GP van Spanje

Gestart door Tim C, 07 mei 2006 - 17:32:58

« vorige - volgende »

razzle_dazzle


supersteven

goed geraden razzle dazzle Nick Heidfeld
let the sunshine shine in your heart

razzle_dazzle

Citaat van: supersteven op 11 mei 2006 - 12:53:58
goed geraden razzle dazzle Nick Heidfeld

Toch een vreemde beslissing gezien de slechte prestaties van BMW Sauber tot nu toe  :).
Het zal een strijd blijven tussen Ferrari en Renault, Mclaren komt nog iets te kort.

Doefie

God ... motor van Villeneuve beschadigd door transport en daarom 10 plaatsen achteruit. Hoe stom moeten ze niet zijn om zoiets te beslissen ? Stuk gaan tijdens het weekend, akkoord, stukgaan door een transport-dinges...  ::)

Jasper

Ja, ik zou het ook wel redelijk vinden mocht hij niet gestraft worden...

McChouffe

Citaat van: Doefie op 11 mei 2006 - 18:06:39
God ... motor van Villeneuve beschadigd door transport en daarom 10 plaatsen achteruit. Hoe stom moeten ze niet zijn om zoiets te beslissen ? Stuk gaan tijdens het weekend, akkoord, stukgaan door een transport-dinges...  ::)

Ik vrees dat dan wel eens heel wat motoren "stuk gaan door transport". Ik beweer hiermee absoluut niet dat er opzet in het spel is.

His leaving marks the end of an era in motor racing that he has defined by his mere presence.

Ferrari 2010

Inderdaaad, dit toelaten kan aanzet geven. Trouwens, het kan hier om opzet gaan, hoewel ik het wel betwijfel. Spijtig voor hem, maar het is het fout van de transporteurs...
Voor mij:
MS
FM
FA
Quiznet.eu - Test je kennis over Formule 1 en andere onderwerpen met een quiz!.

Mikacouli

FA
KR
MS

Michelin zal hier in beter doen zijn. Bovendien hebben zij hier duizenden km meer getest.
Close battle tss de 3 topteams, FA wint van KR met een 10tal sec voorsprong denk ik op KR die MS achter hem heeft.

Tim C

Vraag:

Barcelona staat nu al hoeveel jaar op de kalender? Hoeveel duizenden kilometers zijn er in die jaren hier niet getest?

Is er iemand die nog kan/durft beweren dat X een voordeel heeft tegenover Y op dit circuit. Er is geen centimeter die iemand niet kent...

Doefie

Nick Heidfeld heeft zo vorig jaar laten weten dat hij het circuit kotsbeu was, omdat ze er op een moment praktisch 20x in een maand waren ... (was wel over een aantal jaar geleden, toen het ongelimiteerd testen nog toegelaten was).

FerrariMan

Citaat van: Mikacouli op 11 mei 2006 - 20:39:51
Michelin zal hier in beter doen zijn.
Ik kijk al uit naar je volgende voorspelling.  ;D

Tim C

Exit Klien na deze race.

Dog eat dog world out there...

razzle_dazzle

Citaat van: Tim C op 12 mei 2006 - 01:39:02
Exit Klien na deze race.

Dog eat dog world out there...

Jep, nog maar eens een voorbeeld van hoe de F1 is veranderd in een geldslorpend bedrijf. 15 miljoen Euro voor een zitje, ik vind het gewoon belachelijk. Klien viel overigens 3 keer uit door pech, hij maakte alleen een foutje in dat incident met Kimi.


Doefie

Belachelijk gewoon... Ik schat Klien altans hoger in dan Doornbos. Klien is trouwens al zijn hele carrière opgeleid door Red Bull, waarom zetten ze hem nu opeens aan de kant.  ???

Olav18

Er is nog niks officieel hè.

http://www.insidef1.nl

F1REM: G3B (Ralph Lammertink)