Het weer :)

Gestart door The REAL BUTTON Freak, 25 september 2005 - 10:39:40

« vorige - volgende »

Doefie

Citaat van: The REAL Freak op 02 augustus 2006 - 17:31:58
Vandaag bevindt ik me in Namen, het was hier goed aan het gieten, fantastich wandel weer. Hopelijk regent het morgen weer, niets zo fijn als een goeie wandeling in de regen.

Inderdaad, is zalig om te doen.

Supermariobros

Citaat van: Jasper op 02 augustus 2006 - 11:00:53
Mario zegt wisselvallig weer tot half augustus. Hij zegt niet dat het daarna goed weer wordt, misschien bedoelt hij net dat ht vanaf dan pijpenstelen zal regenen. :D

Maar euh, het weer kan je toch geen 2 weken op voorhand voorspellen. 3 kansen op 4 zit je verkeerd denk ik.

Inderdaad, met de actuele weerkaarten kan je voor twee weken ver zien. Of de voorspellingen ook daadwerkelijk kloppen is een ander verhaal natuurlijk.

Juan

De voorbije 2 dagen veel geluk gehad met het weer. Zowel 's morgens (4uur) als 's middags altijd droog als ik van/naar werk fietste ;D
Morgen met de auto werken, toch nog altijd iets veiliger :)
Juan

Supermariobros

Fris weertje voor de tijd van het jaar: 14,4°C maar, drie weken geleden waren er dit nog 20 meer.  :o

Jasper

Ja inderdaad. Morgen krijgen we een mooie ochtend maar in de loop van de dag neemt de bewolking toe en gaat het terug wat regenen. Er wordt toch een temperatuur van 20°C verwacht in Antwerpen.

Maar als alles meezit zou ik morgenvroeg wel eens mijn eerste instructievlucht kunnen gaan doen. :)

Martin

Hier in Utrecht is het noodweer geweest. Een uur geleden onweer en zware regen.
Nu schijnt de zon en de straten zijn weer droog.

Supermariobros

Regen, regen en nog eens regen.

Raikkie

Om gek en depressief van te worden  >:( Hopelijk is de regen op tegen dat ik aan de Nürburgring zit  ::) :P

dj Peter

Na regen komt zonneschijn, de vraag is alleen: wanneer ?  :)
Zeuren over het weer is zinloos, want je kan er toch  niks aan veranderen .  :-\

Supermariobros

Mooi weertje alweer vandaag, we hebben deze maand al beter weer gehad dan de ganse maand augustus

Tim C

Mario, zijn er nog "dertigers" op komst?

Supermariobros

Citaat van: Tim C op 09 september 2006 - 11:09:35
Mario, zijn er nog "dertigers" op komst?

Nope, die gaan we niet meer halen. Maar di- en woensdag komen ze wel in de buurt met temp. rond de 27°C

Ferrari 2010

In ieder geval fantasztisch weer de laatste dagen!! Enige spijtige is dat het tot 10 uur duurt eer het echt begint op te warmen.
Quiznet.eu - Test je kennis over Formule 1 en andere onderwerpen met een quiz!.

Kirabi

Hmmm van mij mogen de nachten wel wat warmer, want ik meot elke dag om half 6 opstaan om kranten te bezorgen... en dan heb ik me winterjas al aan... zo koud is het soms

Maar die warmte is nu wel weer lekker ja na die baggermaand


dj Peter

Citaat van: Schumi 2006 op 09 september 2006 - 17:41:35
In ieder geval fantasztisch weer de laatste dagen!! Enige spijtige is dat het tot 10 uur duurt eer het echt begint op te warmen.
... en dat het al om 20.30u donker wordt...