gp australie

Gestart door robbert, 10 maart 2015 - 21:48:18

« vorige - volgende »

janke

Citaat van: Sabai op 14 maart 2015 - 10:53:43
Citaat van: janke op 14 maart 2015 - 10:43:41
Bottas voor controle naar het ziekenhuis. Deelname aan de race is nog niet 100% zeker laat Claire Williams weten.

Zou dat door dat kleine uitstapje in de laatste bocht gekomen zijn?

Wordt inderdaad aangehaald. Hij stapte ook nogal raar, beetje hinkend uit zijn auto.
Some things are too important to be left in the past.

Maikel0230

Der is volgens mij iets met die laatste kerbstone, gisteren reed Ericsson ook al zijn ophanging erop kapot. Hij is volgens waarnemers nochtans niet hoog.

#ForzaJules #JB17 #KeepFightingMichael #MS7 #JustinWilson #JW25

Pancake Shield

Het zou niet de eerste keer zijn dat er iets is met die kerbstone, was dat niet in 2003 ofzo dat daar een aantal man crashte.

Maar er gebeurt maar weer eens meer dan genoeg op en naast de baan in Australie. Zoals ieder jaar.
"A day without sunshine is like, you know, night."
- Steve Martin

"Don't talk out loud. You lower the IQ of the whole street"
- Sherlock

Jozef

Citaat van: Jeroen op 14 maart 2015 - 08:46:29
En uiteindelijk staat iedereen gewoon weer waar ze horen te staan. Merc met twee vingers in de neus vooraan. Sauber helemaal niet in de voorste regionen, ondanks hun testgeweld en Toro Rosso is ook helemaal niet de minste wagen.

Sauber heeft FP1 verloren door het Giedo-verhaal, Ericsson kon in FP2 nauwelijks rijden door een ongewoon mechanisch probleem.

Ericsson heeft in de vrije trainingen samen 35 ronden gereden, dat benaderen sommige coureurs in FP2 alleen. Wat gemakkelijk van sommige forumgebruikers hier om hem nu al af te branden en "WC-borstel" te noemen. ::)

robbert

ja dat is ongelooflijk é. Het is nog maar de eerste race, die zelfs nog moet gereden worden

rafael25


0634

Citaat van: Jozef op 14 maart 2015 - 13:03:45
Citaat van: Jeroen op 14 maart 2015 - 08:46:29
En uiteindelijk staat iedereen gewoon weer waar ze horen te staan. Merc met twee vingers in de neus vooraan. Sauber helemaal niet in de voorste regionen, ondanks hun testgeweld en Toro Rosso is ook helemaal niet de minste wagen.

Sauber heeft FP1 verloren door het Giedo-verhaal, Ericsson kon in FP2 nauwelijks rijden door een ongewoon mechanisch probleem.

Ericsson heeft in de vrije trainingen samen 35 ronden gereden, dat benaderen sommige coureurs in FP2 alleen. Wat gemakkelijk van sommige forumgebruikers hier om hem nu al af te branden en "WC-borstel" te noemen. ::)

Dat zeg ik nergens. Ik noemde geen namen, alleen teams.

Sabai

Citaat van: rafael25 op 14 maart 2015 - 14:01:48
Zonder DRS :o :o


Jawel hij gebruikt wel DRS. Maar blijft een goede ronde zoals hij de concurrentie vernedert .

0634

Vernederen? Hij heeft de beste auto. Kom op he, is niks vernederends aan.

Sabai

#99
Kvyat staat trouwens ook niet best daar op p 13 denk dat ze bij RBR meer hadden verwacht.

FolkertE

#100
Citaat van: Sabai op 14 maart 2015 - 14:38:32
Kvyat staat trouwens ook niet best daar op p 13 denk dat ze bij RBR meer hadden verwacht.
Had Kvyat ook niet wat problemen?
Maar Str staat erg dicht op RBR. Maar het is maar de vraag hoe hun race snelheid zal zijn. Maar, als ik naar de winter kijk, reden ze vaak veel ronden met redelijke tijden.

Mijn verwachting:
1) Hamilton
2) Rosberg
3) Raikkonen
4) Bottas
5) Verstappen
6) Massa
7) Vettel
8) Saintz
9) Ricciardo
10) Grosjean.

Jozef

Is dat je verwachting of je hoop?

Jehoentelaar

Citaat van: Sabai op 14 maart 2015 - 14:38:32
Kvyat staat trouwens ook niet best daar op p 13 denk dat ze bij RBR meer hadden verwacht.

Van de auto wellicht wel, van de coureur weet je het nooit. Jonge vent, meteen die teamswitch, kan meerdere kanten op.

FolkertE

Citaat van: Jozef op 14 maart 2015 - 15:53:32
Is dat je verwachting of je hoop?
een beetje van beide denk ik. Maar ik zie het in bocht 1 nog wel chaotisch gaan azchter Rosberg.

Franky R.

Citaat van: Jozef op 14 maart 2015 - 13:03:45
Citaat van: Jeroen op 14 maart 2015 - 08:46:29
En uiteindelijk staat iedereen gewoon weer waar ze horen te staan. Merc met twee vingers in de neus vooraan. Sauber helemaal niet in de voorste regionen, ondanks hun testgeweld en Toro Rosso is ook helemaal niet de minste wagen.

Sauber heeft FP1 verloren door het Giedo-verhaal, Ericsson kon in FP2 nauwelijks rijden door een ongewoon mechanisch probleem.

Ericsson heeft in de vrije trainingen samen 35 ronden gereden, dat benaderen sommige coureurs in FP2 alleen. Wat gemakkelijk van sommige forumgebruikers hier om hem nu al af te branden en "WC-borstel" te noemen. ::)


Ik neem ook de wintertests mee. En zeg het nou zelf...Je zegt nu wel dat Ericsson hinder had van de heisa, maar je brandt Kamui wel af terwijl deze ook te lijden had van de spelletjes van Kolles? Dan meet je met twee maten.


Ik schaal Kamui tot op de dag van vandaag heel wat hoger in dan Ericsson.


En ik noemde hem niet zomaar een WC-borstel, maar een IKEA wc-borstel, de Markus... :P