GP van Spanje

Gestart door Tim C, 07 mei 2006 - 17:32:58

« vorige - volgende »

Sjecco

ik snap het ook niet, volgens mij deed klien het helemaal niet verkeerd de afgelopen paar races... en doornbos heeft veel te weinig ervaring

Jonas

Weinige rijders lieten een ronde noteren. MS en FM op 1 en 2 tijdens sessie 1
www.f1-geschiedenis.be
----------------
Schumi World Champion in 1994-1995-2000-2001-2002-2003-2004
----------------
But Senna stays the best !!!!

schumi4ever

Citaat van: Doefie op 12 mei 2006 - 12:23:21
Belachelijk gewoon... Ik schat Klien altans hoger in dan Doornbos. Klien is trouwens al zijn hele carrière opgeleid door Red Bull, waarom zetten ze hem nu opeens aan de kant.  ???
15 millioen euro zeker :-\

Tim C

F1 Racing heeft een rijke fantasie zo blijkt

schumi4ever

Ja, zo kan je natuurlijk elke dag groot nieuws brengen... ::)

Doefie

#50
Morgen komen wij af : Schumacher stopt er onmiddelijk mee. Want Cois heeft van Frans gehoord dat hij Jef zou hebben gehoord dat die zei dat Jos van Louis vernomen zou hebben dat het wel eens zou kunnen mogelijk zijn dat hij er eventueel misschien zou mee stoppen.

::) ;D :D

schumi4ever

Citaat van: Doefie op 12 mei 2006 - 15:28:36
Morgen komen wij af : Schumacher stopt er onmiddelijk mee. Want Cois heeft van Frans gehoord dat hij Jef zou hebben gehoord dat die zei dat Jos van Louis vernomen zou hebben dat het wel eens zou kunnen mogelijk zijn dat hij er eventueel misschien zou mee stoppen.

::) ;D :D
Of : Raikkonen rijdt volgend jaar bij ferrari!!! ( dan heb je toch nog 1 kans op 3 dat het met tijd juist blijkt te zijn ;)) ::)

dj Peter

Citaat van: Tim C op 12 mei 2006 - 14:17:34
F1 Racing heeft een rijke fantasie zo blijkt

En het bericht blijft doodleuk gepubliceerd  op de hoofdpagina .....  is deze bron nog wel te vertrouwen?    :o

Jasper

F1Racing is nu niet bepaald een grote naam wat betrouwbaarheid betreft. Naar mijn mening is die site nooit te vertrouwen geweest...

bogief1

Aangezien er zoveel geruchten gaan op het moment, wil het team middels een persbericht graag alvast bevestigen wie de rest van het seizoen de teamgenoot van David Coulthard is.

Monaco: Prins Albert.
Silverstone: de nieuwe BRDC-president, Damon Hill.
Canada: zanger Bryan Adams. Waarom? Everything he does, he does it for us.
Amerika: Jim Morrisson. Waarom? Ons is verteld dat hij goed is in het sluiten van deuren voor andere coureurs.
Frankrijk: generaal De Gaulle. Waarom? Omdat zijn neus altijd van voren zit.
Duitsland: Kai Ebel. Waarom? Dan heeft hij tenminste eens kleren aan waarin hij zich kan vertonen.
Hongarije: Christian Klien, omdat het zo dicht bij Oostenrijk is.
Turkije: iedereen die over de Bosporus-brug kan komen en op tijd is voor de training
Italië: Flavio Briatore
China: iets met Wong
Japan: Eugene Ide*

* FIA moet nog toestemming geven.


bron: FORMULE1 Race report

;D ;D ;D
A new chapter will begin soon: Bruno Senna

Doefie

Citaat van: Jasper op 12 mei 2006 - 20:44:01
F1Racing is nu niet bepaald een grote naam wat betrouwbaarheid betreft. Naar mijn mening is die site nooit te vertrouwen geweest...

Het forum is al even armzalig als hun site en hun nieuws  ???

Olav18

FRIDAY PRESS CONFERENCE

12.05.2006

DRIVERS: Jenson BUTTON (HONDA), Kimi RAIKKONEN (MCLAREN)
TEAM PRINCIPALS: Ron DENNIS (MCLAREN), Nick FRY (HONDA)

Q: Ron, I'm sure Ron Dennis would love to explain the reason that the water pistols are on the desks:
Ron DENNIS: This is the consequence of actually saying to a journalist 'this is off the record, this conversation is off the record.' I suggested a whole range of things that could bring some humour into motor racing and I said on Fridays, the drivers could walk the circuit with the journalists. The journalists would find it very interesting if they were told that there are lines and other different aspects of driving round. I said you could even put humour into it by giving them water pistols to use as they went round, and of course, inevitably, when you are taken out of context, there is always a bit of twist put to it. Not all the ideas were so silly, but it was an amusing exchange that was definitely off the record and of course, as always, there's no such thing.
Nick FRY (whose water cannon has been squirting water for several seconds): This one's got premature ejaculation, Ron.
RD: You should know about it. You should know about it. There's a reserve water tank under here, actually. (Much laughter).
NF: Doesn't work!

Ze zijn lekker bezig daar in Spanje.  :)
http://www.insidef1.nl

F1REM: G3B (Ralph Lammertink)

FerrariMan

Volgens mij gaat Alonso deze GP gemakkelijk winnen morgen, of zouden ze lichter staan dan de Ferrari's? Aan hun gezichten te zien gok ik eerder dat Ferrari gewoon niet snel genoeg was.

MS moet snel voorbij Fisico zien te raken, anders gaat hij opgehouden worden..
Voordeel is dat hij op de propere kant start.

McLaren staat heel licht.  :)

Tim C

Het is duidelijk dat de beide Renaults licht staan denk ik :P

Maar ik vrees voor de spanning wanneer Schumacher vast komt te zitten achter Fisico.

McChouffe

Ik verwacht ook dat beide Renaults net iets vroeger de pit in zullen moeten. Van McLaren verwacht ik eigenlijk niet veel, ze zullen maximaal kunnen strijden voor een 3e plaats.

His leaving marks the end of an era in motor racing that he has defined by his mere presence.