Het weer :)

Gestart door The REAL BUTTON Freak, 25 september 2005 - 10:39:40

« vorige - volgende »

Supermariobros

Vandaag begint de herfst, maar we hebben prachtig zomerweer gekregen met als hoogste temp. 27,2°C!!!

Rippie

Het zonnetje schijnt, de lucht is blauw,
zomer van 2007 kom maar gauw  :D
Formerly known as MrF1 ;)

De geschiedenis is het heden, gezien door de toekomst

Martin

Tja, graag maar eerst komt er nog een herfst en een winter. Niet mijn favoriete jaargetijde.
Ik hou ook niet van wintersport. Sterker, ik haat het.
Al mag ik de WK afdaling op de TV graag zien.

McChouffe

Citaat van: Martin op 28 september 2006 - 23:51:42
Ik hou ook niet van wintersport. Sterker, ik haat het.

Niets zo leuk als in de winter te gaan skieën in de Alpen  ;)

His leaving marks the end of an era in motor racing that he has defined by his mere presence.

Ferrari 2010

Kan verdoeme veel lawaai maken, manman, wa was me da gisteren allemaal :-\ :-\
Quiznet.eu - Test je kennis over Formule 1 en andere onderwerpen met een quiz!.

daan

Lekker weer, herfst. Ik houd er wel van, heel de tijd zomer vind ik ook niet alles. Afwisseling op zijn tijd is goed.

razzle_dazzle

Hmm nee de herfst vind ik maar een triestig seizoentje. Al die regen en die afvallende bladeren. De winter vind ik gezelliger.

Supermariobros

Zalig weertje alweer vandaag, bij ons was de max. temp. 18,5°C!! Oktober is goed op weg om de warmste oktobermaand ooit te worden.

Supermariobros

Regen, regen en nog eens regen.

razzle_dazzle

veel wind, veel regen en koude...lijkt wel een storm.

Tim C

Het is toch al een paar jaar geleden dat het nog eens goed gestormd heeft...

Jasper

Buiten die tornado over Duffel een kleine maand geleden is het inderdaad wel al een tijd geleden ja. :D

Supermariobros

Gisteren was het de warmste 26 oktober ooit, in Ukkel Is een maxiumtemperatuur bereikt van 22°C!!! Wellicht wordt ook oktober de derde  warmste oktobermaand ooit.

Maar schone liedjes blijven niet duren, vanaf woensdag wordt het gevoelig kouder.

Supermariobros

Vandaag was het de warmste 16e november ooit, het kwik bereikte in Ukkel een maxiumtemperatuur van 17,2°C. De maand november is goed op weg om de warmste november maand ooit te worden. Vermits september en oktoker al hoog scoorden, zou de meteorlogische herfst van dit jaar wel eens de warmste ooit kunnen worden.

Rippie

Drie hoera-tjes voor het broekaseffect!  8)
Formerly known as MrF1 ;)

De geschiedenis is het heden, gezien door de toekomst