Round 16: Russian Grand Prix, Sochi Autodrom, Sochi

Gestart door Maikel0230, 07 oktober 2014 - 00:03:56

« vorige - volgende »

gloudiesaurus

Toch moet Kobayashi normaal gesproken gewoon voor Ericcson staan.
GPPits.net: als Formule 1 een passie is

Perton

Normaal gesproken wel ja, dus er zal dan ook wel een niet normale oorzaak voor zijn.

gloudiesaurus

Citaat van: Perton op 11 oktober 2014 - 19:15:35
Normaal gesproken wel ja, dus er zal dan ook wel een niet normale oorzaak voor zijn.

Ik hoop het voor hem. Maar dit is slecht zijn voor reputatie.
In Japan, waar Kobayashi normaal altijd zo sterk is, viel hij me ook al enorm tegen.
GPPits.net: als Formule 1 een passie is

Breaktest

Vandaag kan een historische dag voor Mercedes worden. Mocht Nico of Lewis winnen (en de ander uitvallen), dan is Mercedes constructeurskampioen. Een 3e en een 5e plaats of een 2e en een 6e zijn ook voldoende.


Sabai

Zijn er nog mensen die de race gaan boycotten? Na het interview van Alonso te hebben gelezen heb ikzelf besloten wat anders te gaan doen vanmiddag i.p.v  naar een optocht te gaan kijken. Kijk de vanavond wel de hoogte punten op Veronica.

Kootje

Welk interview?


Niet dat het me iets uitmaakt wat hij te zeggen heeft, ik kijk toch wel, maar ben nu wel benieuwd waardoor jij het boycot. En wat dat boycotten betreft, dan moet je het ook echt boycotten, niet maar half, dus ook geen samenvatting. Vind ik tenminste.

Sabai

Citaat van: Kootje op 12 oktober 2014 - 11:48:31
Welk interview?


Niet dat het me iets uitmaakt wat hij te zeggen heeft, ik kijk toch wel, maar ben nu wel benieuwd waardoor jij het boycot. En wat dat boycotten betreft, dan moet je het ook echt boycotten, niet maar half, dus ook geen samenvatting. Vind ik tenminste.


Ik boycot ook niet. Ik ga gewoon niet kijken maar van het mooie weer genieten vandaag :).

En volgens Alonso word de race in de eerste bocht beslist en zal het verder banden sparen worden.

Kootje

#113
Citaat van: Sabai op 12 oktober 2014 - 12:07:22
Ik boycot ook niet. Ik ga gewoon niet kijken maar van het mooie weer genieten vandaag :).

Oke ... dan begreep ik je verkeerd. Sorry !!!


CitaatEn volgens Alonso word de race in de eerste bocht beslist en zal het verder banden sparen worden.

Ooh ... zowel zojuist tijdens de voorbeschouwing als gisteren tijdens de kwalificatie hoorde ik ze er juist over dat er amper sprake van tyre-degredation is. Waarom zou je dan je banden moeten sparen?

Maar goed, zelfs als dat wel nodig is, dan nog zie ik dat niet als obstakel voor 'n leuke race. er rijden genoeg coureurs (bv Hamilton, Ricciardo, Bottas, Magnussen, Pérez) rond die altijd in de aanval zullen gaan wanneer die kans zich voordoet, ongeacht of dat hun banden zwaar belast. Daarnaast zijn er nog de jongens als Button en Räikkönen die erom bekend staan sowieso meer uit hun banden te halen dan er spreekwoordelijk in zit. De lay-out bied op papier ook wel wat mogelijkheden, dus ik ben wel enthousiast. Nog wel.

Perton

Tsja het is ook een nieuw circuit, lijkt me dan ook dat er buiten de racelijn sowieso geen grip ligt, met als gevolg weinig geslaagde inhaalacties. Dat is natuurlijk jammer, maar goed, ik ga wel kijken.

Perton

Ah op die manier kan ik ook de leiding pakken, Nico.

Perton


Wings


Kootje

Vind de race nu al leuk, en niet alleen vanwege Rosbergs fout. ;D

Wings

Niet veel aan eigenlijk. Laat de SC zo meteen maar uitrukken. ;)