gp australie

Gestart door robbert, 10 maart 2015 - 21:48:18

« vorige - volgende »

Jozef

Waar heb je het over? Wat heeft Kobayashi er in godsnaam mee te maken?

Tuesday

#106
net pas de kwalificatie kunnen zien. geweldige q3 van Hamilton. Als dit de opmaat voor het nieuwe seizoen is, dan gaat het heel saai worden. Maar goed, eerst morgen maar ff afwachten. Jammer dat Vettel zn q2 tijd in q3 niet meer kon verbeteren, zat het hele weekend op zo'n 7 tiende van Mercedes en de racepace zag er goed uit. Normaal gesproken moet er morgen toch wel een Ferrari op het podium staan, hopelijk Vettel, maar Raikkonen mag natuurlijk ook. En Verstappen kan (en moet) morgen gewoon punten gaan pakken.
Wel heerlijk om de auto's weer te zien rijden en coureurs te zien stoeien met hun auto's

0634

Moet? In je debuutrace?

Tuesday

Citaat van: Jeroen op 14 maart 2015 - 19:26:50
Moet? In je debuutrace?
nou, het staat tussen haakjes. Als het kan, dan moet je t in principe ook doen. Ik bedoel niet dat het perse moet ofzo, maar gezien de problemen bij RBR, McLaren en ook FI krijgt ie misschien de eerste races wel de beste kansen op punten. En Kvyat en Magnussen deden het vorig jaar ook, net als wel meer debutanten.

Franky R.

Citaat van: Jozef op 14 maart 2015 - 17:37:57
Waar heb je het over? Wat heeft Kobayashi er in godsnaam mee te maken?


Laat maar. Het zou te lang duren om het je uit te leggen, als je zo reageert...

Jozef

Ja hallo, je beschuldigt me van weet ik veel wat terwijl ik het niet eens over Kobayashi heb gehad. :-\

BMW.WilliamsF1

Punten moeten er bij Max zeker wel in zitten. Foutje in de kwali, waardoor hij tijd verloor en in het middenveld zit t allemaal heel dicht bij elkaar. Hopen op een puike start en geen schade rijden dan moet t er zeker wel in zitten. In de winter was STR altijd wel erg betrouwbaar, dus dat zit wel goed.

gloudiesaurus

En Max is meer een racer dan een kwalificeerder. Go Max  8) 8) 8)
GPPits.net: als Formule 1 een passie is

0634

Citaat van: Tuesday op 14 maart 2015 - 19:32:48
Citaat van: Jeroen op 14 maart 2015 - 19:26:50
Moet? In je debuutrace?
nou, het staat tussen haakjes. Als het kan, dan moet je t in principe ook doen. Ik bedoel niet dat het perse moet ofzo, maar gezien de problemen bij RBR, McLaren en ook FI krijgt ie misschien de eerste races wel de beste kansen op punten. En Kvyat en Magnussen deden het vorig jaar ook, net als wel meer debutanten.

Het lijkt op voorhand ook wel mogelijk, dat denk ik ook. Maar aan de andere kant, vorig jaar was de STR in races ook vaak minder. Dus het is nog even afwachten. Het kan maar moeten is in mijn ogen een brug te ver voor een debutant (jaja, ik weet het het stond tussen haakjes, maar het stond er toch ;))

janke

Verstappen maakt wel zijn eerste start in de F1 mee. Spanning en stress zal er zekers zijn. Is ook niet erg. Maar kan zomaar ook in een crash verwikkeld raken bij de start. Het zal echt niet met twee vingers in de neus gaan morgen. Maar pakt hij zijn ritme en de auto blijft heel, zou ik het persoonlijk een prestatie vinden als hij punten scoort. Alleen al om wat coureurs de mond te snoeren die het over jeezuss you born in 1997?? hebben. Geintje. Ferrari staat er met beide coureurs ook goed voor. Williams net zo. Als Massa zijn start niet verprutst dan zie ik hem ook wel in de top vijf eindigen. En als Nasr in de top tien eindigd is dat natuurlijk schitterend voor Sauber. Na alle hectiek toch een goede race rijden zal goed voelen bij het team.

Top drie,

Rosberg
Vettel
Raikkonen

Verstappen op 9.

Hamilton valt uit. :D

Iedereen een mooie opening van het nieuwe seizoen gewenst. SC mag wel een keer verschijnen, als het maar niet te lang duurt.
Some things are too important to be left in the past.

gloudiesaurus

We zullen het zien. Voor mij is de GP, dankzij de aanwezig van Max, in tijdens niet meer zo spannend geweest  :)

Een puntje en uitrijden zou schitterend zijn. En Sainz pakken natuurlijk.

Maar moeten, nee bij een debuut hoeft dat natuurlijk niet. Maar het zou wel heel mooi zijn.
GPPits.net: als Formule 1 een passie is

0634

Klopt. Doordat ik voor het eerst in heel veel jaar weer een favo heb is het spannender dan ooit.

Franky R.

Citaat van: gloudiesaurus op 14 maart 2015 - 21:03:13
En Max is meer een racer dan een kwalificeerder. Go Max  8) 8) 8)
Ik hoop dat Max zijn starts geërfd heeft van Jos, die had vaak van die belachelijk goede starts! ;D

FolkertE

Citaat van: Jeroen op 14 maart 2015 - 22:21:27
Klopt. Doordat ik voor het eerst in heel veel jaar weer een favo heb is het spannender dan ooit.
Rookie :-*

Pancake Shield

"A day without sunshine is like, you know, night."
- Steve Martin

"Don't talk out loud. You lower the IQ of the whole street"
- Sherlock