Christijan Albers is een smerige en vuile rijder

Gestart door QMaverick, 17 februari 2007 - 18:08:18

« vorige - volgende »

Supermariobros

Citaat van: janke op 12 juli 2007 - 19:18:39
Citaat van: Racerke007 op 11 juli 2007 - 10:21:28
Ze komen nu wel echt over als voddenmannen maar dat komt deels toch ook door het gestuntel van Albers en Sutl.

Klien kan constant rijden.


Voorlopig is het idd veldvulling maar als het F1 team overleeft wanneer de sportwagenafdeling falliet is dan kan het nog goed komen hoor. Ik ben in spanning aan t afwachten tot eind september wanneer alles doorgelicht is.

Veldvulling vindt ik het allerminst.
Dan zou je Williams ook zo moeten noemen wat ook ABSOLUUT niet is.
Voor mensen die pas F1 volgen kan ik geloven dat ze dit denken maar geloof me vrij: dat is niet het geval!!

Williams pakt punten en dan ben je geen veldvullig zoals Spyker. En Williams heeft een hele grote staat van dienst in de F1. En dat moet Spyker nog maar even laten zien. Ik vind het veldvulling, en STR gaat ook al diezelfde kant op. En over Honda zeg ik maar niets. Let wel mijn mening (van een vijftiger die al een jaartje of 37 F1 bij zijn hobby's heeft zitten en nog wel eens naar een race toegaat).

Uitslag 3de dag testen Spa.



Uitslag - Testweek Spa-Francorchamps - Spa-Francorchamps dag 3
Nr.         Coureur    Team    Band    Tijd    Verschil    Rnd.
1.    Finse    K. Räikkönen    Ferrari    B    1'47''042          69
2.    Poolse    R. Kubica    BMW Sauber    B    1'47''265    0'00''223     78
3.    Spaanse    F. Alonso    McLaren    B    1'47''645    0'00''603     75
4.    Australische    M. Webber    Red Bull Racing    B    1'47''699    0'00''657     44
5.    Italiaanse    G. Fisichella    Renault    B    1'47''724    0'00''682     76
6.    Oostenrijkse    A. Wurz    Williams    B    1'48''437    0'01''395     76
7.    Italiaanse    J. Trulli    Toyota    B    1'48''491    0'01''449     76
8.    Franse    S. Bourdais    Toro Rosso    B    1'48''585    0'01''543     91
9.    Japanse    T. Sato    Super Aguri    B    1'48''610    0'01''568     99
10.    Braziliaanse    R. Barrichello    Honda    B    1'48''704    0'01''662     81
11.    Oostenrijkse    C. Klien    Spyker F1    B    1'49''119    0'02''077     63

Ze stonden al op de hoofdpagina om 19u. 07 ;)

meatball

Citaat van: 0634 op 12 juli 2007 - 19:53:14
Citaat van: meatball op 11 juli 2007 - 20:47:12
Citaat van: 0634 op 11 juli 2007 - 19:09:48
Wat het er mee te maken heeft dat hij een Hollander is, snap ik niet helemaal.

Maar hij voegt weinig toe aan de F1. Kan ie lekker terug naar de DTM.
Het volledige Spykerteam voegt niets toe aan de f1.
Nu zullen ze waarschijnlijk nog enkele 3e rangspiloten laten rijden en testen om de geldput te dichten en daarna de boeken dicht.

Ik vind Sutil geen 3e rangs piloot. En verder, vooralsnog voegt Spyker niet veel toe. Dat klopt. En het zal mij, als Nederlander, werkelijk een worst wezen of er een NLs team in de F1 rijd. Maar ik denk dat een nieuw team wel een kans moet krijgen. Het duurt jaren voor je aansluiting kan vinden bij de rest. Als je die al vind (zie Minardi of BAR die die aansluiting nooit hebben gevonden). Over een paar jaar kan jij pas beoordelen of een team een toegevoegde waarde is of niet. Tenzij jij een kristallen bol hebt natuurlijk.

Citaat van: Racerke007 op 11 juli 2007 - 22:10:08
Citaat van: 0634 op 11 juli 2007 - 19:09:48
Wat het er mee te maken heeft dat hij een Hollander is, snap ik niet helemaal.

Maar hij voegt weinig toe aan de F1. Kan ie lekker terug naar de DTM.

Een nederlander is een inwoner uit nederland.
Albers is iemand afkomstig van nederland die enkel lucht verkoopt: een HOL-lander.
Hmmm laat maar.


Inderdaad... Laat maar.
Ik beweer niet dat Sutil 3e rangs is ,maar dat men na het ontslag van Albers,niet opzoek gaat naar een goede piloot maar naar geld.
When I see an Alfa Romeo go by, I tip my hat

scho0634

tja, dat is het eeuwige probleem van de kleine teams...betalende rijders...

Racerke007

CitaatOver een paar jaar kan jij pas beoordelen of een team een toegevoegde waarde is of niet. Tenzij jij een kristallen bol hebt natuurlijk.

Inderdaad ... om nu even te gaan roepen dat STR en Spyker veldvullling is is .... hmmm
Wat zei men dan begin dit jaar? Dat Red Bull, STR, Spyker én Super Aguri veldvulling waren ... .
Het is niet dat als er een auto een punt pakt dat dat dan ineens een goede auto is en geen veldvulling meer is.

Stel dat er nog maar 16 autos rijden: dan heb je hetzelfde als de Champcar, een klein veld. Buiten dat je minder auto's ziet is er minder spanning want: er moet minder 'gelapt' worden: doordat mensen op een ronde gezet worden is er niet enkel het feit dat ze in de weg kunnen rijden. Maar dat je ook kan kijken hoe de koploper ermee omgaat en hierdoor tijd wint of verliest.
Als je enkel maar een rode of een ziveren bolide wil zien dan moet je het digitaal kanaal nemen zodat je de hele nammidag op jouw favoriete coureur zijn schouder kan zitten. Maar gun ons alsjeblieft jouw 'veldvulling'!

janke

Ik gun je alles, eerlijk Raceke. Ook die veldvulling. F1 is voor mij niet alleen gebaseerd op rood en zilver en weet ik welke kleuren meer. Maar we zullen wel zien hoe het allemaal afloopt met Spyker. Ik voorspel weinig goeds. En ik ga ook niet op een coureur zijn schouder zitten. Daar heb ik echt de tijd niet voor. Het is maar racen en snelle auto's. Wel leuk natuurlijk maar niet meer dan dat. Maar ieder zijn mening en daar moet je een beetje respect voor hebben. Als we allemaal dezelfde kant op keken, was dit forum ook niet nodig. ;)
Some things are too important to be left in the past.

Ferrari 2010

Citaat van: Jasper op 12 juli 2007 - 18:48:26
Citaat van: meatball op 11 juli 2007 - 20:47:12
Citaat van: 0634 op 11 juli 2007 - 19:09:48
Wat het er mee te maken heeft dat hij een Hollander is, snap ik niet helemaal.

Maar hij voegt weinig toe aan de F1. Kan ie lekker terug naar de DTM.
Het volledige Spykerteam voegt niets toe aan de f1.
Nu zullen ze waarschijnlijk nog enkele 3e rangspiloten laten rijden en testen om de geldput te dichten en daarna de boeken dicht.
* Jasper wijst naar Minardi
Weet je nu nog niet dat wijzen onbeleefd is?!? Kan één van de admins aub ingrijpen, een ban lijkt me hier wel op zen plaats!
Quiznet.eu - Test je kennis over Formule 1 en andere onderwerpen met een quiz!.

Eric

Citaat van: Schumi till infinity op 13 juli 2007 - 16:39:30
Citaat van: Jasper op 12 juli 2007 - 18:48:26
Citaat van: meatball op 11 juli 2007 - 20:47:12
Citaat van: 0634 op 11 juli 2007 - 19:09:48
Wat het er mee te maken heeft dat hij een Hollander is, snap ik niet helemaal.

Maar hij voegt weinig toe aan de F1. Kan ie lekker terug naar de DTM.
Het volledige Spykerteam voegt niets toe aan de f1.
Nu zullen ze waarschijnlijk nog enkele 3e rangspiloten laten rijden en testen om de geldput te dichten en daarna de boeken dicht.
* Jasper wijst naar Minardi
Weet je nu nog niet dat wijzen onbeleefd is?!? Kan één van de admins aub ingrijpen, een ban lijkt me hier wel op zen plaats!

een ban is te ver gaan...maar we zullen hem op strafkamp sturen
;)

FerrariMan

Citaat van: Eric op 13 juli 2007 - 17:17:57
Citaat van: Schumi till infinity op 13 juli 2007 - 16:39:30
Citaat van: Jasper op 12 juli 2007 - 18:48:26
Citaat van: meatball op 11 juli 2007 - 20:47:12
Citaat van: 0634 op 11 juli 2007 - 19:09:48
Wat het er mee te maken heeft dat hij een Hollander is, snap ik niet helemaal.

Maar hij voegt weinig toe aan de F1. Kan ie lekker terug naar de DTM.
Het volledige Spykerteam voegt niets toe aan de f1.
Nu zullen ze waarschijnlijk nog enkele 3e rangspiloten laten rijden en testen om de geldput te dichten en daarna de boeken dicht.
* Jasper wijst naar Minardi
Weet je nu nog niet dat wijzen onbeleefd is?!? Kan één van de admins aub ingrijpen, een ban lijkt me hier wel op zen plaats!

een ban is te ver gaan...maar we zullen hem op strafkamp sturen
;)
...naar Nederland.

scho0634

Nou, dan heeft ie geluk! Het wordt dit weekend hier eindelijk mooi zomers weer ;)

FerrariMan

Citaat van: 0634 op 13 juli 2007 - 22:09:28
Nou, dan heeft ie geluk! Het wordt dit weekend hier eindelijk mooi zomers weer ;)
Hier ook. (ook al is het hier toch heel erg dicht bij de Nederlandse grens)

Jasper

Citaat van: janke op 12 juli 2007 - 19:07:52
Citaat van: Jasper op 10 juli 2007 - 21:54:33
Spyker is nog altijd wel het vervolg van Jordan, dat in 1999 meedeed voor de overwinningen en de titel. Niet echt een doodgeboren kind naar mijn mening...

Wat heeft Jordan hiermee te maken? We hebben het toch over Spyker en niet over Midland en tich jaar geleden Jordan. Kun je ook wel zeggen dat Renault F1 een kind is van Benetton. En dan hebben we nog Tyrrell, Minardi. Allemaal nostalgie. Niet meer dan dat. ;)

Jij noemde Spyker een doodgeboren kind, wat het niet is omdat de "geboorte" van Spyker bij Jordan ligt, een team dat een betekenis heeft gehad in de F1. Bij Spyker heb ik de indruk dat alles gewoon nog op zijn plaats moet vallen. Met Mike Gascoyne hebben ze een echte topdesigner in huis, maar hij is niet de man die de huidige wagen heeft ontworpen.

Als ze volgend jaar met een wagen van Gascoyne kunnen rijden, aangedreven door Ferrari-power, dan wil ik nog eens met jou komen praten of Spyker veldvulling is. Dat wil niet zeggen dat ik zeker ben dat ze dan een goed team zullen zijn, maar geef hen toch maar de kans tot eind 2008 en beoordeel hen dan nog eens opnieuw...

Jasper

Citaat van: FerrariMan op 13 juli 2007 - 17:50:21
Citaat van: Eric op 13 juli 2007 - 17:17:57
Citaat van: Schumi till infinity op 13 juli 2007 - 16:39:30
Citaat van: Jasper op 12 juli 2007 - 18:48:26
Citaat van: meatball op 11 juli 2007 - 20:47:12
Citaat van: 0634 op 11 juli 2007 - 19:09:48
Wat het er mee te maken heeft dat hij een Hollander is, snap ik niet helemaal.

Maar hij voegt weinig toe aan de F1. Kan ie lekker terug naar de DTM.
Het volledige Spykerteam voegt niets toe aan de f1.
Nu zullen ze waarschijnlijk nog enkele 3e rangspiloten laten rijden en testen om de geldput te dichten en daarna de boeken dicht.
* Jasper wijst naar Minardi
Weet je nu nog niet dat wijzen onbeleefd is?!? Kan één van de admins aub ingrijpen, een ban lijkt me hier wel op zen plaats!

een ban is te ver gaan...maar we zullen hem op strafkamp sturen
;)
...naar Nederland.

Als alles goed gaat, ga ik 5 jaar (vrijwillig!) studeren in Nederland dus ja, een strafkamp is het niet echt. :P

janke

Citaat van: Jasper op 13 juli 2007 - 22:45:18
Citaat van: janke op 12 juli 2007 - 19:07:52
Citaat van: Jasper op 10 juli 2007 - 21:54:33
Spyker is nog altijd wel het vervolg van Jordan, dat in 1999 meedeed voor de overwinningen en de titel. Niet echt een doodgeboren kind naar mijn mening...

Wat heeft Jordan hiermee te maken? We hebben het toch over Spyker en niet over Midland en tich jaar geleden Jordan. Kun je ook wel zeggen dat Renault F1 een kind is van Benetton. En dan hebben we nog Tyrrell, Minardi. Allemaal nostalgie. Niet meer dan dat. ;)

Jij noemde Spyker een doodgeboren kind, wat het niet is omdat de "geboorte" van Spyker bij Jordan ligt, een team dat een betekenis heeft gehad in de F1. Bij Spyker heb ik de indruk dat alles gewoon nog op zijn plaats moet vallen. Met Mike Gascoyne hebben ze een echte topdesigner in huis, maar hij is niet de man die de huidige wagen heeft ontworpen.

Als ze volgend jaar met een wagen van Gascoyne kunnen rijden, aangedreven door Ferrari-power, dan wil ik nog eens met jou komen praten of Spyker veldvulling is. Dat wil niet zeggen dat ik zeker ben dat ze dan een goed team zullen zijn, maar geef hen toch maar de kans tot eind 2008 en beoordeel hen dan nog eens opnieuw...

Afgesproken, doen we.
Some things are too important to be left in the past.

Tim C

Ik wil graag even er op wijzen dat Fernando Alonso, Mark Webber, Giancarlo Fisichella en Jarno Trulli allemaal bij de "veldvulling" begonnen zijn.

janke

Citaat van: Tim C op 14 juli 2007 - 11:22:42
Ik wil graag even er op wijzen dat Fernando Alonso, Mark Webber, Giancarlo Fisichella en Jarno Trulli allemaal bij de "veldvulling" begonnen zijn.

Als je bedoeld dat dat allemaal toppers zijn, kunnen we Webber toch wel wegstrepen.
Some things are too important to be left in the past.