gp australie

Gestart door robbert, 10 maart 2015 - 21:48:18

« vorige - volgende »

0634

Citaat van: Franky R. op 14 maart 2015 - 08:46:04
Citaat van: Perton op 14 maart 2015 - 08:41:06
Ik snap trouwens dat de voorbereiding (zowel de reƫle als de mentale) niet optimaal was, maar wat is Ericsson toch ook slecht ten opzichte van Nasr.

En nee, dit is geen post dat Van der Garde in die auto had moeten zitten.
Zelf met de meest optimale voorbereiding zou die IKEA wc-borstel slecht voor de dag komen. Ongelooflijk dat men vorig jaar waagde te zeggen dat Markus zich had verbeterd ten opzichte van Kamui... ::)

Dat deed hij ook. Ik weet dat er conspiracy theorien gaan dat dat doorgestoken kaart zou zijn, maar waarom dat zo zou zijn weet niemand. Plus, Koba is helemaal niet zo goed. Het is niet onmogelijk om die te verslaan.

0634

Citaat van: Franky R. op 14 maart 2015 - 08:47:08
Citaat van: Jeroen op 14 maart 2015 - 08:46:29
En uiteindelijk staat iedereen gewoon weer waar ze horen te staan. Merc met twee vingers in de neus vooraan. Sauber helemaal niet in de voorste regionen, ondanks hun testgeweld en Toro Rosso is ook helemaal niet de minste wagen.


En Manor reed ook al helemaal niet... :P

Ook dat nog. Helaas voor Mclaren dan...

FolkertE

Citaat van: Jeroen op 14 maart 2015 - 08:43:17
Citaat van: LucvanDijk op 14 maart 2015 - 07:31:57
Citaat van: FolkertE op 14 maart 2015 - 07:26:05
Verstappen inderdaad netjes. 4 de net achter Massa. Verstappen reed op soft, net als Ferrari, maar welke band reed Massa? Ook Medium toch?

Maar man wat stelt Mclaren teleur. Ik hoop dat ze op maar 75% ofzo rijden want dit is echt dramatisch.

Waarom zou je in de kwalificatie op 75% rijden? Lijkt me dat ze gewoon niet beter kunnen.

Omdat de betrouwbaarheid plus de kennis van de wagen ze niet toestaat op 100% te rijden.
Precies, maar misschien had ik het iets beter moeten verwoorden, maar 100% is gewoon voluit gaan met het risico stuk te gaan. Zo snel kunnen ze, want uitvallen is niet gegarandeerd.

Had Rosberg een probleem met de auto in bocht 15? Volgens Sky leek het foutje niet echt op een rijders fout.

Maar STR lijkt inderdaad een goede auto, maar misschien zijn ze alleen snel in de kwalificatie. Word een leuke race achter Lewis.

0634

Vorig jaar had de STR inderdaad ook de neiging op zaterdagen beter te zijn dan op zondagen. Dat klopt. We zullen morgen zien.

Sabai

Citaat van: Franky R. op 14 maart 2015 - 08:25:25
Citaat van: Sabai op 14 maart 2015 - 08:04:22
Alleen jammer dat Mercedes weer zo dominant is.


Rosberg en Hamilton mogen het uitvechten. Dat kan ook leuk worden


Dan kan ik net zo goed de herhaling van vorig seizoen bekijken.



0634

Nou dan doe je dat. Ik snap die aversie jegens de dominantie van Merc nooit zo. Als Rosberg en Hamilton er weer een leuke strijd van maken vind ik het prima.

FolkertE

Citaat van: Jeroen op 14 maart 2015 - 08:58:03
Nou dan doe je dat. Ik snap die aversie jegens de dominantie van Merc nooit zo. Als Rosberg en Hamilton er weer een leuke strijd van maken vind ik het prima.
Maar vorig jaar was de strijd over het algemeen ook niet heel spannend. We hadden Hongarije, Canada, Spa, en vooral Bahrein waar het wel spannend was, maar dat vind ik te weinig om te zeggen dat het echt spannend was. Het was wel leuk als Nico zich voor Hamilton kwalificeerde, maar dat was vaak ook 1 actie en was het al weer over. Ik weet het, ik ben een fanboy, maar Lewis loopt weg met de titel dit jaar, nee hij teleporteert zich naar de titel.

janke

Bottas schijnt rugklachten te hebben. Hij is bij de FIA dokters geweest.

Valtteri suffered lower back pain during qualifying and is being checked by FIA doctors. We will update when possible

Bron: Williams Racing.
Some things are too important to be left in the past.

Perton

Citaat van: Jeroen op 14 maart 2015 - 08:58:03
Nou dan doe je dat. Ik snap die aversie jegens de dominantie van Merc nooit zo. Als Rosberg en Hamilton er weer een leuke strijd van maken vind ik het prima.

Och Sabai heeft mij ooit eens in een post bevestigd dat het vooral om de namen gaat die hem storen bij de dominantie, dus het is allemaal niks nieuws.

Het kampioenschap was gewoon spannend. Beide rijders hadden hun pieken en dalen met altijd de angst van een onbetrouwbare Mercedes op de loer. Wat dat betreft zou het leuk zijn als het ook op de baan zelf iets meer strijd zou opleveren.

Maikel0230

Citaat van: Sabai op 14 maart 2015 - 07:09:48
Waar is de nieuwe livery van McLaren nou?

Ze hebben wat glitter in de grijze verf gedaan. ;)

Is geen grap, is gisteren op Sky Sports F1 gezegd.


#ForzaJules #JB17 #KeepFightingMichael #MS7 #JustinWilson #JW25

KVDracer

Citaat van: FolkertE op 14 maart 2015 - 09:05:40
Citaat van: Jeroen op 14 maart 2015 - 08:58:03
Nou dan doe je dat. Ik snap die aversie jegens de dominantie van Merc nooit zo. Als Rosberg en Hamilton er weer een leuke strijd van maken vind ik het prima.
Maar vorig jaar was de strijd over het algemeen ook niet heel spannend. We hadden Hongarije, Canada, Spa, en vooral Bahrein waar het wel spannend was, maar dat vind ik te weinig om te zeggen dat het echt spannend was. Het was wel leuk als Nico zich voor Hamilton kwalificeerde, maar dat was vaak ook 1 actie en was het al weer over. Ik weet het, ik ben een fanboy, maar Lewis loopt weg met de titel dit jaar, nee hij teleporteert zich naar de titel.

Ik denk dat ik je gelijk moet gven. Ik gun het Rosberg van harte dat hij eens wereldkampioen wordt, maar ik denk dat Lewis met twee vingers in de neus wereldkampioen wordt. Ik denk dat hij dit jaar op Schumacher/Vettel achtige manier dominant gaat zijn

Sabai

Citaat van: Perton op 14 maart 2015 - 09:33:28
Citaat van: Jeroen op 14 maart 2015 - 08:58:03
Nou dan doe je dat. Ik snap die aversie jegens de dominantie van Merc nooit zo. Als Rosberg en Hamilton er weer een leuke strijd van maken vind ik het prima.

Och Sabai heeft mij ooit eens in een post bevestigd dat het vooral om de namen gaat die hem storen bij de dominantie, dus het is allemaal niks nieuws.

Het kampioenschap was gewoon spannend. Beide rijders hadden hun pieken en dalen met altijd de angst van een onbetrouwbare Mercedes op de loer. Wat dat betreft zou het leuk zijn als het ook op de baan zelf iets meer strijd zou opleveren.


Dat klopt niet helemaal. Ik ben gewoon geen voorstander van totale dominantie . De coureur die erin in zit is een bijkomstigheid die wat draaglijker kan maken. Maar de dominantie zoals die van RBR in 2011 en in het tweede deel van 2013 kon ik niet echt van genieten. Het liefst zie ik het nog zoals het in 2010 was. En of je nu dominant bent met een paar tienden verschil of 1,5 seconde maakt ook een hoop uit. 1,5 sec gaat niemand meer goedmaken namelijk dit jaar.

Sabai

Citaat van: Maikel0230 op 14 maart 2015 - 09:54:39
Citaat van: Sabai op 14 maart 2015 - 07:09:48
Waar is de nieuwe livery van McLaren nou?

Ze hebben wat glitter in de grijze verf gedaan. ;)

Is geen grap, is gisteren op Sky Sports F1 gezegd.

Nou niks nieuws dus. Vind ze van de voorkant ook nauwelijks te onderscheiden van de Force India.

janke

Bottas voor controle naar het ziekenhuis. Deelname aan de race is nog niet 100% zeker laat Claire Williams weten.
Some things are too important to be left in the past.

Sabai

Citaat van: janke op 14 maart 2015 - 10:43:41
Bottas voor controle naar het ziekenhuis. Deelname aan de race is nog niet 100% zeker laat Claire Williams weten.

Zou dat door dat kleine uitstapje in de laatste bocht gekomen zijn?