Christijan Albers is een smerige en vuile rijder

Gestart door QMaverick, 17 februari 2007 - 18:08:18

« vorige - volgende »

janke

#90
Net bekend geworden, Klien vervanger van Albers. Daar wordt je ook niet vrolijk van. Dit is te lezen op teletekst RTL door Michiel Mol bevestigd.
Some things are too important to be left in the past.

Racerke007

Het was een typische Hollander met ondertussen een Antwerpse mentaliteit... .
Klien zat daarjuist in Spa nog te testen maar niet in een Spyker.

Soit, Albers ga ik zeker niet missen.
Sutll maakt ook een pak fouten maar Albers is geen beginner meer en weet het toch altijd beter. Het pitsincident in Magny-Cours ... officiëel ontkent Spyker dat het hier iets mee te maken heeft en dat het om geld gaat maar zijn positie was al wankel... .

Bijnnnnaaa had die andere beginner vorig weekend hetzelfde gedaan trouwens, gelukkig voor hem schoot ie 'maar' een half metertje verder voor ie op de rem knalde. Had hem enkel wat tijd gekost.

Racerke007

Citaat van: niek op 24 februari 2007 - 20:11:16
Wie  van de twee heeft nog een F1 stoel bij een team voor 2007 dan zeg dat genoeg denk ik!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Deze quote was van februari over Villeneeuve en Doornbos gezegd.
Beide zijn heren met ballen die laten zien wat ze kunnen.

Akkoord: Albers heeft in den DTM bloedstollende zaken laten zien maar in de F1 heeft hij enkel maar lucht verkocht én gezeurt.

Eén ding ben ik blij om .... dat ik destijds geen aandelen in de Albers BV genomen heb.
Het plaatje zag er mooi uit. Ik wou het trouwens niet doen omdat ik fan ben of was: gewoon uit financieel oogpunt wou ik een graantje meepikken van 'mijn' sport. Ben ik uiteindelijk blij dat ik het niet gedaan heb ... .

meatball

When I see an Alfa Romeo go by, I tip my hat

janke

Citaat van: Racerke007 op 10 juli 2007 - 19:46:30
Het was een typische Hollander met ondertussen een Antwerpse mentaliteit... .
Klien zat daarjuist in Spa nog te testen maar niet in een Spyker.

Soit, Albers ga ik zeker niet missen.
Sutll maakt ook een pak fouten maar Albers is geen beginner meer en weet het toch altijd beter. Het pitsincident in Magny-Cours ... officiëel ontkent Spyker dat het hier iets mee te maken heeft en dat het om geld gaat maar zijn positie was al wankel... .

Bijnnnnaaa had die andere beginner vorig weekend hetzelfde gedaan trouwens, gelukkig voor hem schoot ie 'maar' een half metertje verder voor ie op de rem knalde. Had hem enkel wat tijd gekost.

Bevestiging van Klien staat al op Wikipedia. Maar waar maken we ons druk om of Klien daar gaat rijden . Die auto is niks en de coureur ook niet. Spyker is een dood geboren kind.Net als vroeger ATS, Rial, Brun Racing, Osella, Zakspeed en moet ik er nog meer noemen? Alleen maar veldvulling.
Some things are too important to be left in the past.

Jasper

Spyker is nog altijd wel het vervolg van Jordan, dat in 1999 meedeed voor de overwinningen en de titel. Niet echt een doodgeboren kind naar mijn mening...

Racerke007

Ze komen nu wel echt over als voddenmannen maar dat komt deels toch ook door het gestuntel van Albers en Sutl.

Klien kan constant rijden.


Voorlopig is het idd veldvulling maar als het F1 team overleeft wanneer de sportwagenafdeling falliet is dan kan het nog goed komen hoor. Ik ben in spanning aan t afwachten tot eind september wanneer alles doorgelicht is.

Veldvulling vindt ik het allerminst.
Dan zou je Williams ook zo moeten noemen wat ook ABSOLUUT niet is.
Voor mensen die pas F1 volgen kan ik geloven dat ze dit denken maar geloof me vrij: dat is niet het geval!!

dj Peter

Opgeruimd staat netjes, ben blij dat ie weg is, die arrogante hollander.

scho0634

Wat het er mee te maken heeft dat hij een Hollander is, snap ik niet helemaal.

Maar hij voegt weinig toe aan de F1. Kan ie lekker terug naar de DTM.

meatball

Citaat van: 0634 op 11 juli 2007 - 19:09:48
Wat het er mee te maken heeft dat hij een Hollander is, snap ik niet helemaal.

Maar hij voegt weinig toe aan de F1. Kan ie lekker terug naar de DTM.
Het volledige Spykerteam voegt niets toe aan de f1.
Nu zullen ze waarschijnlijk nog enkele 3e rangspiloten laten rijden en testen om de geldput te dichten en daarna de boeken dicht.
When I see an Alfa Romeo go by, I tip my hat

Racerke007

Citaat van: 0634 op 11 juli 2007 - 19:09:48
Wat het er mee te maken heeft dat hij een Hollander is, snap ik niet helemaal.

Maar hij voegt weinig toe aan de F1. Kan ie lekker terug naar de DTM.

Een nederlander is een inwoner uit nederland.
Albers is iemand afkomstig van nederland die enkel lucht verkoopt: een HOL-lander.
Hmmm laat maar.

Wel geen Klein in de Spyker gezien ... zal mijn 'gok' van Guido dan toch juist zijn.... hmmm lekker aftellen

Jasper

Citaat van: meatball op 11 juli 2007 - 20:47:12
Citaat van: 0634 op 11 juli 2007 - 19:09:48
Wat het er mee te maken heeft dat hij een Hollander is, snap ik niet helemaal.

Maar hij voegt weinig toe aan de F1. Kan ie lekker terug naar de DTM.
Het volledige Spykerteam voegt niets toe aan de f1.
Nu zullen ze waarschijnlijk nog enkele 3e rangspiloten laten rijden en testen om de geldput te dichten en daarna de boeken dicht.
* Jasper wijst naar Minardi

janke

#102
Citaat van: Jasper op 10 juli 2007 - 21:54:33
Spyker is nog altijd wel het vervolg van Jordan, dat in 1999 meedeed voor de overwinningen en de titel. Niet echt een doodgeboren kind naar mijn mening...

Wat heeft Jordan hiermee te maken? We hebben het toch over Spyker en niet over Midland en tich jaar geleden Jordan. Kun je ook wel zeggen dat Renault F1 een kind is van Benetton. En dan hebben we nog Tyrrell, Minardi. Allemaal nostalgie. Niet meer dan dat. ;)
Some things are too important to be left in the past.

janke

#103
Citaat van: Racerke007 op 11 juli 2007 - 10:21:28
Ze komen nu wel echt over als voddenmannen maar dat komt deels toch ook door het gestuntel van Albers en Sutl.

Klien kan constant rijden.


Voorlopig is het idd veldvulling maar als het F1 team overleeft wanneer de sportwagenafdeling falliet is dan kan het nog goed komen hoor. Ik ben in spanning aan t afwachten tot eind september wanneer alles doorgelicht is.

Veldvulling vindt ik het allerminst.
Dan zou je Williams ook zo moeten noemen wat ook ABSOLUUT niet is.
Voor mensen die pas F1 volgen kan ik geloven dat ze dit denken maar geloof me vrij: dat is niet het geval!!

Williams pakt punten en dan ben je geen veldvullig zoals Spyker. En Williams heeft een hele grote staat van dienst in de F1. En dat moet Spyker nog maar even laten zien. Ik vind het veldvulling, en STR gaat ook al diezelfde kant op. En over Honda zeg ik maar niets. Let wel mijn mening (van een vijftiger die al een jaartje of 37 F1 bij zijn hobby's heeft zitten en nog wel eens naar een race toegaat).

Uitslag 3de dag testen Spa.



Uitslag - Testweek Spa-Francorchamps - Spa-Francorchamps dag 3
Nr.         Coureur    Team    Band    Tijd    Verschil    Rnd.
1.    Finse    K. Räikkönen    Ferrari    B    1'47''042          69
2.    Poolse    R. Kubica    BMW Sauber    B    1'47''265    0'00''223     78
3.    Spaanse    F. Alonso    McLaren    B    1'47''645    0'00''603     75
4.    Australische    M. Webber    Red Bull Racing    B    1'47''699    0'00''657     44
5.    Italiaanse    G. Fisichella    Renault    B    1'47''724    0'00''682     76
6.    Oostenrijkse    A. Wurz    Williams    B    1'48''437    0'01''395     76
7.    Italiaanse    J. Trulli    Toyota    B    1'48''491    0'01''449     76
8.    Franse    S. Bourdais    Toro Rosso    B    1'48''585    0'01''543     91
9.    Japanse    T. Sato    Super Aguri    B    1'48''610    0'01''568     99
10.    Braziliaanse    R. Barrichello    Honda    B    1'48''704    0'01''662     81
11.    Oostenrijkse    C. Klien    Spyker F1    B    1'49''119    0'02''077     63

Die andere HOL-lander moet nog even wachten. Vandaag toch Klien. En Kubica /BMW hebben het goed gedaan bij deze test op SPA.
Some things are too important to be left in the past.

scho0634

Citaat van: meatball op 11 juli 2007 - 20:47:12
Citaat van: 0634 op 11 juli 2007 - 19:09:48
Wat het er mee te maken heeft dat hij een Hollander is, snap ik niet helemaal.

Maar hij voegt weinig toe aan de F1. Kan ie lekker terug naar de DTM.
Het volledige Spykerteam voegt niets toe aan de f1.
Nu zullen ze waarschijnlijk nog enkele 3e rangspiloten laten rijden en testen om de geldput te dichten en daarna de boeken dicht.

Ik vind Sutil geen 3e rangs piloot. En verder, vooralsnog voegt Spyker niet veel toe. Dat klopt. En het zal mij, als Nederlander, werkelijk een worst wezen of er een NLs team in de F1 rijd. Maar ik denk dat een nieuw team wel een kans moet krijgen. Het duurt jaren voor je aansluiting kan vinden bij de rest. Als je die al vind (zie Minardi of BAR die die aansluiting nooit hebben gevonden). Over een paar jaar kan jij pas beoordelen of een team een toegevoegde waarde is of niet. Tenzij jij een kristallen bol hebt natuurlijk.

Citaat van: Racerke007 op 11 juli 2007 - 22:10:08
Citaat van: 0634 op 11 juli 2007 - 19:09:48
Wat het er mee te maken heeft dat hij een Hollander is, snap ik niet helemaal.

Maar hij voegt weinig toe aan de F1. Kan ie lekker terug naar de DTM.

Een nederlander is een inwoner uit nederland.
Albers is iemand afkomstig van nederland die enkel lucht verkoopt: een HOL-lander.
Hmmm laat maar.


Inderdaad... Laat maar.