Cijfer voor de Race Maleisië

Gestart door Enzo, 30 maart 2014 - 23:12:20

« vorige - volgende »

Welk cijfer geven jullie deze race?

1
0 (0%)
2
0 (0%)
3
0 (0%)
4
4 (15.4%)
5
7 (26.9%)
6
10 (38.5%)
7
3 (11.5%)
8
2 (7.7%)
9
0 (0%)
10
0 (0%)

Totaal aantal stemmen: 21

Figge

Het komt wel goed met Kimi. Ik las ook dat de vloer van de auto kapot was.
Maar Hulk is op dit moment echt niet beter dan Kimi. Misschien is Kimi nog steeds wel wat beter dan Hulk.
Bovendien wat moet Hulk bij Ferrari? 2e viool spelen tot 2017? Zolang loopt het contract van Fernando nog.
Hulk is beter af om bij een subtopper als kopman te rijden. 
Kimi is echt wel de juiste man voor Ferrari op dit moment.

Fietser

Citaat van: Kootje op 01 april 2014 - 11:19:02
Citaat van: Fietser op 01 april 2014 - 10:05:05
Ik doneer een 7. Echt spannend was het niet, maar ik vond het plezierig kijken. Vandaar een dikke voldoende. Ten eerste omdat het droog bleef zodat de geluksfactor niet zo'n rol speelde. (Velen zien dit anders, maar toch.) Ten tweede vond ik het mooi dat Mercedes zo superieur is dat ze op halve kracht konden cruisen. (Velen zien dit anders, maar toch.) Ten derde liet de race m.i. zien hoe de verhoudingen liggen binnen de verschillende teams. Ten vierde werd (weer) duidelijk dat Ferrari vorig jaar de verkeerde man heeft aangekocht, dat had Hulkenberg moeten zijn. (Velen zullen dit anders zien, maar toch.) Ten vijfde vanwege Vettels kwalificatierondje waarin hij nauwelijks toegaf op de werkelijk veel snellere Mercedes. Prima weekend dus, in mijn ogen, ofschoon velen dit anders zullen zien.


Dat 4e punt vind ik echt je reinste BS.


Stierenstront? Het is gewoon mijn mening.

robbert

Citaat van: Fietser op 01 april 2014 - 13:17:26
Citaat van: Kootje op 01 april 2014 - 11:19:02
Citaat van: Fietser op 01 april 2014 - 10:05:05
Ik doneer een 7. Echt spannend was het niet, maar ik vond het plezierig kijken. Vandaar een dikke voldoende. Ten eerste omdat het droog bleef zodat de geluksfactor niet zo'n rol speelde. (Velen zien dit anders, maar toch.) Ten tweede vond ik het mooi dat Mercedes zo superieur is dat ze op halve kracht konden cruisen. (Velen zien dit anders, maar toch.) Ten derde liet de race m.i. zien hoe de verhoudingen liggen binnen de verschillende teams. Ten vierde werd (weer) duidelijk dat Ferrari vorig jaar de verkeerde man heeft aangekocht, dat had Hulkenberg moeten zijn. (Velen zullen dit anders zien, maar toch.) Ten vijfde vanwege Vettels kwalificatierondje waarin hij nauwelijks toegaf op de werkelijk veel snellere Mercedes. Prima weekend dus, in mijn ogen, ofschoon velen dit anders zullen zien.


Dat 4e punt vind ik echt je reinste BS.


Stierenstront? Het is gewoon mijn mening.
ja het is erg é. Je mag zelfs geen eigen mening geven

Tuesday

#48
Citaat van: Fietser op 01 april 2014 - 13:17:26
Citaat van: Kootje op 01 april 2014 - 11:19:02
Citaat van: Fietser op 01 april 2014 - 10:05:05
Ik doneer een 7. Echt spannend was het niet, maar ik vond het plezierig kijken. Vandaar een dikke voldoende. Ten eerste omdat het droog bleef zodat de geluksfactor niet zo'n rol speelde. (Velen zien dit anders, maar toch.) Ten tweede vond ik het mooi dat Mercedes zo superieur is dat ze op halve kracht konden cruisen. (Velen zien dit anders, maar toch.) Ten derde liet de race m.i. zien hoe de verhoudingen liggen binnen de verschillende teams. Ten vierde werd (weer) duidelijk dat Ferrari vorig jaar de verkeerde man heeft aangekocht, dat had Hulkenberg moeten zijn. (Velen zullen dit anders zien, maar toch.) Ten vijfde vanwege Vettels kwalificatierondje waarin hij nauwelijks toegaf op de werkelijk veel snellere Mercedes. Prima weekend dus, in mijn ogen, ofschoon velen dit anders zullen zien.
Dat 4e punt vind ik echt je reinste BS.


Stierenstront? Het is gewoon mijn mening.
maar wat heeft het exact te maken met jouw beoordeling van de race? Je voert het als een afzonderlijk punt op om je cijfer te verklaren. Dat Kimi (door pech) een waardeloze race had zal niemand ontkennen, maar dat dat (een positieve) invloed heeft op het beleven van de race kan ik me weinig bij voorstellen.

Kootje

#49
Citaat van: robbert op 01 april 2014 - 15:26:01
Citaat van: Kootje op 01 april 2014 - 11:19:02
Dat 4e punt vind ik echt je reinste BS.
Stierenstront? Het is gewoon mijn mening.

Prima toch, en ik vind jou mening in deze BS. Dat is dan weer mijn mening. ::)


Citaatja het is erg é. Je mag zelfs geen eigen mening geven

Waar zeg ik dat hij z'n mening niet mag geven dan? Of moet ik ieders mening maar voor lief aannemen en mag juist ik mijn mening daarover niet geven? ???

Jehoentelaar

Wat mij betreft staat elke mening direct ter discussie, want dit is een forum en dan is de hele insteek juist dat we daarover discussiëren. Wat echter te ver gaat is om andermans mening bullshit te noemen, want ieder heeft zijn (of haar) eigen kijk op de zaken die hier worden besproken.

Wings

Citaat van: Fietser op 01 april 2014 - 10:05:05
Ten vierde werd (weer) duidelijk dat Ferrari vorig jaar de verkeerde man heeft aangekocht, dat had Hulkenberg moeten zijn.

Mee eens. Op alle fronten een onbegrijpelijke keuze. Het tegendeel wordt tot nu toe niet bewezen.

Kootje

Citaat van: Jehoentelaar op 01 april 2014 - 17:24:29
Wat echter te ver gaat is om andermans mening bullshit te noemen, want ieder heeft zijn (of haar) eigen kijk op de zaken die hier worden besproken.

En mijn kijk is dat zijn kijk bullshit is. Ik had ook het woord onzin of larie kunnen gebruiken, of politiek correct kunnen zeggen dat ik het niet met die visie eens ben, maar uiteindelijk komt het allemaal op hetzelfde neer. Kunnen we wel heel gevoelig gaan zitten doen, maar dat veranderd niets aan mijn mening over zijn mening.

Tuesday

Citaat van: Wings op 01 april 2014 - 17:24:56
Citaat van: Fietser op 01 april 2014 - 10:05:05
Ten vierde werd (weer) duidelijk dat Ferrari vorig jaar de verkeerde man heeft aangekocht, dat had Hulkenberg moeten zijn.

Mee eens. Op alle fronten een onbegrijpelijke keuze. Het tegendeel wordt tot nu toe niet bewezen.
dat het tegendeel tot nu toe niet bewezen wordt is wat anders dan dat iets duidelijk wordt. Wat mij betreft heeft Kimi juist potentie laten zien dit weekend in de trainingen, da's natuurlijk niet genoeg, maar ik denk wel dat het eraan zit te komen.

robbert

Citaat van: Kootje op 01 april 2014 - 16:54:18
Citaat van: robbert op 01 april 2014 - 15:26:01
Citaat van: Kootje op 01 april 2014 - 11:19:02
Dat 4e punt vind ik echt je reinste BS.
Stierenstront? Het is gewoon mijn mening.

Prima toch, en ik vind jou mening in deze BS. Dat is dan weer mijn mening. ::)


Citaatja het is erg é. Je mag zelfs geen eigen mening geven

Waar zeg ik dat hij z'n mening niet mag geven dan? Of moet ik ieders mening maar voor lief aannemen en mag juist ik mijn mening daarover niet geven? ???

nee, maar je zit toch iedereen aan te vallen, als hij een mening heeft waar jij niet mee akkoord ga. Je moet dat afleren, of zo kan je met velen in ruzie vallen. Maar goe, je doet maar é

robbert

Citaat van: Jehoentelaar op 01 april 2014 - 17:24:29
Wat mij betreft staat elke mening direct ter discussie, want dit is een forum en dan is de hele insteek juist dat we daarover discussiëren. Wat echter te ver gaat is om andermans mening bullshit te noemen, want ieder heeft zijn (of haar) eigen kijk op de zaken die hier worden besproken.

inderdaad zo denk ik er ook over. Ik ga ook niet direct akkoord met fietser, maar dat is zijn mening, en iedereen moet dat wel respecteren, en niet zo direct in de aanval gaan

robbert

Citaat van: Kootje op 01 april 2014 - 17:28:58
Citaat van: Jehoentelaar op 01 april 2014 - 17:24:29
Wat echter te ver gaat is om andermans mening bullshit te noemen, want ieder heeft zijn (of haar) eigen kijk op de zaken die hier worden besproken.

En mijn kijk is dat zijn kijk bullshit is. Ik had ook het woord onzin of larie kunnen gebruiken, of politiek correct kunnen zeggen dat ik het niet met die visie eens ben, maar uiteindelijk komt het allemaal op hetzelfde neer. Kunnen we wel heel gevoelig gaan zitten doen, maar dat veranderd niets aan mijn mening over zijn mening.

het hangt ervan af hoe je het overbrengt é, maar hoe jij het deed, vind ik totaal verkeerd. Zo komt er ruzie van op het forum

Wings

Citaat van: Tuesday op 01 april 2014 - 17:35:44
Citaat van: Wings op 01 april 2014 - 17:24:56
Citaat van: Fietser op 01 april 2014 - 10:05:05
Ten vierde werd (weer) duidelijk dat Ferrari vorig jaar de verkeerde man heeft aangekocht, dat had Hulkenberg moeten zijn.

Mee eens. Op alle fronten een onbegrijpelijke keuze. Het tegendeel wordt tot nu toe niet bewezen.
dat het tegendeel tot nu toe niet bewezen wordt is wat anders dan dat iets duidelijk wordt. Wat mij betreft heeft Kimi juist potentie laten zien dit weekend in de trainingen, da's natuurlijk niet genoeg, maar ik denk wel dat het eraan zit te komen.

Ik ga niet prat op vrije trainingen om het simpel feit dat ik niet weet of de situatie gelijk is. Bij kwalificeren weet ik dat wel. Los daarvan vind ik een seconde achterop Alonso teveel en de race was vrij kleurloos. In Melbourne was het niet veel beter. De seizoenstart vind ik tot nu toe niet indrukwekkend. Sterker nog, Kimi zit er veel verder achter dan ik dacht.

Tuesday

Citaat van: Wings op 01 april 2014 - 17:42:18
Citaat van: Tuesday op 01 april 2014 - 17:35:44
Citaat van: Wings op 01 april 2014 - 17:24:56
Citaat van: Fietser op 01 april 2014 - 10:05:05
Ten vierde werd (weer) duidelijk dat Ferrari vorig jaar de verkeerde man heeft aangekocht, dat had Hulkenberg moeten zijn.

Mee eens. Op alle fronten een onbegrijpelijke keuze. Het tegendeel wordt tot nu toe niet bewezen.
dat het tegendeel tot nu toe niet bewezen wordt is wat anders dan dat iets duidelijk wordt. Wat mij betreft heeft Kimi juist potentie laten zien dit weekend in de trainingen, da's natuurlijk niet genoeg, maar ik denk wel dat het eraan zit te komen.

Ik ga niet prat op vrije trainingen om het simpel feit dat ik niet weet of de situatie gelijk is. Bij kwalificeren weet ik dat wel. Los daarvan vind ik een seconde achterop Alonso teveel en de race was vrij kleurloos. In Melbourne was het niet veel beter. De seizoenstart vind ik tot nu toe niet indrukwekkend. Sterker nog, Kimi zit er veel verder achter dan ik dacht.
ok, dat je niet prat gaat op vrije trainingen kan ik inkomen, maar in dat opzicht wat het iig wel al een stuk beter als in Australië. De kwalificatie was nat en de race was natuurlijk voorbij na de aanvaring met Magnussen. Enige waar je m dit weekend dus eigenlijk kunt afrekenen is de kwalificatie. Dat vind ik vrij magertjes. Hoe dan ook nog veels te vroeg om conclusies te trekken.

Wings

Ik trek geen conclusies maar het tegendeel van mijn standpunt heeft Kimi mij niet bewezen. Of het nu komt door de omstandigheden of doordat Magnussen tegen zijn achterband aanrijdt, allemaal leuk en aardig maar daarmee staat mijn standpunt nog overeind.