ze praten waren het topcoureurs. Maar dat doen ze niet. Dan heeft Doornbos meer kansen en kwaliteiten. Nederland en de F1 wordt nooit wat ben ik het niet mee eens. Je moet niet alles over één kam scheren, toch? Wat onze zuiderburen aangaat, die krijgen het tot nu toe nog niet eens spits om een fatsoenlijk A1GP- Team neer te zetten. Na Boutsen was het in de F1 toch ook niets. En die Jan Hylen is toch ook maar middelmaat vind ik. In de ChampCars laat hij tot nu toe ook weinig of niks zien. Eigenlijk komt Belgié en Nederland wat F1 betreft tot nu toe veel tekort.
Some things are too important to be left in the past.

f1columns.nl

Citaat van: ivan_ op 01 juli 2007 - 18:15:05
de commentator op de vrt zei: zo dom, zo dom, zo dom, zo dom.... niet alleen arogant maar ook nog dom de nederlander,  :D

geef jan hylen een kans bij spyker zou ik zeggen

Tja, dat de Nederlander Albers dom is, dat is duidelijk en arrogant zal ik ook niet bestrijden. Jan Hijlen doet t ook niet slecht in Champcar, dus ik ben ervoor om Albers eruit te gooien en Heylen te halen!
Liever een goede Belg, dan een slechte Nederlander!
Met sportieve groet,
webmaster @ f1columns.nl

janke

Sorry, maar die Jan Heylen is toch ook niet byzonder net als Albers ook niet goed genoeg voor de F1. In de Champcar rijdt hij ook niet de sterren van de hemel. Dit kun je toch ook niet zien als een goede staat van dienst.
De jonge Belg maakt indruk als hij na een aantal jaren gekart te hebben in 2001 een finale plaats bij het Formule Ford Festival in Brands Hatch haalt. In 2002 wint hij de race zelfs. Colin Kolles haalt Heylen binnen bij zijn F3 en laat hem de F3 Euroseries rijden, deze stap lijkt echter teveel en halverwege het seizoen zit Heylen zonder team. In 2004 komt Heylen uit voor Astromega in de FIA F3000 maar ook dit avontuur is van korte duur, na 4 races is Heylen weg bij het team en komt hij kort daarna in actie in de Duitse F3. Hierin is hij heer en meester en eindigt hij als 3e algemeen met 6 overwinningen. Het eenzitter verhaal houdt daarna op en Heylen stapt over naar de Megane Trophy. Deze serie bevalt hem beter en hij pakt dan ook de titel. Een aantal testen in verschillende klassen volgen totdat Heylen zijn debuut maakt in de Champ Cars tijdens de Long Beach GP. Bron: ChampCar.nl. Net als Albers die deed een beetje in de DTM en de Duitse F3. Volgens mij alle 2 niet goed genoeg voor de F1.
Some things are too important to be left in the past.

f1columns.nl

Dat Jan Heijlen geen winnaar is op dit moment, dat is duidelijk. Maar echt beroerd dopet hij het toch ook weer niet. Ik moet toegevn niet zo op de hoogte te zijn van zijn carriere, maar zo slechts is hij niet volgens mij.
Albers deed het in DTM stukken beter dan in F1. Daar streed hij om overwinningen en het kampioenschap, al haalde hij dat tweemaal net niet. En dat is typerend voor de inwoiner van Antwerpen. Het is het altijd net niet...

Jammer, maar helaas.
Ik zie Robert Doornbos graag in F1 terugkeren. Die man heeft talent, is intelligent en sympathiek! Hij heeft alles mee. Goeie vent die het kan maken in F1.
Met sportieve groet,
webmaster @ f1columns.nl

meatball

Citaat van: f1columns.nl op 04 juli 2007 - 19:33:34
Dat Jan Heijlen geen winnaar is op dit moment, dat is duidelijk. Maar echt beroerd dopet hij het toch ook weer niet. Ik moet toegevn niet zo op de hoogte te zijn van zijn carriere, maar zo slechts is hij niet volgens mij.
Albers deed het in DTM stukken beter dan in F1. Daar streed hij om overwinningen en het kampioenschap, al haalde hij dat tweemaal net niet. En dat is typerend voor de inwoiner van Antwerpen. Het is het altijd net niet...

Jammer, maar helaas.
Ik zie Robert Doornbos graag in F1 terugkeren. Die man heeft talent, is intelligent en sympathiek! Hij heeft alles mee. Goeie vent die het kan maken in F1.
Volledig mee eens,Albers heeft zijn kans gehad,dus waarom Doornbos geen kans geven ik verwacht hem ook veel beter
When I see an Alfa Romeo go by, I tip my hat

QMaverick

Citaat van: meatball op 08 juli 2007 - 16:24:53
Citaat van: f1columns.nl op 04 juli 2007 - 19:33:34
Dat Jan Heijlen geen winnaar is op dit moment, dat is duidelijk. Maar echt beroerd dopet hij het toch ook weer niet. Ik moet toegevn niet zo op de hoogte te zijn van zijn carriere, maar zo slechts is hij niet volgens mij.
Albers deed het in DTM stukken beter dan in F1. Daar streed hij om overwinningen en het kampioenschap, al haalde hij dat tweemaal net niet. En dat is typerend voor de inwoiner van Antwerpen. Het is het altijd net niet...

Jammer, maar helaas.
Ik zie Robert Doornbos graag in F1 terugkeren. Die man heeft talent, is intelligent en sympathiek! Hij heeft alles mee. Goeie vent die het kan maken in F1.
Volledig mee eens,Albers heeft zijn kans gehad,dus waarom Doornbos geen kans geven ik verwacht hem ook veel beter

Hahaha... Niet dus... Niet met een Spyker... Zo slecht is Albers niet, het komt hem alleen niet aanwaaien...
QMaverick 350KM/H is not enough!

http://www.oskam1.nl

Ferrari 2010

Hij is op non actief gezet omdat zen geld op was. Logisch, wie wil nu iemand sponsoren die zen tankinstallatie stuk rijdt... De dikste nek is er eindlijk tussen uit!
Quiznet.eu - Test je kennis over Formule 1 en andere onderwerpen met een quiz!.

QMaverick

Citaat van: Schumi till infinity op 10 juli 2007 - 11:13:31
Hij is op non actief gezet omdat zen geld op was. Logisch, wie wil nu iemand sponsoren die zen tankinstallatie stuk rijdt... De dikste nek is er eindlijk tussen uit!

Nee, de dikste nek rijdt nog, dat is Alonso...
QMaverick 350KM/H is not enough!

http://www.oskam1.nl

Racerke007

Christian eruit en vanochtend Guido erin ....  8)

Er zal met Super Aguri een degelijk woordje gesproken zijn, zo kan er toch nog een hol-lander in de F1 blijven...  ;)

janke

Doornbos in een Spyker. Daar gaan we toch niet in geloven? Hij zou wel gek zijn om op deze manier zijn aardige reputatie op het spel te zetten.En inderdaad veel sneller als Albers en Sutil zal hij ook niet zijn. Die auto is gewoon bagger op dit moment. En dat zal ook nog wel zijn tijd duren. Als Spyker het in de F1 volhoudt.
Some things are too important to be left in the past.

Racerke007

Het is Robert Doornbos en niet Guido Doornbos .... dus Robert kunnen we deze zomer op het circuit van Zolder bewonderen  8)

bogief1

Volgens formule1RACEREPORT is Albers ontslagen, dus niet enkel op non-actief gezet.
A new chapter will begin soon: Bruno Senna