Singapore: Man vd race

Gestart door 0634, 20 september 2015 - 18:25:22

« vorige - volgende »

Wie was de beste?

VET
5 (25%)
RIC
1 (5%)
RAI
0 (0%)
ROS
0 (0%)
BOT
0 (0%)
KVY
0 (0%)
PER
1 (5%)
VES
13 (65%)
SAI
0 (0%)
NAS
0 (0%)

Totaal aantal stemmen: 20

0634


Kootje

Ik ook, al gaat mijn dank daarbij uit naar Hulkenberg en die dwaas die de SC's veroorzaakten. Special thanx to Charlie Whiting die de 2e SC ook nog eens onnodig lang op de baan hield.

Arthur

Ik stem Vettel [beste] maar Verstappen heeft ook een puike race neergezet! Ik vraag me verder wel af of hij veel verder naar voren was gekomen als hij wel goed weg was gekomen. 7 tot 8 was hier denk ik het maximaal haalbare?
Iets simpel houden is vrij moeilijk. Iets moeilijk maken is daarentegen vrij simpel

0634

Dat denk ik niet. Zeker tot voor Bottas had hij kunnen komen.

Perton

Tsja net als Hongarije gewoon teringveel mazzel gehad met de timing van de SC. Dan moet je het nog steeds wel afmaken, en dat deed ie weer uitstekend, maar dan stem ik toch maar op Vettel.

Pancake Shield

Ik zeg toch ook Vettel. De Duister regeerde met ijzeren vuist in Singapore en er was ook echt niemand die hem ook maar een beetje kon bedreigen.
"A day without sunshine is like, you know, night."
- Steve Martin

"Don't talk out loud. You lower the IQ of the whole street"
- Sherlock

0634

Dat is wel waar, maar feitelijk moet je dan iedere keer op de racewinnaar stemmen dit jaar. Want ook als Hamilton wint, komt er niemand in zijn buurt...  ;)

Pancake Shield

Citaat van: Jeroen op 20 september 2015 - 19:12:00
Dat is wel waar, maar feitelijk moet je dan iedere keer op de racewinnaar stemmen dit jaar. Want ook als Hamilton wint, komt er niemand in zijn buurt...  ;)

Ja, dat doe ik dan ook als Hamilton daadwerkelijk een race zo domineert als Vettel vandaag en er voor de rest niemand echt uitspringt. Bovendien denk ik dat een heleboel mensen hadden verwacht dat Red Bull het Vettel nog wel lastig kon gaan maken. Maar dat was uiteindelijk ook bedrog.
"A day without sunshine is like, you know, night."
- Steve Martin

"Don't talk out loud. You lower the IQ of the whole street"
- Sherlock

0634

Maar dat was materiaal. Want Ricciardo kan Vettel best verslaan, weten we allemaal.

Al zeg ik er meteen bij - want anders krijg ik weer gezeik - dat Vettel een uitstekend weekend reed. Maar van dit soort weekenden heeft Hamilton er al 4,5 gehad.

Fietser

Vettel, want doodgewoon dominant. Wat kun je met droge ogen anders beweren?

0634

Ik weet eigenlijk niet wat Ricciardo minder goed deed.

Fietser

Citaat van: Jeroen op 20 september 2015 - 19:49:12
Ik weet eigenlijk niet wat Ricciardo minder goed deed.

Gewoon 1 podiumplek en 1 startpositie minder. Simpel. Bovendien was er slechts eentje die het tempo dicteerde. Volgens mij was dat niet Ricciardo.

Robbert65

"We have to remember these days. There is no guarantee they will last forever. Enjoy them as long as they last." – Sebastian Vettel

Mickey


0634

Citaat van: Fietser op 20 september 2015 - 19:57:04
Citaat van: Jeroen op 20 september 2015 - 19:49:12
Ik weet eigenlijk niet wat Ricciardo minder goed deed.

Gewoon 1 podiumplek en 1 startpositie minder. Simpel. Bovendien was er slechts eentje die het tempo dicteerde. Volgens mij was dat niet Ricciardo.

Ferrari is het hele jaar al sneller dan Red Bull. Dus dat die iets sneller zijn, is niet nieuw.

Dus nogmaals: wat deed VETTEL beter dan RICCIARDO?