Round 16: Russian Grand Prix, Sochi Autodrom, Sochi

Gestart door Maikel0230, 07 oktober 2014 - 00:03:56

« vorige - volgende »

0634

Maar ook weer een goed jaar. Ik bedoel, we dachten toch allemaal dat hij een stap terug moest doen toen hij bij Ferrari weg moest? Nou, hij doet niets onder voor de Ferrari's.


Jehoentelaar


Kootje

#78
Citaat van: Jeroen op 11 oktober 2014 - 13:43:07
Maar ook weer een goed jaar. Ik bedoel, we dachten toch allemaal dat hij een stap terug moest doen toen hij bij Ferrari weg moest? Nou, hij doet niets onder voor de Ferrari's.

Tsja .... die Williams is gewoon 'n goede auto, hoe onverwachts ook.  :) 8) :-*


Citaat van: Jeroen op 11 oktober 2014 - 13:44:16
Dit wordt een Hamilton pole.

Zit er dik in, maar met Nico weet je 't nooit. Heb 'm vaker bioven zien drijven in Q3.


Citaat van: Jehoentelaar op 11 oktober 2014 - 13:45:38
Kvyat de snelste man van Red Bull, nice.

Zou die al spijt hebben?

Perton

Aangezien er vorige week is bevestigd dat Red Bull en Renault veel nauwer gaan samenwerken en alle andere klantenteams van Renault zich maar moeten aanpassen, denk ik dat Kvyat behoorlijk blij is ;)

FolkertE

Citaat van: Jeroen op 11 oktober 2014 - 13:43:07
Maar ook weer een goed jaar. Ik bedoel, we dachten toch allemaal dat hij een stap terug moest doen toen hij bij Ferrari weg moest? Nou, hij doet niets onder voor de Ferrari's.
Maar tot nu toe staat Alonso voor op Massa, al komt dat ook voor groot deel ook wel door zijn pech.


Kootje


0634

Superpole van Hamilton. Echt heel strak rondje.

FolkertE



FolkertE

Citaat van: Kootje op 11 oktober 2014 - 14:01:56
Hij probeert 't tenminste, ik zeg RESPECT !!!
Inderdaad. Ik zat echt op het puntje van mijn bank. En hij start van de goede kant morgen, kan spannend worden als nog. Maar ik denk dat Williams morgen toch niet op de snelheid zit van Mercedes.

En wat te denken van Kvyatt?

@Jeroen: Ik ook. Mooi.

robbert

Citaat van: Jeroen op 11 oktober 2014 - 13:43:07
Maar ook weer een goed jaar. Ik bedoel, we dachten toch allemaal dat hij een stap terug moest doen toen hij bij Ferrari weg moest? Nou, hij doet niets onder voor de Ferrari's.

ja die williams zijn ook sneller dan ferrari

gloudiesaurus

De racepace van de Williams is vaak wat minder dan de kwali. Maar wat kwam Bottas dichtbij.
Ben benieuwd waar hij was uitgekomen als hij dat foutje in de laatste bocht niet maakte.
Ik denk toch wel voor Rosberg.

Leuke kwali! Hamilton het snelste.
Kvyat netjes, en McLaren zit er lekker bij.

Kobayashi valt me net zoals in Japan tegen...
GPPits.net: als Formule 1 een passie is

rafael25