Hamilton vs Bottas (2017-editie)

Gestart door Pancake Shield, 12 april 2015 - 13:19:13

« vorige - volgende »

Robbert65

"We have to remember these days. There is no guarantee they will last forever. Enjoy them as long as they last." – Sebastian Vettel

Wings


Arthur

Iets simpel houden is vrij moeilijk. Iets moeilijk maken is daarentegen vrij simpel

Pancake Shield

Die relatie tussen Hamilton en Rosberg is echt wel redelijk verziekt zeg. Ze kijken elkaar zowat niet meer aan. En ook de antwoord van de twee bij de podiuminterviews waren nog al hap-en-snap. Rosberg leek zelfs chagrijnig, ondanks zijn overwinning.
"A day without sunshine is like, you know, night."
- Steve Martin

"Don't talk out loud. You lower the IQ of the whole street"
- Sherlock

Franky R.

Citaat van: Jozef op 03 november 2015 - 01:37:16


Inderdaad, als ik Rosberg hoor praten dan denk ik altijd meteen: slijmbal eerste klas. Dat zal zeker deels aan mij liggen maar het is gewoon het gevoel dat ik onvermijdelijk krijg bij hem.


Vandaag ook weer he...op het podium bij Brundle...pffff

Wings

Citaat van: Pancake Shield op 15 november 2015 - 18:48:37
Die relatie tussen Hamilton en Rosberg is echt wel redelijk verziekt zeg. Ze kijken elkaar zowat niet meer aan. En ook de antwoord van de twee bij de podiuminterviews waren nog al hap-en-snap. Rosberg leek zelfs chagrijnig, ondanks zijn overwinning.

Lewis vind ik een klein kind. Al wordt hij nog twaalf keer kampioen, het respect da t ik heb voor rijders zal ik voor Lewis niet kunnen opbrengen.

Fietser

Citaat van: Wings op 15 november 2015 - 19:26:48
Citaat van: Pancake Shield op 15 november 2015 - 18:48:37
Die relatie tussen Hamilton en Rosberg is echt wel redelijk verziekt zeg. Ze kijken elkaar zowat niet meer aan. En ook de antwoord van de twee bij de podiuminterviews waren nog al hap-en-snap. Rosberg leek zelfs chagrijnig, ondanks zijn overwinning.

Lewis vind ik een klein kind. Al wordt hij nog twaalf keer kampioen, het respect da t ik heb voor rijders zal ik voor Lewis niet kunnen opbrengen.

Mee eens. Hamilton is een geweldig rijder, maar (in mijn ogen) tevens de minst sympathieke. Hij lijkt zo aardig, maar is (alweer in mijn ogen) gewoon een vervelend ventje.

Wings

Geweldig zeker! Ik vraag mij vaak af hoe goed hij zou zijn als hij zou leven voor de Formule 1. Dus 100% leven van race naar race.

FolkertE

Wat was er zo erg aan wat Hamilton deed gister?
Oprechte vraag want ik heb er niet veel van gezien. Ik weet dat hij Rosberg niet direct feliciteerde,  maar sprak wel zijn respect uit en zei dat Rosberg de betere was.
Maar wat heb ik gemist dan?

Fietser

Citaat van: FolkertE op 16 november 2015 - 10:24:03
Wat was er zo erg aan wat Hamilton deed gister?
Oprechte vraag want ik heb er niet veel van gezien. Ik weet dat hij Rosberg niet direct feliciteerde,  maar sprak wel zijn respect uit en zei dat Rosberg de betere was.
Maar wat heb ik gemist dan?

Je hebt niets gemist hoor. Er deed zich weinig bijzonders voor, na de race. Het is meer de algemene attitude van Hamilton. Beetje verwend, beetje snel gefrustreerd, beetje snel de handschoen in de ring gooien als het tegenzit, beetje 'ondiepe' teksten, beetje veel dwepen met uiterlijkheden, mode, muziek en andere 'wereldsterren', beetje 'leeg' voor iemand van dertig, beetje snel het wereldje van racisme beschuldigen. Het is een optelsom. Persoonlijk heb ik niets tegen een flinke portie hedonisme of een 'snel leventje', maar in Hamiltons geval lijkt er niets tegenover te staan.
Geheel terzijde: weet iemand of hij nog altijd zijn (o zo modieus) hondje meeneemt naar al die races of andere hippe bestemmingen op deze aardkloot? Zo ja, dan is hij een echte hondenman, ze neen dan fungeerde die hond slechts als gadget en is het tekenend voor Lewis Hamilton.

Robbert65

"We have to remember these days. There is no guarantee they will last forever. Enjoy them as long as they last." – Sebastian Vettel

Hamilton#44

Denk dat Rosberg eerder verwend is dan Hamilton maar dat terzijde.

Volgens mij geniet Hamilton gewoon van zijn leven, niks meer of minder.  :)

FolkertE

Citaat van: Fietser op 16 november 2015 - 11:34:55
Citaat van: FolkertE op 16 november 2015 - 10:24:03
Wat was er zo erg aan wat Hamilton deed gister?
Oprechte vraag want ik heb er niet veel van gezien. Ik weet dat hij Rosberg niet direct feliciteerde,  maar sprak wel zijn respect uit en zei dat Rosberg de betere was.
Maar wat heb ik gemist dan?

Je hebt niets gemist hoor. Er deed zich weinig bijzonders voor, na de race. Het is meer de algemene attitude van Hamilton. Beetje verwend, beetje snel gefrustreerd, beetje snel de handschoen in de ring gooien als het tegenzit, beetje 'ondiepe' teksten, beetje veel dwepen met uiterlijkheden, mode, muziek en andere 'wereldsterren', beetje 'leeg' voor iemand van dertig, beetje snel het wereldje van racisme beschuldigen. Het is een optelsom. Persoonlijk heb ik niets tegen een flinke portie hedonisme of een 'snel leventje', maar in Hamiltons geval lijkt er niets tegenover te staan.
Geheel terzijde: weet iemand of hij nog altijd zijn (o zo modieus) hondje meeneemt naar al die races of andere hippe bestemmingen op deze aardkloot? Zo ja, dan is hij een echte hondenman, ze neen dan fungeerde die hond slechts als gadget en is het tekenend voor Lewis Hamilton.
Een beetje gewoon dus, maar dat alleen de fans daar maar hun eigen verhaal van maken en het er niet mee eens zijn. Ik ben nog steeds van Mening dat 80% van de fans zich te veel laat leiden door de media en alles veel te letterlijk nemen. Zoals Wings zegt, geen respect voor hem hebben, slaat eigenlijk nergens op. Alle rijders verdienen respect, al zou Maldonado een uitzondering kunnen zijn omdat die echt arrogant is en echt altijd andere de schuld geeft en zelf slechts 1 overwinning hebben binnen gehaald, omdat ze toch talenten genoeg hebben om dit te kunnen doen.

Ja hij is een beetje excentriek, maar dat is nog altijd beter dan die grijze ja en nee knikkers. (en in dat opzicht is Maldonado ook wel weer een goeie, want saai is het nooit met hem.)
Alle kampioenen zijn raar en arrogant. Een rijder die vrolijk op het podium staat als hij verslagen word, is een slechte rijder en zal nooit beter worden.

Jehoentelaar

Ik vind de mate van succesvol zijn niet echt relevant voor het wel of geen succes hebben (en arrogantie ook niet). Je racet met hoge snelheden twintig keer een heel weekend tegen elkaar, dan mag er wel wat wederzijds respect zijn.

Maar dat is natuurlijk niet meer dan een side-note.

Wings

Citaat van: Fietser op 16 november 2015 - 11:34:55
Je hebt niets gemist hoor. Er deed zich weinig bijzonders voor, na de race. Het is meer de algemene attitude van Hamilton. Beetje verwend, beetje snel gefrustreerd, beetje snel de handschoen in de ring gooien als het tegenzit, beetje 'ondiepe' teksten, beetje veel dwepen met uiterlijkheden, mode, muziek en andere 'wereldsterren', beetje 'leeg' voor iemand van dertig, beetje snel het wereldje van racisme beschuldigen. Het is een optelsom. Persoonlijk heb ik niets tegen een flinke portie hedonisme of een 'snel leventje', maar in Hamiltons geval lijkt er niets tegenover te staan.
Geheel terzijde: weet iemand of hij nog altijd zijn (o zo modieus) hondje meeneemt naar al die races of andere hippe bestemmingen op deze aardkloot? Zo ja, dan is hij een echte hondenman, ze neen dan fungeerde die hond slechts als gadget en is het tekenend voor Lewis Hamilton.

Hulde voor je verwoording. Niks aan toe te voegen. Dat dus, Folkert.