Test 2 CIRCUIT DE CATALUNYA

Gestart door Leroy, 17 februari 2015 - 09:53:49

« vorige - volgende »

Tuesday

Citaat van: Jeroen op 22 februari 2015 - 13:02:37
Alonso gecrasht. Rijdt die Honda eindelijk eens... Tja.
dan is de grote vraag of het de auto was of de coureur. Ik gok de auto of zou het de zoveelste (top)coureur zijn die deze winter van de baan spint?

0634


FolkertE

Het moet nog al een klap zijn geweest, want ze zeggen dat Alonso nu bij bewust zijn is en kan praten. Dus of hij dat eerst niet kon is me nog wat onduidelijk.

Tuesday

Citaat van: Jeroen op 22 februari 2015 - 13:42:30
Ik zou het echt niet weten.
nee, ik ook niet, maar Alonso lijkt me wat dat betreft toch wat betrouwbaarder dan de McLaren momenteel. Een combinatie kan natuurlijk ook nog.

Tuesday

Citaat van: FolkertE op 22 februari 2015 - 14:07:52
Het moet nog al een klap zijn geweest, want ze zeggen dat Alonso nu bij bewust zijn is en kan praten. Dus of hij dat eerst niet kon is me nog wat onduidelijk.
ik denk dat ie dat de hele tijd wel is geweest. De auto lijkt ook niet superzwaar beschadigd ofzo, al is dat wat lastig te zien met de doeken er over.

gloudiesaurus

Op Twitter zijn er wat onbevestigde berichten dat Alonso oké is.
Testprogramma van McLaren vandaag zou er wel op zitten...

GPPits.net: als Formule 1 een passie is

FolkertE

uit voorzorg is hij wel naar het ziekenhuis gebracht. Dus de klap is best behoorlijk geweest.

Tuesday

ted is niet heel erg positief over de Renault motor. Slecht nieuws voor Max al maakt het in zn eerste jaar denk ik niet zoveel uit. Hij moet gewoon mooie dingen laten zien en zn teamgenoot de baas zijn en vooral ervaring op doen. Maar goed, als t liefst natuurlijk wel zo ver mogelijk naar voren.


Tuesday

Citaat van: gloudiesaurus op 22 februari 2015 - 14:11:24
Op Twitter zijn er wat onbevestigde berichten dat Alonso oké is.
Testprogramma van McLaren vandaag zou er wel op zitten...
misschien was Alonso het niet eens met de beslissing om Button vanmiddag in de auto te zetten ;)

0634

Citaat van: gloudiesaurus op 22 februari 2015 - 14:11:24
Op Twitter zijn er wat onbevestigde berichten dat Alonso oké is.
Testprogramma van McLaren vandaag zou er wel op zitten...

Naar verluidt gaat Button straks gewoon weer rijden. Schade is niet groot. Op marca staan foto's,  was een zij impact. Dus valt mee qua schade.

Perton

Citaat van: FolkertE op 22 februari 2015 - 14:12:52
uit voorzorg is hij wel naar het ziekenhuis gebracht. Dus de klap is best behoorlijk geweest.
Zeker bij testen gebeurt dat volgens mij al gauw "uit voorzorg". Betekent niet dat het een superduperkeiharde crash is. Jon Lancaster ging ook naar het ziekenhuis toen ik hem bij een F3-test zag crashen, maar daar was ook niks mee aan de hand en behalve dat het ietwat achterwaarts de bandenstapel inging ook helemaal niet zo'n forse klap. Dus dat Alonso naar een ziekenhuis gaat, zegt me eigenlijk niet heel veel. Behalve dat ie morgen wat spierpijn zal hebben.

0634

Maar ook bij niet-superduperkeiharde crashes kan je je flink blesseren.

FolkertE

Citaat van: Jeroen op 22 februari 2015 - 15:22:35
Maar ook bij niet-superduperkeiharde crashes kan je je flink blesseren.
Dat wilde ik net zeggen.
Misschien niet het beste vergelijk, maar met skiën kan je gigantisch hard onderuit gaan zonder maar iets te breken, terwijl je met langzame snelheiden ineens wel een been kan breken.

0634


Tuesday

Citaat van: FolkertE op 22 februari 2015 - 15:27:39
Citaat van: Jeroen op 22 februari 2015 - 15:22:35
Maar ook bij niet-superduperkeiharde crashes kan je je flink blesseren.
Dat wilde ik net zeggen.
Misschien niet het beste vergelijk, maar met skiën kan je gigantisch hard onderuit gaan zonder maar iets te breken, terwijl je met langzame snelheiden ineens wel een been kan breken.
maar je conludeerde zelf juist; dus de klap is best heftig geweest.
Dr gaan nu trouwens verhalen rond dat Alonso al niet helemaal lekker was en Vettel, die er vlak achter reed zou hebben gezegd dat Alonso langzaam reed en de auto aan de kant wilde zetten. Klinkt zeer merkwaardig.