Christijan Albers is een smerige en vuile rijder

Gestart door QMaverick, 17 februari 2007 - 18:08:18

« vorige - volgende »

meatball

Citaat van: flupke3 op 10 april 2007 - 14:52:03
Villenuve reactie is overdreven.Al vind ik wel dat alberts niets in de f1 te zoeken heeft.Is niet goed genoeg.
Wie moeten ze anders in die spyker zetten,alonso gaat niet willen denk ik,dus laat hem maar zitten we hebben er niet veel last van.
When I see an Alfa Romeo go by, I tip my hat

f1columns.nl

Citaat van: meatball op 10 april 2007 - 21:30:58
Citaat van: flupke3 op 10 april 2007 - 14:52:03
Villenuve reactie is overdreven.Al vind ik wel dat alberts niets in de f1 te zoeken heeft.Is niet goed genoeg.
Wie moeten ze anders in die spyker zetten,alonso gaat niet willen denk ik,dus laat hem maar zitten we hebben er niet veel last van.

laat Robert Doornbos maar racen in de Spyker. al zit ie nu perfect bij Minardi Team USA. tweede plaats in Las Vegas, briljant gewoon. da's n aardige, sympathieke gozer en geweldig getalenteerde coureur die een kans verdiet. volgend jaar ipv Coulthard bij redbull racing, denk ik.
Met sportieve groet,
webmaster @ f1columns.nl

meatball

Citaat van: f1columns.nl op 10 april 2007 - 21:43:06
Citaat van: meatball op 10 april 2007 - 21:30:58
Citaat van: flupke3 op 10 april 2007 - 14:52:03
Villenuve reactie is overdreven.Al vind ik wel dat alberts niets in de f1 te zoeken heeft.Is niet goed genoeg.
Wie moeten ze anders in die spyker zetten,alonso gaat niet willen denk ik,dus laat hem maar zitten we hebben er niet veel last van.

laat Robert Doornbos maar racen in de Spyker. al zit ie nu perfect bij Minardi Team USA. tweede plaats in Las Vegas, briljant gewoon. da's n aardige, sympathieke gozer en geweldig getalenteerde coureur die een kans verdiet. volgend jaar ipv Coulthard bij redbull racing, denk ik.
Ik heb doornbos enkele jaren geleden op fracochamps zien racen in de regen en dat was inderdaad brilliant.
Van mij mag hij f 1 rijden maar ik wens hem dan wel een echt team toe en geen rijdende reclamewagen.
When I see an Alfa Romeo go by, I tip my hat

f1columns.nl

Citaat van: meatball op 10 april 2007 - 21:48:57
Citaat van: f1columns.nl op 10 april 2007 - 21:43:06
Citaat van: meatball op 10 april 2007 - 21:30:58
Citaat van: flupke3 op 10 april 2007 - 14:52:03
Villenuve reactie is overdreven.Al vind ik wel dat alberts niets in de f1 te zoeken heeft.Is niet goed genoeg.
Wie moeten ze anders in die spyker zetten,alonso gaat niet willen denk ik,dus laat hem maar zitten we hebben er niet veel last van.

laat Robert Doornbos maar racen in de Spyker. al zit ie nu perfect bij Minardi Team USA. tweede plaats in Las Vegas, briljant gewoon. da's n aardige, sympathieke gozer en geweldig getalenteerde coureur die een kans verdiet. volgend jaar ipv Coulthard bij redbull racing, denk ik.
Ik heb doornbos enkele jaren geleden op fracochamps zien racen in de regen en dat was inderdaad brilliant.
Van mij mag hij f 1 rijden maar ik wens hem dan wel een echt team toe en geen rijdende reclamewagen.

hij zit nog steeds bij Red Bull dus volgend jaar denk ik dat hij de wagen van Coulthard zal overnemen. hopelijk kan Red Bull hem dan een betere wagen geven dan ze tot op heden hebben gehad. ik denk trouwens dat Red Bull en Doornbos goed bij elkaar passen. Doornbos is gedreven, maar relaxt en neemt het niet al te serieus, precies zoals Red Bull ook is. de persberichten van Red Bull zijn geweldig, altijd een goede grap erin en duidelijk maken dat de politieke flauwekul in de F1 hen niet echt deert.

de combi Doornbos en Red Bull gaat volgend jaar voor vuurwerk zorgen! dit jaar Doornbos voor ChampCar World Series Champ!
Met sportieve groet,
webmaster @ f1columns.nl

dj Peter

Zijn stunt in  de pitstraat in Magny-Cours 2007, dat tart elke verbeelding. Hopelijk is dit Albers' laatste seizoen in de F1. Wat een nul.

Juan

Citaat van: SaffierFM op 01 juli 2007 - 15:53:12
Zijn stunt in  de pitstraat in Magny-Cours 2007, dat tart elke verbeelding. Hopelijk is dit Albers' laatste seizoen in de F1. Wat een nul.
Zijn laatste race bedoel je? Dit is gewoon de meest stomme actie van de afgelopen jaren...
Juan

KVDracer

Zo een smerige rijder, gaat vlug benzine droppen bij het uitrijden van de pitlane in de hoop dat iedereen zich hierover verschalkt  ;)

f1columns.nl

Als Nederlander geef ik niet graag toe dat een medelander er weinig van bakt. Maar vandaag geef ik grif toe dat Albers een dramatische coureur is! Niet voor niets is hij tegenwoordig niet meer in Nederland woonachtig... Sorry, zuiderburen. We hebben hem graag aan jullie uitgeleverd, zijn wij er tenminste vanaf...
Met sportieve groet,
webmaster @ f1columns.nl

ivan_

de commentator op de vrt zei: zo dom, zo dom, zo dom, zo dom.... niet alleen arogant maar ook nog dom de nederlander,  :D

geef jan hylen een kans bij spyker zou ik zeggen

TurboBoost

Wist villeneuve hier al eerder iets over?  :D

meatball

Lang niet meer zo gelachen,nederlanders en f1 het word nooit wat :D
When I see an Alfa Romeo go by, I tip my hat

supersteven

meneer albers dat wordt terugkeren naar de dtm of een andere klasse maar meneer ide is voor minder eruit gesjot
let the sunshine shine in your heart

Supermariobros

Ik volg al 20 jaar de Formule 1, en het maneuvervan Albers was ongetwijfeld het domste wat ik zag. Onvoorstelbaar gewoon!

KVDracer

Ik denk dat we dit weekend zijn laatste race zullen zien. ZSpyker gaat in Spa Verstappen testen en afwachten wat hij er van terecht gaat brengen en anders zullen ze Van der Garde wel een kans geven. Ze zullen sowieso een Nederlander moeten nemen willen ze nog fans overhouden.

Eric

mmmmm, wat is het ergste....Albers of Verstappen, het ene ego inruilen voor een ander ego.
??? ;)