Hamilton vs Bottas (2017-editie)

Gestart door Pancake Shield, 12 april 2015 - 13:19:13

« vorige - volgende »

Pancake Shield

Ik weet dat het vorig jaar heel veel was na zijn actie in Spa en dat hij toegaf dat het opzet was. Het was toen zelfs zo erg dat hij de races daarna ook nog uitgejoeld werd. Dus ik weet niet hoe haatdragend de mensen nog steeds zijn.
"A day without sunshine is like, you know, night."
- Steve Martin

"Don't talk out loud. You lower the IQ of the whole street"
- Sherlock

Perton

Zal daar nog wel een nasleep van zijn inderdaad. Beetje jammer van die fans. Maar goed, ik was ook eens bij de A1GP waar Balkenende werd uitgejouwd toen die een speech gaf. Prima wat je van die vent zijn politiek vindt, maar dat vond ik net zo zielig.

Hamilton#44

Vind ik ook, Rosberg is misschien niet het type coureur waar je snel fan van word maar toch ook niet het type wat aversie op roept lijkt mij. Ik als Hamilton fan zie hem als concurrent maar vind het verder een prima kerel.  :)

Perton

Citaat van: Hamilton#44 op 02 november 2015 - 13:39:25
Vind ik ook, Rosberg is misschien niet het type coureur waar je snel fan van word maar toch ook niet het type wat aversie op roept lijkt mij.
Mwoah, soms komt ie wat gluiperig over, heb ik ook met Button en Franchitti, maar dat is net als met dat sommige verlegen coureurs in eerste instantie arrogant overkomen. Betekent nog niet dat ze het ook echt zijn.

Maar goed, ik heb verder niet zoveel tegen hem, behalve dat ik denk dat het beter zou zijn als ie zich wat beter zou realiseren dat ie niet meer dan een tweede coureur is. Maar dat is verder niks over zijn persoonlijkheid natuurlijk.

Matthijs

Citaat van: Perton op 02 november 2015 - 14:13:36Mwoah, soms komt ie wat gluiperig over, heb ik ook met Button
Grappig, ik heb altijd een zwak gehad voor Button, lijkt mij een sympathieke man. Zo zie je maar weer, blijft toch allemaal gekleurd door eigen mening.

ChiefNLSF

Ik zie idd bij Button ook absoluut niks wat me irriteert, bij Nico destemeer!

Perton

Wat ik met Button heb, en dat had ik met Franchitti nog meer, is alsof hij in interviews altijd met een bepaald ondertoontje praat. Dat ie heel glimlachend iets vertelt, maar dat je aan alles aan zijn manier van praten en doen weet dat ie eigenlijk negatief is. Cheeky is de Engelse term ervoor geloof ik.

Maar goed, dat zal inderdaad per persoon verschillen. En maakt van Button niet een mindere coureur natuurlijk.

ChiefNLSF

Als je het zo stelt, kan ik me daar wel iets bij voorstellen idd.

Hamilton#44

Citaat van: Perton op 02 november 2015 - 14:13:36
Maar goed, ik heb verder niet zoveel tegen hem, behalve dat ik denk dat het beter zou zijn als ie zich wat beter zou realiseren dat ie niet meer dan een tweede coureur is. Maar dat is verder niks over zijn persoonlijkheid natuurlijk.

ik denk niet dat Mercedes hem eerst zag als 2e coureur, tegen Schumacher heeft ie zich toch aardig verweerd. Toen die laatste vervangen werd door Hamilton was Rosberg ook eerst de betere misschien wel. Zat natuurlijk ook al een tijdje bij het team maar toch.
Denk dat dat ze nu na de 2e Mercedes titel van Hamilton inderdaad hem wel tot kopman bombarderen.
Wellicht dat hij daarom ook zo chagrijnig was vorige race, met het behalen van de tweede titel van Hamilton werd hij effectief 2e coureur. Eigenlijk zou hij nu moeten opstappen bij Mercedes, maar ja, in een andere auto heeft hij sowieso geen kans.

Perton

Ik bedoel ook dat ie dat effectief is inderdaad. Hij heeft nu 2 kansen gehad om kampioen te worden, en bij één van die kansen had ie ook nog eens het voordeel van een jaar vol technische problemen van zijn teamgenoot.


Dat ie niet als tweede coureur is gehaald, snap ik trouwens, maar daar ging het me ook niet om.

Matthijs

Coulthard was ook nooit tweede coureur naast Hakkinen, totdat de McLaren opeens een winnende wagen werd. Toen zag je de ware Hakkinen. Sommige coureurs halen nu eenmaal meer uit een topauto dan anderen.

Wings

Citaat van: Hamilton#44 op 02 november 2015 - 13:39:25
Vind ik ook, Rosberg is misschien niet het type coureur waar je snel fan van word maar toch ook niet het type wat aversie op roept lijkt mij. Ik als Hamilton fan zie hem als concurrent maar vind het verder een prima kerel.  :)

Heb ik juist wel bij Rosberg. Hij is zo verschrikkelijk diplomatiek dat het ongeloofwaardig wordt. Als hij praat staan bij mij de haren overeind. Verschrikkelijk. Vettel heeft Rosberg al een paar keer, op een komische wijze, op de plaats gezet.

Wings

Citaat van: ChiefNLSF op 02 november 2015 - 15:52:47
Ik zie idd bij Button ook absoluut niks wat me irriteert, bij Nico destemeer!

Hier ook niet. Button vind ik sympathiek. Coole gast.

Pancake Shield

Ik ben altijd wel meer fan geweest van Hamilton dan van Rosberg. Alleen in het eerste jaar na zijn eerste titel kon ik Hamilton echt niet verdragen. Maar Rosberg is altijd inderdaad zo politiek correct geweest, maar tegelijkertijd heel sneaky over van alles.
"A day without sunshine is like, you know, night."
- Steve Martin

"Don't talk out loud. You lower the IQ of the whole street"
- Sherlock

Jozef

Citaat van: Wings op 02 november 2015 - 19:52:28
Citaat van: Hamilton#44 op 02 november 2015 - 13:39:25
Vind ik ook, Rosberg is misschien niet het type coureur waar je snel fan van word maar toch ook niet het type wat aversie op roept lijkt mij. Ik als Hamilton fan zie hem als concurrent maar vind het verder een prima kerel.  :)

Heb ik juist wel bij Rosberg. Hij is zo verschrikkelijk diplomatiek dat het ongeloofwaardig wordt. Als hij praat staan bij mij de haren overeind. Verschrikkelijk. Vettel heeft Rosberg al een paar keer, op een komische wijze, op de plaats gezet.

Inderdaad, als ik Rosberg hoor praten dan denk ik altijd meteen: slijmbal eerste klas. Dat zal zeker deels aan mij liggen maar het is gewoon het gevoel dat ik onvermijdelijk krijg bij hem.