Round 16: Russian Grand Prix, Sochi Autodrom, Sochi

Gestart door Maikel0230, 07 oktober 2014 - 00:03:56

« vorige - volgende »

Jehoentelaar

Vreemde autographics. Alsof ze allemaal met de neuzen van dit en vorig jaar rijden.

0634


FolkertE

Blauw betekend dat hij in de pitstraat staat.
IIG als dit een screen is van de mobil app.

Perton

Citaat van: rafael25 op 11 oktober 2014 - 14:27:28

Ga je nu elke keer een screenshot posten wanneer Hamilton een dag als snelste afsluit?

Tuesday

sowieso een raar lijstje, Rosberg 20 seconden langzamer als Hamilton  ???

FolkertE

En Button word al op een ronde gezet voor hij zijn ronde voltooid heeft. ;D.

Perton


Jehoentelaar

Denk dat dat de laatst gereden tijd is en niet de snelste tijd.

Tuesday

Citaat van: Jehoentelaar op 11 oktober 2014 - 15:42:32
Denk dat dat de laatst gereden tijd is en niet de snelste tijd.
op dat moment de laatstgereden tijd, Hamilton had net zn laatste snelle rondje afgemaakt, de anderen waren nog bezig. Maar eh, wat mij betreft mag Rafael hier ook wel mee stoppen  :)

Perton

Ja, kijk voor de gein eens in zijn profiel de laatste bijdragen, hoe vaak dit soort lijstjes voorbij komen, en steevast wanneer Hamilton de sessie als snelste afsluit. Het is een beetje vervelend.

Jehoentelaar

Ik doe dat dit seizoen anders ook elke keer wanneer Alonso pole position pakt of de race wint.

Perton

Ja, van jou vind ik ook nog wel vervelender eigenlijk.


0634

Citaat van: Jehoentelaar op 11 oktober 2014 - 16:19:03
Ik doe dat dit seizoen anders ook elke keer wanneer Alonso pole position pakt of de race wint.
Ik moest lachen. ;D

Overigens: tweede keer op rij dat Kobayashi Ericsson voor zich moet dulden tijdens kwali...

Perton

Ericsson heeft sinds vorig weekend nieuwe remmen, dacht ik. Die dingen schijnen soms nogal het verschil te kunnen maken. Telkens last minute worden opgeroepen om te racen, zal qua voorbereiding verder ook niet helpen voor Kobayashi.

En qua conspiracy, de nieuwe eigenaren doen telkens vol lof over Ericsson terwijl ze Kobayashi blijven naaien qua wel of niet racen, het zou fijn zijn als zich dat ook een keer op de baan geuit kan worden...